Handvatten glad

emiel1982

MF veteraan
23 dec 2014
1.283
891
Sambeek
Sinds kort ben ik in het bezit van een versys 1000, met handvatverwarming. Maar deze handvatten zijn erg glad. Is er een manier om hier weer een beetje grip op te maken, zonder de handvatten te vervangen?
 
Remmenreiniger maakte niets uit, nog steeds zijn de handvatten glad. Wel mooi schoon nu*D.
Dus dan blijft als enige optie de grip puppies over. Daar worden ze natuurlijk wel wat dikker van, maar aangezien ik maatje xxxxxl (15) in handschoenen heb is dat geen reden om ze niet te proberen.
Bedankt voor de antwoorden en reacties:t:t
 
Het is nog niet genoemd, maar een gedachte die ik heb is dat hoe meer je om die handvaten doet, hoe slechter je de warmte zal voelen. Althans, met dikke winterhandschoenen voel ik een stuk minder warmte dan met dunne zomerhandschoenen.
 
Die gedachte had ik ook ja, dat er minder warmte voelbaar zal zijn. Ik heb nog geen enkele motor gehad met handvatverwarming, dus ervaring heb ik er niet mee.

Op de RT heb ik grip puppies en (origineel BMW) handvatverwarming: werkt prima. Je merkt wel dat het iets langer duurt voor je effect hebt van de hvv, maar daar is goed mee te leven. Met grote handen zijn de standaard grepen eigenlijk altijd iets te klein, als ik nog es een verwarmde set extra dikke handvatten vind komen die er wellicht op :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan