Hét MF Motorweekend 2019

Groningen klinkt als het verste weg, hoe laat was jij van plan te vertrekken? Dan kan ik me daar in eerste instantie op aanpassen. Afhankelijk van het aantal 'meetingpoints' moeten we misschien wat schuiven later ivm de tijd van de stops :)
Yes goeie! Vanaf Groningen is het precies 2 uur rijden(via Zwolle). Ik dacht er dus aan om rond 06:30 te vertrekken vanuit Grunn. Dan ben ik iets na 07:30 in Zwolle. Past dat?
 
De mensen die gaan voorovernachten in Kleve, op de app werd aangegeven dat er geen avondeten geserveerd wordt in de jeugdherberg.

Misschien gezellig om rond 18.00 met een groepje die wil en kan ergens in Kleve wat te gaan eten? En bijvoorbeeld 17.00 bij de herberg afspreken om vandaar naar het durp te gaan?
Of later?

Zomaar wat ideeën?
 
De mensen die gaan voorovernachten in Kleve, op de app werd aangegeven dat er geen avondeten geserveerd wordt in de jeugdherberg.

Misschien gezellig om rond 18.00 met een groepje die wil en kan ergens in Kleve wat te gaan eten? En bijvoorbeeld 17.00 bij de herberg afspreken om vandaar naar het durp te gaan?
Of later?

Zomaar wat ideeën?
Met het voorrijden zijn we bij Restaurant Konigsgarten belandt. Prima tentje met voldoende ruimte.
Ik heb het toen alleen gelopen en ben maar 1 keer verdwaald en drie keer aangerand onderweg, dus dat viel wel mee. Met een groepje heen lopen gaat een heel stuk sneller / gezelliger.
 
I’m @home...

Iedereen bedankt weer en tot ooit.
Het was wederom gezellig, leuk, vermoeiend en absoluut de moeite waard om er weer een keer bij te zijn... :t


Special thanks @KingCoder and in memory of @V FRed S

 

Bijlagen

  • E9BACD93-ECD7-424A-921C-AA7E59113B21.jpeg
    E9BACD93-ECD7-424A-921C-AA7E59113B21.jpeg
    375,9 KB · Weergaven: 13
En alwéér een Ge-Wel-Dig weekend met de hele bubs wat helaas al weer tot een einde gekomen is. Het waren wederom 4 FANTASTISCHE dagen.....

Op naar de volgende editie (wordt mijn 'tiende', dan ;)).
 
Terug
Bovenaan Onderaan