Harley en gereedschapskist?

ik moet ook 'ns an zo'n karretje.....

heb alles in 3 kisten ,...1 kist engels en 2 kisten metrisch en een nog een zooi los op de werkbank omdat 't niet meer in de kisten past ....

af en toe is 't bromfiets/scootertjes-club in me garage en daarna mag pappie de hele jan-tering-zooi weer sorteren :(
 
kwestie van opvoeden mischien?

geef em voor zn verjaadag bv een goeie doppenset...ik noem maar even wat.
en sluit je eigen kisten af...hangsloten erop.

moet jij eenns opletten:pap heb jij voor mij een dop 13?...hoezo je heb er zelf een,ja maar de mijne is kwijt.....
ja en koop je toch een nieuwe...weet je gelijk wat het kost.
moet jij eens opletten hoe snel ze zuiniger met gereedschap omspringen.
 
kwestie van opvoeden mischien?

geef em voor zn verjaadag bv een goeie doppenset...ik noem maar even wat.
en sluit je eigen kisten af...hangsloten erop.

moet jij eenns opletten:pap heb jij voor mij een dop 13?...hoezo je heb er zelf een,ja maar de mijne is kwijt.....
ja en koop je toch een nieuwe...weet je gelijk wat het kost.
moet jij eens opletten hoe snel ze zuiniger met gereedschap omspringen.


is geen gek idee :/
 
ik heb nog zo'n legerfoudraal wat bij mijn ouwe daf hoorde, daar kan toch een heel hus gereedschap in, iemand interesse, jij MC?
 
Ik weet eigenlijk geen ander woord er voor, toolpouch zegt mij weer niets

foedraal? ................ja zou ook heel goed kunnen zijn
 
OM verder te gaan in dit topic. Kon geen andere vinden. Ik rij inmiddels al een paar jaar een Heritage cLASSIC UIT 1989 eVO BLOK.
Sleutelen zou ik graag willen maar heb daar de garage en gereedschappen niet voor. Luchtfilter vervangen Enzo gaat prima maar de lekkage van de olie is een stap te ver. Daar zoek ik een plek voor waar ik onder begeleiding kan sleutelen.
Eigenlijk zoek ik eimad die de tijd wil nemen (tegen betaling) mij te leren sleutelen aan mn Harley.
Harley is geen slechte motor, minder verfijnd maar simple en sterk.
 
als je iemand gevonden hebt, dan mag je me PB sturen. Zit met dezelfde vraag namelijk....

Welke regio? ikke regio Nijmegen, maar wil zeker wel een uurtje rijden mocht je iemand vinden
 
Terug
Bovenaan Onderaan