A
Ik kan voor geschikt geld aan een 2002 sportster 1200 sport komen. Ca 12000 kilometer op de teller en op film en foto erg netjes en origineel. Zondag even kijken....
Is dit een verstandige investering met het oog op afschrijving en model ( damesbrommer) en waardevastheid van een sportster.
Hij is voor erbij en eventueel voor de vriendin als ze in het voorjaar haar rijbewijs gehaald heeft.
Als het een leuke is voor de juiste prijs en je kan het doen, dan gewoon doenIk kan voor geschikt geld aan een 2002 sportster 1200 sport komen. Ca 12000 kilometer op de teller en op film en foto erg netjes en origineel. Zondag even kijken....
Is dit een verstandige investering met het oog op afschrijving en model ( damesbrommer) en waardevastheid van een sportster.
Hij is voor erbij en eventueel voor de vriendin als ze in het voorjaar haar rijbewijs gehaald heeft.
Heb je d'r rechts ook één dan?Nee man onder je oksel hoef je niet meer onder de douche s ochtends.
Heb je d'r rechts ook één dan?
Of je even bij mij langs de heg wil rijden...
Hoef ik zelf de losse bladeren er niet uit te kloppen
Heb je d'r rechts ook één dan?
You fart in my face bro!!!hij speelt wel met zn leven om in zo'n "neighbourhood" te gaan "farten"
Proud to be a Dutch Man
Ik kan voor geschikt geld aan een 2002 sportster 1200 sport komen. Ca 12000 kilometer op de teller en op film en foto erg netjes en origineel. Zondag even kijken....
Is inderdaad een prima, mooie motor. Ben er nog niet uit of hij geschikt voor mijn vriendin is.Enneh die van benno is volgens mij wel in orde hoor,
Zekers voor die prijs.
Is inderdaad een prima, mooie motor. Ben er nog niet uit of hij geschikt voor mijn vriendin is.
En alleen voor mijzelf...heb zo mijn handen vol aan de fatbob.
Wat zit er nou op het dak