Heeft Honda het niet meer? Zijn ze saai geworden?

AT.jpg


Dodelijk saai, maar ik vind hem wel wat de nieuwe africa twin
 
Tja wat is karakter he?
Dat iets snel stuk gaat?
tuurlijk joh ;)


maar ach: voor een ieder is motorrijden toch anders? De één kiest voor voorspelbaarheid, de ander wil graag wel eens verrast worden door z'n fiets. De een kiest een exotisch uiterlijk, de ander gaat voor strak en tijdloos.

Lekker belangrijk wat je van een merk vindt! Honda is ook niet mijn favoriet, maar als iemand anders er blij van wordt, prima toch.
 
Spanningsregelaar, anyone? Zei er iemand NAKS?

Voor de kwaliteit hoeft je geen Honda te kopen hoor, zit alleen tussen oren bij een vaste groep roeptoeteraars, want hun CBR600F is toch de allerbeste fiets ter wereld.
 
Zoveel mensen en lekker veel keuze op motorgebied.
Kijk dan naar een ander merk als het model van Honda je niet bevalt.
 
Ik rijd alfa romeo, dat compenseer ik dan door een honda motor te rijden want anders blijf ik aan het sleutelen! :+
 
Al die wat oudere modellen van Honda vin ik wel mooier of meer karakter hebben.
CBX 6 cilinder, CBR250RR(250cc, 4 cilinder)
S2000, NSX, intergra
Gorilla
die nieuwe VFR vind ik ook nog wel leuk

Maar Ducati is ook betrouwbaar hoor!
 
Als je Honda saai vind, kan je maar beter niet naar de site van Suzuki gaan :Z
_O- _O- _O-
Dat is ook al jaar en dag het zelfde.
Dat is wel met meer :X
Vind de modernere motoren ducati even daar gelaten toch allemaal een beetje op mekaar lijken.

De 1 kopieert de ander grootste voor beeldt is truimp bij bmw :X :X
Als je naar bijvoorbeeld de offroad modellen kijkt of de grotere toerbuffels
 
Heb Honda nog nooit spannend gevonden. Zoals gezegd, zijn geen motoren waar je een stijve plassert van krijgt, maar gewoon, "doet het altijd". Meer niet.
Tijdje geleden begaf mijn spanningsregelaar het toen deed hij het niet.

Dus die uitspraak klopt niet helemaal :+


Je hebt gelijk het rijdt fijn en loopt allemaal soepel en het doet wat het moet doen.
spannend nee :N
 
Spanningsregelaar, anyone? Zei er iemand NAKS?

Voor de kwaliteit hoeft je geen Honda te kopen hoor, zit alleen tussen oren bij een vaste groep roeptoeteraars, want hun CBR600F is toch de allerbeste fiets ter wereld.

Spanningsregelaar kost tegenwoordig een appel een en ei, is op 15 min vervangen en gaat nooit meer stuk als je iets aan de koeling doet.

Naks kan je met een M8 bout ombouwen tot handmatig, eens in de veel-duizend km stellen en klaar.


En meer gaat er inderdaad ook eigenlijk nooit stuk, niet voor niets dat het lange tijd de meest gebruikte stuntmotor is geweest.

Een 600F is echt wel oerdegelijk, maar ook oersaai en oerkarakterloos :+
 
Laatst bewerkt:
Vraag me toch af wat een motor dan niet saai of karakterloos maakt.
Als ie halverwege een rit ineens stil valt om onverklaarbare reden? Of halverwege een bocht ineens olie verliest?
Of moet ie gewoon van de 10 keer starten het 7 keer niet doen?

Ik heb die argumenten nog nooit begrepen. Ken er genoeg die dusdanig hard bergwegen afraggen met een saaie Honda waar anderen op een niet Honda al lang afhaken. Ligt dat dan aan Honda? Nee ligt aan de rijder.
 
'Karakter' is gewoon een mooie marketing term om het falen van een voertuig te verbloemen. Net zoiets als 'premium' bij auto's (en dan vooral een bepaald 'premium' merk uit de VAG groep :P)
 
Vandaag ivm met een stroomuitval mijn 600F uit de showroom getrokken die daar al 4,5 jaar stilstond.
Ik heb er waarschijnlijk een koper voor en dit was wel een mooie gelegenheid om hem onder werktijd aan de gang te helpen.
Andere accu erin,contact aan,starten en hij liep. -O-
Ik hoopte toch wel dat ik even zoet was,nu moest ik me op een andere manier vermaken tijdens de stroomstoring. :/
 
Al die wat oudere modellen van Honda vin ik wel mooier of meer karakter hebben.
CBX 6 cilinder, CBR250RR(250cc, 4 cilinder)
S2000, NSX, intergra
Gorilla
die nieuwe VFR vind ik ook nog wel leuk

Maar Ducati is ook betrouwbaar hoor!

Ik geef toe dat dat hele gave modellen zijn, maar zo zeldzaam dat het voor sommige mensen legendes zijn.
 
Die Honda's zijn ook dodelijk saai om te zien. Om te rijden heb ik maar 1 vergelijk, en dat was mijn CBR943RR CBR954RR vs een CBR1000RR 2008 (proefritje) model. Wat een suffe bedoeling dat 2008 model, totaal geen sensatie, niks. Volgens mij is het echt alleen maar achteruit gegaan.

Edit : scheef :+
 
Laatst bewerkt:
'Karakter' is gewoon een mooie marketing term om het falen van een voertuig te verbloemen. Net zoiets als 'premium' bij auto's (en dan vooral een bepaald 'premium' merk uit de VAG groep :P)


:^

Karakter is inderdaad gewoon alles aan een motor wat niet perfect of feilloos is.
En perfectie gaat sommige mensen heel snel vervelen. *D

De VAG groep... :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan