H2SX?

Bij Paul neem ik aan? Da's ff geduld hebben :P
Ben heel benieuwd wat ie eruit tovert. Hou ons op de hoogte. :Y
 
Off topic vraagje; op de voorkant van de H2SX zit een symbool, hetzelfde symbool dat Jeroen12 als avatar heeft.
Ik dacht dat dit specifiek H2SX zou zijn. Maar nu blijkt dat het motorblok van mijn oude ZX-7R ook vol zit met dat symbool.
DSC_8702C.jpgDSC_8704C.jpg
Weet iemand waar het voor staat?
 
Ha bedankt.
"Symbol of pushing the limits"
"The River Mark is a symbol of Kawasaki’s ongoing desire to push further forward, to reach even higher, continually striving to attain and surpass the limit."

Wel grappig dat mijn traagste en zwaarste motor dit wel heeft en de andere niet 8)7
 
20190518_dyno2.jpg

ECU geflasht: 13pk winst. Had wat meer verwacht, maar goed :P. Maar dit is met catalysator...
Max toerental +500 zodat ie in theorie 310kmh moet kunnen. Moet nog zien of dat qua vermogen lukt...
Vlot toeren zo :+

Bullfrog nog nieuws?
 
Kawasaki H2SX Woolich beginmap.jpg

Door te weinig tijd hebben we de motor nog niet volledig afgesteld. Volledig in de zin van: nog niet alles eruit gehaald. Dit is een afbeelding van een meting met Woolich, K&N filter en originele uitlaat. Met de Brocks demper komen we op ongeveer hetzelfde uit. Na het rijseizoen (november) gaan we verder.
De mapping is wel gewijzigd, maar nog niet optimaal. Verder zijn alle begrenzingen eruit gehaald. Origineel stond de motor wat te rijk (rode lijn van A/F grafiek), nu wat beter (blauwe lijn).
Ik zie dat de waarden in originele toestand (rode lijn) wel overeen komen met die van Jeroen.
 
Beetje stilletjes hier, dus maar even een paar plaatjes van paar weekendjes terug in de Eiffel.
Blijft een mooie "speeltuin" en dan valt het rijden in Nederland daarna altijd weer tegen.
Maar verder nog steeds dik en dik tevreden met onze Kawa.
mf004.jpg


Mf003.jpg


MF002.jpg


MF001.jpg
 
Mooie piccies :)
De mijne begon te haperen bij het rijden met een constante snelheid. Effe gas dicht en weer open en het was weer even over.
Naar de dealer gebracht en toen trad het natuurlijk niet meer op (op de weg ernaartoe nog wel...).
Ding weer opgehaald en het lijkt idd weer weg. Vuiltje ergens??
Hopelijk blijft het weg...
 
Eind juli in Oostenrijk geweest en voor het eerst in dat ik mijn H2SX heb een andere H2SX gezien. Blijken er nog steeds weinig te rijden, maar maakt niet uit.
Wij hebben weer heerlijk wat km's gemaakt over mooie wegen zonder drempels en super mooie uitzichten. Kawa kwam tot zijn recht.

a.jpg
b.jpg
c.jpg
g.jpg
f.jpg
e.jpg
d.jpg
 
Zit nu in de Dolomieten met de SXSE. Pasje op en af gaat best goed :)
Morgen ff 1000km naar huis knallen. Ook iets wat de sx goed doet.
 
Ook lekker, de Dolomieten. Waarschijnlijk volgend jaar weer die kant op, maar ook weer met de aanhanger. Maar kom maar op met wat pic's als je terug bent.
Enne, ook nog andere een H2SX gescoord?
 
Ik meld me ook even in dit topic!
Sinds begin Juli ben ook de gelukkige eigenaar van een H2 SX SE.

Ik moet zeggen dat de motor beter stuurt dan ik vooraf had verwacht en is nog comfortabel ook :)

Enige wat ik nu gedaan heb is:
  • Achterspatbord verwijdert
  • Tank grips
  • Volledig titanium uitlaatsysteem (H2R replica)
  • Middenbok verwijdert (Moet bracket onder de motor nog verwijderen maar moeten was busjes voor gedraaid worden.)
  • Woolich erop geinstalleerd

K&N filter is in bestelling.
In september ga ik de fiets laten afstellen, ben benieuwd :)

Foto's volgen eerdaags
 
Terug
Bovenaan Onderaan