H2SX?

Eind van deze ochtend mijn H2SX bij dealer opgehaald, de weg was gelukkig net droog voor de eerste km's.
Alles in het teken van netjes inrijden, wat best lastig is.

Eerste indruk na 200 km positief, maar dat is meestal bij een nieuwe motor.
Grootste verschil tov de Hayabusa is de meer toeristisch houding die ik nu heb. Zit toch stuk(je) rechter op dan voorheen.
Gevoelsmatig ook wat meer bescherming tegen de wind en verder iets meer beenruimte (heb de LSL stepjes over laten zetten).

Als "bewijs" van goed gedrag 1 plaatjes (plaatjes van de motor kennen jullie inmiddels wel)
DZjX_E3X0AAoi1u.jpg:large
 
Vanuit deze hoek lijkt het wel een H2 :Y
Gefeliciteerd. Morgen ga ik de mijne halen *O*
 
Eind van deze ochtend mijn H2SX bij dealer opgehaald, de weg was gelukkig net droog voor de eerste km's.
Alles in het teken van netjes inrijden, wat best lastig is.

Eerste indruk na 200 km positief, maar dat is meestal bij een nieuwe motor.
Grootste verschil tov de Hayabusa is de meer toeristisch houding die ik nu heb. Zit toch stuk(je) rechter op dan voorheen.
Gevoelsmatig ook wat meer bescherming tegen de wind en verder iets meer beenruimte (heb de LSL stepjes over laten zetten).

Als "bewijs" van goed gedrag 1 plaatjes (plaatjes van de motor kennen jullie inmiddels wel)
[afbeelding]

Vanmorgen/middag toevallig 1 gespot bij knooppunt hoevelaken. Helaas was t druk dus was maar heel even snel. Geen idee of jij dit was maar echt een heel mooi apparaat!
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk begonnen met inrijden

20180331_inrijden.jpg


Tijdens de eerste kilometers kwam ik meteen al een andere h2sxse tegen. Dit gaat toch niet de nieuwe BMW GS worden? -O- Dan moet ik weer wat anders kopen :9
 
@Bullfrog: Ik zou er maar een belletje aan plegen.
@Jeroen: Jij hebt hem echt origineel gehouden, reflector zit er zelfs nog op :)

Overigens gisterenmiddag nog weer samen blokje om naar dealer voor bakkie koffie en ervaringen te delen.
Gelijk ook maar zo'n klein Givi tanktasje met tanklock gekocht om wat kleine spulletjes mee te kunnen nemen bij langere ritjes. Ruimte onder buddyseat heel veel minder dan bij de Hayabusa.
Maar verder geen klagen, Marga & ik zitten er prima op en meer ruimte dan op de Hayabusa en meer het gevoel "in de motor" te zitten dan er boven op.
 
@Bullfrog: Ik zou er maar een belletje aan plegen.
@Jeroen: Jij hebt hem echt origineel gehouden, reflector zit er zelfs nog op :)

Overigens gisterenmiddag nog weer samen blokje om naar dealer voor bakkie koffie en ervaringen te delen.
Gelijk ook maar zo'n klein Givi tanktasje met tanklock gekocht om wat kleine spulletjes mee te kunnen nemen bij langere ritjes. Ruimte onder buddyseat heel veel minder dan bij de Hayabusa.
Maar verder geen klagen, Marga & ik zitten er prima op en meer ruimte dan op de Hayabusa en meer het gevoel "in de motor" te zitten dan er boven op.

IK heb al vaker gebeld. De dealer zegt steeds: ik bel je wel als die er is.
 
Die reflector moet ik nog ff kijken hoe die eraf kan.
Verder komt er nog een donkerder scherm op en een Akra.
En tzt een tail tidy? Als dat kan met de koffers...
Misschien nog een ander zadel. Deze ging na een uur pijn doen...
Nog wensen genoeg :P
Givi tanktasje heb ik nog liggen. Moet ff zien of ie niet te hoog komt en zicht op mijn tellers/navi blokkeert.
 
Reflector had mijn dealer er al afgehaald, hij kent me.
Donker scherm wil ik ook, maar wellicht een Zero Gravity of iets dergelijks. Origineel van Kawa ietsjes te licht qua kleur.
Akra laat ik schieten, voor dat geld vindt ik hem net niet mooi genoeg. Blijf het web verkennen, geen haast (originele uitlaat is niet te erg).
Givi tasje kan ik overheen kijken, scheelt als je 1.94 meter lang bent.
 
Ik ben bij de dealer langs geweest. De motor komt deze week binnen. Hij vertelde ook dat volgens de importeur eerst de premium dealers de H2SX geleverd kregen, dan pas de andere dealers. Ook wist hij te vertellen dat de importeur de belangstelling voor de H2SX onderschat had, mede vanwege de hoge prijs, en dus te weinig H2SX-en besteld heeft.
 
Dan in ieder geval een heel mooi weekend uitgekozen voor eerste rit motor. :t
Ik zit "helaas" in Duitsland met groep fietsers wat ik georganiseerd heb, dus heb je mooi weer kan je niet genieten van je H2SX. :? Paasdagen was nogal ruk......
Dat is ook het laatste weekend (mbt fietsen) wat ik vastgelegd heb, trap er niet meer in..............
 
Gisteren de H2SX SE opgehaald (eindelijk).

En? :P

Gisteren de eerst duizend volgemaakt. Kreeg nog een bui op mijn dak, ding ziet er niet meer uit -O-
Maja, zal wel vaker gebeuren... :)
Kwam weer een andere h2sxse tegen. Ben nog nooit een andere h2 tegengekomen, maar die h2sx zie je overal :Y
 
Ben nog geen andere H2SX'en tegen gekomen, maar zou de SE meer verkocht zijn dan de "gewone"?
Overigens wel het fenomeen afgelopen zaterdag dat andere rijders foto's van mijn bike stonden te maken, streelt je ego wel......
Verder zelf iets door de 800 km heen en a.s. vrijdagmiddag krijgt de bike zijn 1.000 km beurt.
Maar voorlopig zijn wij (Marga & ik) happy met deze bike. Meer "toeristisch" dan de Hayabusa lijkt het wel. Qua zitpositie meer ruimte, beenruimte achter veel meer dan Hayabusa, zit zelf ook stuk rechter op.
Ach, voor een ouwe man mag dat. :+
 
Ben ook nog geen andere H2SX'en tegengekomen. Vergeleken met de Z1000SX zit je op de H2SX toch wel een stuk sportiever.
Zijn jullie al ergens een Service Manual tegengekomen van de H2SX. En een normaal geprijsde haaksleutel om de ketting te spannen?
 
@ Bullfrog: check Dropbox - Link not found. Linkje kwam vanaf H2SXRiders.net – A Forum Dedicated to the Kawasaki Ninja H2 SX voor zover jij die nog niet had gezien.

Verder een vraagje omtrent cruise control, lijkt niet te werken.
Rij in de 5e versnelling, pakweg 100 km/u. Druk op de cruisecontrolcontrolknopje. Lampje gaat branden.
Dan op de SET/- en zou je denken dat het moet lukken. Helaas niets.
Bekend iets, heb ik pech of doe ik toch iets verkeerd.
Oh powermode op medium voor zover dit van belang is.
 
Thx voor de manual :t
Cruise control werkt bij mij gewoon zoals jij omschreef. Wel in full power mode })
Maar dat zou niet uit mogen maken lijkt mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan