H2SX?

Kan niet reageren op de MF h2sxse test?
Dan maar hier :+

Ben het in grote lijnen eens met de test, behalve het cruise control probleem. Die werkt bij mij prima. Zie het intuiviteits probleem niet? :?
Is die van jouw nog gefixt Fred?
 
Zeker over heen gelezen, maar ik lees niets over cruise control probleem in de test.
Bij mij nog geen werkende cruise control. Ik heb ook bij dealer aangegeven "komt wel een keertje", want mis het niet en ook geen zin om de motor daarvoor weg te brengen.
In het najaar gaat de motor in de winterstalling daar en kunnen ze op hun gemak even kijken en eventueel op de vermogensbank uitproberen of hij werkt.
 
Enige wat ik wel jammer vond aan de cruisecontrol was dat 't niet zo makkelijk met gas-dicht weer uit te schakelen is, dat mag echt wat lichter gaan. Maar verder?
 
Dan valt jouw fiets niet onder de terugroepaktie? Check het framenummer...
 
Heb ik gedaan en mijn framenummer hoort ook daarbij. Ik heb ook de pin bekeken -> zonder las. Mijn dealer weet nog van niets (afgelopen vrijdag).
 
Bericht komt via Kawa NL, niet via de dealer. Bij mij dan...

"Voor vragen kunt u contact opnemen met uw Kawasaki dealer of de Kawasaki klantenservice +31(0)23-5670500 / tech.info@kawasaki.nl. "...
 
Gisteren een brief van Kawasaki gehad over de terugroepactie, gedateerd op 7 september, dus 12 dagen later.
 
Ik ook. Datering weet ik ff niet.
Heb 2 weken geleden al contact opgenomen met mijn dealer om eea te fixen. Nog niks gehoort. De onderdelen zullen nog niet beschikbaar zijn...
 
Gisteren met de dealer gebeld. Die zouden de onderdelen bestellen. Vandaag al teruggebeld door de dealer dat de onderdelen al binnen zijn. En meteen een afspraak gemaakt.
 
Heeft "even" geduurd, maar gisteren op de valreep van motorseizoen 2018 toch nog mijn Yoshimura uitlaat op kunnen halen. Vanaf 27-9 zo'n 5 weken gips en dan even geen motor en zie me begin november niet echt meer rijden.
Was een verlaat verjaardagscadeau van Marga (zulke echtgenotes moet je koesteren).
In ieder geval van de kachelpijp af. Ben er super blij mee, ziet er stuk beter uit. Geluid is heel ietsjes harder, maar niet veel. Maar nu wel het idee dat ik op een motor zit ipv naaimachine.
h2sx2.jpg


Verder ook maar gelijk de duo steuntjes er op laten zetten. Hebben we nu beide weer dezelfde steuntjes.
h2sx1.jpg
 
Gips? :?
Mooi pijpie. Eigenlijk mooier dan mijn Akra die net zo stil is als standaard B|
 
Gips, idd. Vorig jaar links, nu rechts. Is een z.g. gastroc slide. Gepland gips, dus "gunstig" moment uitgekozen ivm revalideren om op 15-2-2019 weer de Teide (Tenerife) op te fietsen.Dat was even het OT gehalte.
De Akra zag ik en vond hem tegen vallen. Zeker tov de Akra's op mijn Hayabusa. Dus al in maart geïnformeerd bij Yoshimura en kreeg dit "We have not made the specific plan for the H2SX yet but it would come in the near future"als antwoord. In mei zag ik hem op Youtube en wist gelijk dat ik deze wilde hebben.
Alleen het wachten was langer dan gepland, maar nu de moeite waard. Ondanks maar 40 km plezier, maar komt n 2019 wel weer goed.
Voorlopig is mijn H2SX af, maar je weet nooit zoals zo vaak.
 
Smaken verschillen. Ik heb 'm liefst met zoveel mogelijk groen. Maar ik ben het eens met Jeroen dat ze dat wel meteen in het 2018 SE model hadden kunnen introduceren.
 
Iemand interesse in de originele valblokken voor de H2 SX?
 

Bijlagen

  • IMG_0076.JPG
    IMG_0076.JPG
    361,6 KB · Weergaven: 16
Terug
Bovenaan Onderaan