Harley Davidson - episode 18 - Ride to live, live to ride...

Martijn de Haas
1399146
 
Vance & Hines Hi-Output 450 + header-pipes zonder cat

TTS Master Tune II remapping

CVO luchtfilter met de bijpassende 114" inlay

Valbeugels achter.

Mustang one piece zadel

Sissy bar rugsteuntje en bagagerekje ( detachable )

zgn Tribar Fender light. ( rem/achterlicht combi )

...en inmiddels passenger floor-boards en bijpassende shifter pegs


De brommert gaat als de brandweer . :Y
 
Vance & Hines Hi-Output 450 + header-pipes zonder cat

TTS Master Tune II remapping

CVO luchtfilter met de bijpassende 114" inlay

Valbeugels achter.

Mustang one piece zadel

Sissy bar rugsteuntje en bagagerekje ( detachable )

zgn Tribar Fender light. ( rem/achterlicht combi )

...en inmiddels passenger floor-boards en bijpassende shifter pegs


De brommert gaat als de brandweer . :Y

Geld groeit daar aan de bomen zo te zien , waar woon je ? ;)
 
ik moet nog effe wennen aan de nieuwe styling van M-F ,....er verschijnen ineens dubbele foto's na plaatsing :?
 
Geld groeit daar aan de bomen zo te zien , waar woon je ? ;)

Ach valt mee ,...zoals je op die eeerste foto ziet , rij ik gewoon nog in dat ouwe toyota'tje ,.....en in me hut kan geen blind paard meer schade aanrichten.
Kwestie van prioriteiten
 
Jammer dat het een BMW is. Kont omhoog voordat ie naar voren gaat en bij een stoplicht wil ie steeds omkiepen. Wat een vuilnisbakken zijn dat..

Dat "omkiep-effect" ,.....daar moet je gewoon effe aan wennen ,.....zijn best fijne brommers hoor
 
Jammer dat het een BMW is. Kont omhoog voordat ie naar voren gaat en bij een stoplicht wil ie steeds omkiepen. Wat een vuilnisbakken zijn dat..
Dat noemen ze karakter he!

Je wilt toch geen saaie Honsukaha waarbij alles gaat zoals 't hoort?
 
binnenkort deze ook maar even aanpakken , .....nieuwe benzinekraan , bobine , .....contactpunten ontsteking "stroomloos maken" ,....en ook het relais van de gelijkstroom-dynamo vervangen door een elektronische regelaar ,......en een spaak in het achterwiel vervangen.

Zundapp 175-S ,....en 10,5 hele PK's bij 5400 t/m , ...95 km/u ,....b.j. 1956 :)


Eigenlijk heb je d'r weinig an , dan alleen maar om 'r een blokje om mee te knetteren ,.....vanwege de mengsmering waar die op loopt ,
en die je tegenwoordig nergens meer aan de snelweg kan tanken ,....alsook de "indrukwekkende" topsnelheid" van 95 km/u :P ( vermoedelijk als je niet meer dan 75 kg weegt dan :z ,....dus dat letzte van die spec's kan ik ook wel vergeten denk ik .)
.

CAM01669 (Medium).jpg
CAM01670 (Medium).jpg
CAM01674 (Medium).jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan