Harley en gereedschapskist?

DSCF1102.jpg




hoezo?



:?
 
Ik moet nog ff sparen :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

[afbeelding]
hahaha..klotendingen zijn dat..die dichtgebouwde werkbanken.
vooral als je zoals ik een iets grotere schoenmaat hebt en dus ook daarmeesamenhangend iets groter bent dan gemiddled....bij mn vorige baas hadden we die dingen ook...stand dus altijd te net te ver van de werkbank af...en los daarvan waren ze te laag.
gelukkig hingen er niet van die zgn keukenkastjes boven...das nog veel minder fijn
 
ik doe niet aan die stomme gereedschaps kisten.. :N
nemen allemaal ruimte in beslag, ruimte waar een plof kan staan :Y
ik hang m'n sluteltjes en shit wel aan de muur :Y
09072010873.jpg


stomme kasten heb je geen fluit aan joh..
op een bord zie ik in 1 oogopslag welk gereedschap ik nu weer kwijt heb gemaakt _O-
 
ik doe niet aan die stomme gereedschaps kisten.. :N
nemen allemaal ruimte in beslag, ruimte waar een plof kan staan :Y
ik hang m'n sluteltjes en shit wel aan de muur :Y
[afbeelding]

stomme kasten heb je geen fluit aan joh..
op een bord zie ik in 1 oogopslag welk gereedschap ik nu weer kwijt heb gemaakt _O-

Inspirerende werkplek.
 
Kan nu wel wat detailfoto's van mijn werkbank maken en mijn lades.
Lachen.

Nie veel plek om te parkere.
012-13.jpg


Vindt de brug. :Y
002-62.jpg


Gereedschap heeft murph ook.
008-20.jpg


Mooie gereedschapslades.
009-15.jpg


011-15.jpg



006-25.jpg


Olie staat overal.Gaat in 2021 naar de chemocar.
005-34.jpg

:? :? ;( :N _O- _O- _O- :W *O*


Draag ook paarse croques van de vrouw.Heb je ballen voor nodig. :W
 
Laatst bewerkt:
Kan nu wel wat detailfoto's van mijn werkbank maken en mijn lades.
Lachen.

Nie veel plek om te parkere.
[afbeelding]

Vindt de brug. :Y
[http://i143.photobucket.com/albums/r156/echtemuis/002-62.jpg (afbeelding)]

Gereedschap heeft murph ook.
[afbeelding]

Mooie gereedschapslades.
[afbeelding]

[afbeelding]


[afbeelding]

Olie staat overal.Gaat in 2021 naar de chemocar.
[afbeelding]
:? :? ;( :N _O- _O- _O- :W *O*


Draag ook paarse croques van de vrouw.Heb je ballen voor nodig. :W


Hulde, alles keurig op z'n vaste plek, soort bij soort. Waarschijnlijk weet jij alles zo te vinden. Alleen hoe gebruik jij die heftafel? Meer een soort van verzameltafel.

Wou ook iets roepen over je schoeisel, maar zag dat je dat zelf al gedaan had, jammer.
 
Hulde, alles keurig op z'n vaste plek, soort bij soort. Waarschijnlijk weet jij alles zo te vinden. Alleen hoe gebruik jij die heftafel? Meer een soort van verzameltafel.

Wou ook iets roepen over je schoeisel, maar zag dat je dat zelf al gedaan had, jammer.

Weet alles meestal wel te vinden.
Zaterdag uitmesten ,opnieuw inrichten en over drie maanden weer opnieuw beginnen. :N
 
hahaha..klotendingen zijn dat..die dichtgebouwde werkbanken.
vooral als je zoals ik een iets grotere schoenmaat hebt en dus ook daarmeesamenhangend iets groter bent dan gemiddled....bij mn vorige baas hadden we die dingen ook...stand dus altijd te net te ver van de werkbank af...en los daarvan waren ze te laag.
gelukkig hingen er niet van die zgn keukenkastjes boven...das nog veel minder fijn

Heb ik idd helemaal niet bij stilgestaan, beetje teenruimte is wel wenselijk ja!!!
Heb nou een simpel werkbankje met wat beugels er boven ivm extra opbergruimte, wat kastjes zou fijn zijn.
Kan natuurlijk wel alles vol hangen met keuken kastjes...

De ALDI of LIDL heeft ook wel eens van die gereedschaps wagens in de aanbieding!
Is dit iets, iemand ervaring met deze ALDI / LIDL wagens?
 
Ik vind die keukenkastjes maar niets. In de keuken dondert er al van alles uit. Moet er niet aan denken dat in de garage er van alles uit dondert. En in die kastjes raak ik ook nog eens altijd van alles kwijt.

Maar goed, alles beter dan wat ik nu als werkplaats heb: een kamertje van 2x3 met een magazijn rek en een geimproviseerd werk tafeltje van 4 lege kratten bier en een plank.
Wel Hertog jan bier, smaakt me goed.
 
ik heb al jaren zo'n Mannessman karretje wat volgens mij net zoiets is als ze bij de Aldi wel eens hebben. Ik ben er prima tevreden mee maar echt robuust is het niet. Alles is erg dunwandig en dus wobbly. De enige echte zwakke plek is volgens mij dat de geleiders van de laatjes redelijk zwak zijn.
 
Laatst bewerkt:
Heb ik idd helemaal niet bij stilgestaan, beetje teenruimte is wel wenselijk ja!!!
Heb nou een simpel werkbankje met wat beugels er boven ivm extra opbergruimte, wat kastjes zou fijn zijn.
Kan natuurlijk wel alles vol hangen met keuken kastjes...

De ALDI of LIDL heeft ook wel eens van die gereedschaps wagens in de aanbieding!
Is dit iets, iemand ervaring met deze ALDI / LIDL wagens?

Ja. Niet doen.

Betaal iets meer, en pak die van bijv Cranenbroek.
 
Kan nu wel wat detailfoto's van mijn werkbank maken en mijn lades.
Lachen.

Nie veel plek om te parkere.
[afbeelding]

Vindt de brug. :Y
[http://i143.photobucket.com/albums/r156/echtemuis/002-62.jpg (afbeelding)]

Gereedschap heeft murph ook.
[afbeelding]

Mooie gereedschapslades.
[afbeelding]

[afbeelding]


[afbeelding]

Olie staat overal.Gaat in 2021 naar de chemocar.
[afbeelding]
:? :? ;( :N _O- _O- _O- :W *O*


Draag ook paarse croques van de vrouw.Heb je ballen voor nodig. :W

je wilt niet weten heoveel dat lijkt op mijn schuur.....
ook emmertjes olie, en overal zooi,
kan opruimen is het over paar weken weer zo
 
Denk dat er meer zijn die zo'n losgeslagen hok hebben, tis bij mij niet anders, gereedschapskist met alles er in, een werkbank wat overvol ligt, de vloer niet zichtbaar, maar toch nog alles weten te vinden
 
Klopt ja, die bestaan ook nog... binnekort eens naar Budel ff kijkje nemen!

Zijn echt steviger, met lagers in de lades en zo.
En als je eens aanbieding hebben, is er bijna nergens goekoper een gelijke wagen te vinden.
En normaliter is het gewoon een nette prijs.
Ze hebben dezelfde als eerder op deze pagina en als bij bijv HBM staat.
Even plaatje zoeken.
nieuwekarI.jpg
nieuwekarI.jpg
Gereedschapwagen.jpg
GereedschapwagenII.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:^

Ik heb ook iets van 200 betaald, bij Cranenbroek dus.
 
die van vranenbroek/hbm/datona/powerplustools

das precies exactdezelfde als die van mannesman,alleen in en andere kleur.
mijn chef dacht ooit laat ik eens een stel van die dingen kopen,er staat er eentje bij ons in de werkplaats 1 in de servicebus en inededrie bsussen van de industrieservice staan ze ook.
die kasten zijn op zich niet eens zo heel erg slecht maar het gereedschap wat erin zit(chef kocht ze met gereedschap)is de laatste troep!

dan is er bij ons ook eentje die ook zo´n kast heeft met lades zoals de bovengenoemde
maar dan van facom...die zijn smaller en dus stabiel.....plus het feit dat de laderemmetjes na 15jaar ook niet helemaal hun werk goed doen,gebeurd het dus regelmatig dat meneer indehaast wel eens een bocht rechtsaf iets te snel neemt(lopens)
met als gevolg dat alle laden naar buiten zeilen en de kast dus incluus alle gereedschap omdonderd :+

de mijne zijn ook zo smal(twee stuks van gedore) maar daar komen iig de laden niet naar buiten zeilen
 
Terug
Bovenaan Onderaan