Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 14 -

Stoppen of doorgaan met dit topic?


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
ricksmits (Rick): van harte gefeliciteerd met je 27e verjaardag!

full
 
Vandaag mijn nieuwe fiets ontvangen, zelfs persoonlijk afgeleverd door de fabrikant.
Met extra brede/hoge banden 4.5" ipv de standaard 4"
(ze blijken dus breder als die van mijn crosser :D)
En met extra hoge stuur en zadelpen ivm mijn lengte.
full.jpg
 
Geen accu pack er op :o
Succes met fietsen :P ik wil als ik ooit geld genoeg heb een elektrische onbegrensde mtb :P
Nee elektrisch is leuk voor even. Over 2 jaar is de helft versleten moet je een schijtdureaccu kopen als die nog leverbaar is en in de tussentijd trap je je te pleuris tegen de motor in.
Ook de meerprijs vond ik het (nu) niet waard. Lekker ouderwets trappen.
 
Ik meld mezelf ook maar weer eens.... Begin september mooie vakantie van 11 dagen motorrijden gehad. Langs de weg stonden ze foto's te maken in de Franse alpen... resultaat is geweldig mooi :)

MAX126633.JPG
 
Nou, nadat ik een paar weken niet kon rijden omdat mijn vizier bij de leverancier lag (ruzie met pinlock) was ik blij dat ik weer kon rijden..

Totdat ik thuis kwam van het werk
FED65DF0-D4AE-4624-A6DD-8F8E7EA9F0FC.jpeg

Hij duwt zijn koelvloeistof met olie uit het reservoir😖
Lijkt er dus op dat ik deze winter niet meer ga rijden😣
 
Ah... het thema is nu vloeistoffen. Vandaag even allebei de motoren de banden opgepompt, olie checken e.d., viel me op dat de CBF600 aan de onderkant van het motorblok witgroene strepen van opgedroogde vloeistof had. Het lijkt er op, dat rond de waterpomp een klein lekje zit?
IMG_20180929_171428.jpg

Gelukkig is het niveau van de koelvloeistof OK (duurde ff voordat ik het reservoir gevonden had), maar waarschijnlijk zal ik binnenkort toch even langs de garage moeten. Hopen dat het alleen een slangetje is wat na 10 jaar (want zo oud is de fiets ondertussen al) niet meer helemaal is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan