H2SX?

Ga de cruise control bij eerst komende rit in full power mode proberen. Mag nu na 1.600 km precies :) (gisterenavond precies op uit gekomen).
Had hem laatste tijd op medium staan omdat hij dan onderin net iets minder direct reageert op het gas afsluiten etc.

Maar verder geen klagen deze motor, rijd lekker, zit goed, comfortabel genoeg en zo nu en dan staan mensen om je motor heen te gapen van "wat is dit nu weer" tot foto's maken van je motor.
Nee, hele verbetering tov de Hayabusa.
 
Heb de cruise nog ff op medium power geprobeerd. Werkte ook. Ben bang dat die van jou stuk is...
Medium power is eigenlijk best ok, wat soepeler zonder dat je veel vermogen inlevert. Bij lagere toeren.

full
 
OK, duidelijk verhaal. Ik begon ook aan mezelf te twijfelen, heb (dikke) boekje toch echt goed gelezen. (ga voor de zekerheid wel even proberen op andere modus)
Overigens tot 6.000 rpm inderdaad geen verschil in vermogen en denk dat ik bij toeren met Marga deze stand aan zal houden en als ik "los wil gaan" hem op full zet.
 
@ Bullfrog: check Dropbox - Link not found. Linkje kwam vanaf H2SXRiders.net – A Forum Dedicated to the Kawasaki Ninja H2 SX voor zover jij die nog niet had gezien.

Verder een vraagje omtrent cruise control, lijkt niet te werken.
Rij in de 5e versnelling, pakweg 100 km/u. Druk op de cruisecontrolcontrolknopje. Lampje gaat branden.
Dan op de SET/- en zou je denken dat het moet lukken. Helaas niets.
Bekend iets, heb ik pech of doe ik toch iets verkeerd.
Oh powermode op medium voor zover dit van belang is.

Fred, bedankt voor de manual. T.z.t. zal ik toch nog een papieren versie bestellen.
De cruise control heb ik nog niet uitgeprobeerd. Misschien morgen, als we met een groep naar het Sauerland gaan. Ik zit nu op ruim 1300 km.
 
Ander pijpie en eindelijk de koffers (maar nog zonder de goede kleurpanelen...)
De Akra maakt net zoveel geluid als de standaard pijp. Helemaal niks dus. Thx euro4. Dan zal de cat er tzt onderuit moeten })

20180514_pijp.jpg


Vandaag ook meer dan 1600km gereden. Dus ingereden *O*
Meteen maar ff 'ergens' het gas opengetrokken. 290kmh op de teller was geen probleem. Met koffers... Vlotte toermachine :Y
 
Donkere uitlaat staat mooier dan de titanium uitvoering. Qua geluid, volgens mij kan je 100% zonder demper gezien de kat onderop. Ik wacht nog even met uitlaatje.
Wel lekker als je de fiets door kan trekken na de 1.600km. Feestje op zich.
 
Ander pijpie en eindelijk de koffers (maar nog zonder de goede kleurpanelen...)
De Akra maakt net zoveel geluid als de standaard pijp. Helemaal niks dus. Thx euro4. Dan zal de cat er tzt onderuit moeten })

[afbeelding]

Vandaag ook meer dan 1600km gereden. Dus ingereden *O*
Meteen maar ff 'ergens' het gas opengetrokken. 290kmh op de teller was geen probleem. Met koffers... Vlotte toermachine :Y
Dan had je wel de ruimte.

En een net strak jasje aan.
 
Donkere uitlaat staat mooier dan de titanium uitvoering. Qua geluid, volgens mij kan je 100% zonder demper gezien de kat onderop. Ik wacht nog even met uitlaatje.
Wel lekker als je de fiets door kan trekken na de 1.600km. Feestje op zich.

Ellende is dat dankzij euro4 de dempers niet meer zomaar te verwijderen zijn. Die moeten eruit gesloopt worden B|
 
Ow, zo ;)
Denk dat de cat er een keer onderuit gaat. En dan een flashje om het beest helemaal los te laten })
 
Ik heb ook de koffers met de nog zwarte bovenpanelen. Die had ik al een maand.
Die Akrapovic: kun je daar de silencers niet eruit halen of zitten die vastgelast?
 
Vandaag Gisteren een stukkie wezen toeren })

full


294kmh op de gps is toch niet slecht voor een toermotor :]
 
Laatst bewerkt:
Met of zonder de koffers?

@Lemmy - zo te zien zit ie al in het rode toerengebied, dus de begrenzer zal er denk ik ergens inkomen
 
Laatst bewerkt:
Dat is voor elke motor normaal, dat de gearing wel redelijk is afgestemd op de haalbare top.. maar toen ik het probeerde trok ie daarvoor nog echt hard, voordat ik 't gas dicht draaide. Dus ik gok dat het uiteindelijk toch de begrenzer is die er een eind aan maakt. Maar dat is dus mijn vraag... snelheidsbegrenzer, toerenbegrenzer of gewoon einde vermogen, wat ik niet verwacht.

Oh en ik deed 't met koffers, dat maakt echt helemaal niks uit.
 
Zonder koffers. Met een keer 290 gedaan (op de tellers).
Het voelde niet of ie in de toerenbegrenzer liep, maar het kan subtiel gedaan zijn?
Meer dan 294 op gps zat er niet in. Hiero het fillumpie als je je verveeld:
https://youtu.be/vMPfsh_pOn0
Je zou de eerste 10 minuten over kunnen slaan, daarna (bij 11:16) wordt ergens de top gezet :P
 
Laatst bewerkt:
Zonder koffers. Met een keer 290 gedaan (op de tellers).
Het voelde niet of ie in de toerenbegrenzer liep, maar het kan subtiel gedaan zijn?
Meer dan 294 op gps zat er niet in. Hiero het fillumpie als je je verveeld:
https://youtu.be/vMPfsh_pOn0
Je zou de eerste 10 minuten over kunnen slaan, daarna (bij 11:16) wordt ergens de top gezet :P

Leuk. Als de teller in het begin op 299 staat, staat die van de Zumo nog op 284 of zoiets. daarna stijgt die nog 10 km/u.
 
Yup, zinloze beperking. Maar alles voor onze veiligheid natuurlijk :t -O-
 
Lekker vlot doorgereden Jeroen, is mijn nog niet gelukt tot nu toe (90% vd km's als duo). Dit ondanks inmiddels 2.600km op de teller. Afgelopen weekend even naar de Eiffel gegaan en eindelijk de fiets kunnen gebruiken waarvoor we hem samen gekocht hebben en dat is overheerlijk rijden.
Zijn er wel achter dat deze bike toch heel wat lekkerder is dat de Hayabusa hiervoor. Rijd allemaal stuk lekkerder, voelt lichter aan etc. etc. etc.

32954288_1695449280533088_818535846524223488_o.jpg

33103734_1695449100533106_62062642499420160_o.jpg

Bij de Nürburgring ook een aantal lui die stonden te gapen naar onze fiets, altijd goed voor je ego.......
Hopelijk komt de bestelde Yoshi zsm en nog paar kleine dingetjes en is de fiets helemaal af.
 
Nee, we hebben bij Adenau een stop voor vette hap gemaakt. Daar was het zien en gezien worden, was echt een gekkenhuis daar.
Verder prima vermaakt in de wegen in de buurt daar, is daar 1 grote "ring" die omgeving. Enne, geen drempels.
 
Beetje rustig hier, dus maar paar plaatjes van laatste vakantie. Vanuit Bormio (Noord Italie) een 3tal leuke ritten gemaakt.
Daaronder natuurlijk de onvermijdelijke Stelvio, ook op de racefiets gedaan die week (langer onderweg :Y )
file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php
 
Mooie plaatjes Fred. Perfecte motor voor zo'n trip lijkt me.
Ben zelf nog niet ver geweest. Heb er nog maar 3000km op staan :$
 
Dank je, zit zelf op 5.500 km.
2 x weekendje Eifel bij elkaar denk ik 1.800 tot 2.000 km
Deze vakantie was zo'n kleine 1.000 km voornamelijk mooie km's (ook nog wat in Oostenrijk gedaan, maar daar tropenrooster aangehouden). Pic's zal ik ook uploaden.
Verder heen/terug relaxed op de aanhanger, want fysiek red ik zo'n 1.000 km heen en terug niet meer en weinig lol aan. Had ik heen eerst hitte gehad gevolgd door buien en terug bij 35 graden moeten rijden.
Maar wel feest om in de bergen te rijden en vooral in Italië hoop foto's van mijn bike gemaakt door andere motorrijders. Heb ook geen andere H2SX gezien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan