Hallo ik ben Daniel

16 mei 2019
3
2
Hallo allemaal,

Ik stel mij graag even voor. Ik ben Daniel en 28 jaar, ik woon in Rotterdam en ik werk in Amsterdam. Ik werk fulltime als product manager bij een platenmaatschappij in de muziek. Ik ben op dit moment weer op zoek naar een leuke 2e hands motorfiets. Ik heb mijn rijbewijs nu al 10 jaar en altijd met veel plezier een BMW f650gs Dakar gereden. Ik heb deze echter een paar jaar geleden verkocht omdat hij bij mijn ouders in Zeeland netjes in de schuur stond maar ik niet zo veel tijd meer had om er in het weekend van te genieten. Buiten zetten in Rotterdam durfde ik niet. Maar goed ook want toen ik de BWM verkocht had belde de koper na een week op dat hij weg was. Heel sneu voor hem natuurlijk.

Maar afijn, het begint nu dus weer echt te kriebelen. Ik heb vorig jaar mijn appartement verbouwt en nu weer tijd om mijn zinnen ergens anders op te zetten. Mijn droom was altijd om het ''grote broertje'' van de 650 te rijden en ik ben nu aan het kijken voor een R 1100 GS uit 1996. Hij heeft veel (135K) kilometers en ik ben niet zo technisch dus ik ben stiekem ook een beetje op zoek naar iemand met wat advies.

Dat ter zijde, het lijkt mij heerlijk om te kunnen touren met mijn vriendin en we houden heel erg van kamperen. een lang weekend aan de stad 'ontsnappen' doen wij graag, wat is nou leuker dan dat samen op de motor te doen. Als iemand leuke campings weet zo'n 8uurtjes rijden vanaf regio Rotterdam zijn ook alle tips welkom.

Ik hoop dat ik een beetje een beeld over mijzelf heb kunnen geven. ik heb ook al wat interessante onderwerpen op het forum gelezen over de R1100GS!
 

Bijlagen

  • pp.jpg
    pp.jpg
    44,1 KB · Weergaven: 10
Terug
Bovenaan Onderaan