Harley Davidson - episode 18 - Ride to live, live to ride...

Een vraagje aan de techneuten hier. Als ik een ape hanger 12" plaats wat moet ik dan aanpassen en zoja wat is de lengte van koppelings, rem en gas kabels? En wat is de lengte van kabels bij een 15" ape hanger?
Motor is een Heritage van 2003.
 
1394093
 
Een vraagje aan de techneuten hier. Als ik een ape hanger 12" plaats wat moet ik dan aanpassen en zoja wat is de lengte van koppelings, rem en gas kabels? En wat is de lengte van kabels bij een 15" ape hanger?
Motor is een Heritage van 2003.
Normaal is dat je eerst het stuur erop zet en dan kijkt hoe lang de kabels moeten zijn
Ligt ook aan de breedte van het stuur niet alleen de hoogte
 
weet iemand waar ik zo'n koffer en spatbord set in nederland kan zien en eventueel kan kopen ? of misschien laten monteren ?
gaat om een Dyna Glide van 2001
 

Bijlagen

  • 642_HARLEYFLDEXTENDED.jpg
    642_HARLEYFLDEXTENDED.jpg
    65,1 KB · Weergaven: 11
Een vraagje aan de techneuten hier. Als ik een ape hanger 12" plaats wat moet ik dan aanpassen en zoja wat is de lengte van koppelings, rem en gas kabels? En wat is de lengte van kabels bij een 15" ape hanger?
Motor is een Heritage van 2003.

Je kan gewoon kabelsets kopen. Voor 12" ape haal je n set voor jouw type motor waar dan +12 op staat. Tis trouwens goedkoper om de remkabel en bijbehorende nippels los te kopen en deze zelf op maat te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan