Helm ge-airbrushed

dylanpilot

MF veteraan
30 jan 2011
2.518
773
Holland
Hallo allen.
Ik mag nog 2 nachtjes slapen eer ik mijn R1150R Rockster in ontvangst mag nemen.
Jullie willen niet weten hoeveel zin ik in die motor heb.
Ik heb een een tijd terug eens een helm laten voorzien door iemand die gespeciliseerd was in het zetten van Airbrush.
Met mijn eigen ontwerp toen een witte helm uitgekozen en hierbij wil ik jullie graag delen in hoe het was geworden.
Ben toch van plan om naast mijn Schubert S1 helm ook deze helm met Airbrush op te zetten.(leuk voor de kleine kindjes die in de auto achterin zitten)
Kan niet wachten op de lente!!!
PS: het zicht door het vizier heen valt echt alleszins mee.Het is in elk geval beter dan s'avonds rijden met een donker gekleurd vizier.Niet dat men dat zou doen, maar in geval niet anders kunnen zeg maar.
Deze helm is niet bedoeld om mee te nemen op een vakantie trip naar Ierland (of waarheen ook), maar gewoon om mee rond te knorren op de heldere warme zomerdag.
Vr Gr Erwin
full
 
Laatst bewerkt:
Merkte dat ik niet meerdere foto's kan plaatsen in 1 Topic.
Hierbij dus nog 1 foto die hopenlijk wat beter is.
Vr Gr E
full
 
... leuk voor de kleine kindjes die in de auto achterin zitten...

Hahaha, ja dat wordt inderdaad geniaal, huilende kindjes op de achterbank, moeder in blinde paniek, vader die strak voor zich uit blijft kijken, en hoopt dat je vooral snel doorrijdt. *O*

Zie er strak uit btw... Die BMW, die heb je toch ook in matzwart en groen (zoals in die helm?)
 
Gave helm (al vind ik het best leuk als er kindjes naar me zwaaien :W en jij zult de meeste alleen aan het huilen krijgen ), maar ik denk dat de eerste camera-auto die je tegen komt van blik op de weg, je meteen aan de kant zet, om eens te beoordelen of "dat nou wel mag' zo'n gespoten vizier.

Spee, kom er maar in..........................
 
Ja ik vraag me wel af of je daar idd nog wel fatsoenlijk door kunt kijken. Verder wel heel netjes gemaakt hoor.
 
ik was ook al tijdje opzoek naar iemand die dit soort dingen doet.
mag ik vragen waar je deze heb laten doen???

weet niet waar TS het heeft laten doen maar ik heb mijn vorige helm door Airbrush Studio Lijnden laten doen.
Foto is nog beschikbaar: staat in menu "ons oude foto album", motor-helmen galerij 1, links-bovenin de zwart gele helm met vlam op de bovenkant.

was prima kwaliteit spuitwerk, helm is pas vorig jaar afgeschreven na een schuiver (yep, dat kan ook met een zijspan)
 
Laatst bewerkt:
weet niet waar TS het heeft laten doen maar ik heb mijn vorige helm door Airbrush Studio Lijnden laten doen.
Foto is nog beschikbaar: staat in menu "ons oude foto album", motor-helmen galerij 1, links-bovenin de zwart gele helm met vlam op de bovenkant.

was prima kwaliteit spuitwerk, helm is pas vorig jaar afgeschreven na een schuiver (yep, dat kan ook met een zijspan)

thumb-01.jpg
 
Leuk om kindjes van 8 mee te pesten maar verder verdomt lelijk.

Edit: Whats next: "Meneer wilt u de folie verwijderen...Het blokkeert uw zichtsveld."
 
Laatst bewerkt:
Jongens...............................en dames (eventueel)
Bedankt voor de reacties.
Inderdaad toenertijd bij Studio Lijnden laten doen.
Die man levert vakwerk.
Koste destijds wel de nodige pegels.
Ben het eerlijk gezegt vergeten, maar toch een dikke 500 euro.
Wat het zicht betreft van het vizier, dat valt dus echt mee hoor.
De eerste beste politie agent mag de helm wel even opzetten als ik wordt aangehouden.
Maar voorheen nooit geen last mee gehad dat ik werd staande gehouden omdat ik die helm ophad.
Maar............................tussen jullie en mij gezegt................mocht ik worden aangehouden dan zal ik dienstdoende agent wel even vertellen dat het vizier omhoog kan en ook kan worden opengehouden.De zonnebril kan dan wel even op ter vervanging van het vizier om de vliegen en insekten tegen te houden.Vr Gr Erwin
 
Terug
Bovenaan Onderaan