Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

Gisteren terug gekomen van een heerlijke week sturen samen met vriendin en wat maten door Duitsland (Eifel) en Luxemburg, geboft met het weer en ongeveer een 2000km fun op het klokje bij gezet!

Dichtbij en heerlijke stuur wegen *D

hoe zet jji zo'n bagage rol/tas vast op je achterdekje? :)
 
hoe zet jji zo'n bagage rol/tas vast op je achterdekje? :)

Extra duo zitje en daarop een bagageplaat gemonteerd van SW-Motech, 200+ bestendig! *D
 

Bijlagen

  • 1875301101-1875301101-image-1875301101.jpg
    1875301101-1875301101-image-1875301101.jpg
    24,6 KB · Weergaven: 7
Hoeren, snollen en ander gespuis...

Is het 900RR ter ziele gegaan?

Soesbabe niet eens in de op??
PornoRick geen knuffelallochtoon meer. ... Nitrosletje licht even de hielen en alles gaat naar de kleaute... ongekend
 
Vertrouwen moet altijd echt weer groeien na een uitstapje op het asfalt :t

De motor verder wel weer helemaal in zijn element?

Ik heb na een ritje Heerenveen - Hoogezand de motor eerst ook maar even aan de kant gezet. Begon halverwege de rit een klein rammeltje te horen. Gelijk maar langs MotoPort gereden.

Conclusie, naks is aan het overlijden -O- Gelijk een APE handmatige besteld en de boel binnenkort maar eens vervangen. Was er in ieder geval op tijd bij!

Even lekker mezelf quoten :Y

Naks was inderdaad op het randje van doodgaan. Echt veel spanning zat er niet meer achter de veer, dus was net op tijd met de boel vervangen. Tijdens het vervagen van de naks zijn ook gelijk de voorwiellagers vervangen. Dat maakt misschien nog wel het grootste verschil _O-

Ondertussen alweer dikke 1000 kilometer zonder geluidjes verder, dus dat is best lekker.*O*

Verder had ik ook nog een quickshifter gekocht om te "proberen". Mijn gevoel zegt dat ie best aardig werkt, maar dat ik te geforceerd moet schakelen. Paar keer een false neutral gehad en heb hem er dus maar gauw weer afgehaald. Sneu geld, was leuk om mee te spelen, dat dan wel weer!

Mocht iemand anders met een PC5 nog een quickshifter + schakelstang zoeken voor een 929/954, dan ligt er hier nog eentje!
WhatsApp Image 2019-06-24 at 19.19.08.jpeg WhatsApp Image 2019-06-24 at 19.19.08(1).jpeg
 
Even lekker mezelf quoten :Y

Naks was inderdaad op het randje van doodgaan. Echt veel spanning zat er niet meer achter de veer, dus was net op tijd met de boel vervangen. Tijdens het vervagen van de naks zijn ook gelijk de voorwiellagers vervangen. Dat maakt misschien nog wel het grootste verschil _O-

Ondertussen alweer dikke 1000 kilometer zonder geluidjes verder, dus dat is best lekker.*O*

Verder had ik ook nog een quickshifter gekocht om te "proberen". Mijn gevoel zegt dat ie best aardig werkt, maar dat ik te geforceerd moet schakelen. Paar keer een false neutral gehad en heb hem er dus maar gauw weer afgehaald. Sneu geld, was leuk om mee te spelen, dat dan wel weer!

Mocht iemand anders met een PC5 nog een quickshifter + schakelstang zoeken voor een 929/954, dan ligt er hier nog eentje!
Bekijk bijlage 1404206 Bekijk bijlage 1404207

Welke onderbrekingstijd had je ingesteld?

Verder moet je niet te voorzichtig doen maar gewoon met overtuiging doordrukken naar de volgende versnelling, als ik bij mij zachtjes aai gaat dat ook niet goed..
 
Hoeren, snollen en ander gespuis...

Is het 900RR ter ziele gegaan?

Soesbabe niet eens in de op??
PornoRick geen knuffelallochtoon meer. ... Nitrosletje licht even de hielen en alles gaat naar de kleaute... ongekend
He pik, als je weinig komt spammen hier mis je de ontwikkelingen. Alle blade-typen zijn nu bij elkaar gevoegd. Is ook nog maar net hoor. Vanaf de jaarwisseling. Je mocht aangeven welke foto je geplaatst wilde hebben. En als je dat niet doet, tsja dan ook niet piepen dat je er niet in staat. Maar kan natuurlijk altijd nog. Wel attent van je om de oude garde uit het 900rr topic te memoreren.
 
Welke onderbrekingstijd had je ingesteld?

Verder moet je niet te voorzichtig doen maar gewoon met overtuiging doordrukken naar de volgende versnelling, als ik bij mij zachtjes aai gaat dat ook niet goed..

Ik had hem eerst op 60ms staan. Daarna heb ik hem even op 65ms gehad, maar dat maakte eigenlijk geen verschil. Daarna had ik het gevoel dat ik mijn bak behoorlijk aan het slopen was. Niet door het trappen in de versnelling, maar door de false neutrals. Voelt best wel slecht. -O-

Maar welke onderbrekingstijd heb jij erop dan?
 
Hey Ghetto Bitchie... heb je kawakwak wel gevraagd of die z'n zekeringen wil checken?
 
Laatst bewerkt:
Maakt niet erg... is de leeftijd... Blij dat ik niet de enige ben.. Bij mij is het wel Alzheimer light... Eigenheimer was ik toch al...
 
Heb ook een QS besteld. Komt uit de US via relatie. Was vergeten het huisnummer erop te zetten dus ging weer terug. 8)7

Inmiddels weer hierheen. Ben benieuwd of het wil lukken makkelijk te schakelen. Dacht dat ik ergens gelezen had het op 0,65 te zetten. Maar eerst software zoeken en installeren op PC3USB. Daarna kijken hoe het in te stellen is.
 
Ik had hem eerst op 60ms staan. Daarna heb ik hem even op 65ms gehad, maar dat maakte eigenlijk geen verschil. Daarna had ik het gevoel dat ik mijn bak behoorlijk aan het slopen was. Niet door het trappen in de versnelling, maar door de false neutrals. Voelt best wel slecht. -O-

Maar welke onderbrekingstijd heb jij erop dan?

Volgens mij staat hij bij mij 70 of 75 ms...
 
laatst in zx10r topic gelezen dat je de QS bij de 2006 modellen op 85 ms moet zetten anders sloop je de bak.
 
Ik had hem eerst op 60ms staan. Daarna heb ik hem even op 65ms gehad, maar dat maakte eigenlijk geen verschil. Daarna had ik het gevoel dat ik mijn bak behoorlijk aan het slopen was. Niet door het trappen in de versnelling, maar door de false neutrals. Voelt best wel slecht. -O-

Maar welke onderbrekingstijd heb jij erop dan?

wat vraag je voor de QS?
 
Terug
Bovenaan Onderaan