Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

Dames en heren, zouden jullie je even willen buigen over mijn probleempje?
Heb een pptuning rem-schakelsetje op de 2004 cbr1000rr gezet en verving ook de remlicht sensor. Heb toen per ongeluk sluiting gemaakt tegen het chassis en nu doen mijn knipperlichten en remlichten het niet meer? Iemand die gelijk weet wat er gesneuveld is voordat ik allemaal verkeerde dingen ga controleren. Bedankt :)

Heb je de zekeringen al even gechecked? :+
 
Aloha blade liefhebbers, kom hier na heeeel lang afwezig te zijn geweest ook maar weer eens kijken. Zal nu regelmatig weer eens hier lezen :)
 
Dames en heren, zouden jullie je even willen buigen over mijn probleempje?
Heb een pptuning rem-schakelsetje op de 2004 cbr1000rr gezet en verving ook de remlicht sensor. Heb toen per ongeluk sluiting gemaakt tegen het chassis en nu doen mijn knipperlichten en remlichten het niet meer? Iemand die gelijk weet wat er gesneuveld is voordat ik allemaal verkeerde dingen ga controleren. Bedankt :)
Zekeringen nagekeken?

oh te laat -O-
 
Laatst bewerkt:
Dames en heren, zouden jullie je even willen buigen over mijn probleempje?
Heb een pptuning rem-schakelsetje op de 2004 cbr1000rr gezet en verving ook de remlicht sensor. Heb toen per ongeluk sluiting gemaakt tegen het chassis en nu doen mijn knipperlichten en remlichten het niet meer? Iemand die gelijk weet wat er gesneuveld is voordat ik allemaal verkeerde dingen ga controleren. Bedankt :)

check effe je zekeringen :)
 
Al dat gepraat over pimpen, blijf ik wel achter met mijn 2006 op een donker ruitje en een Huricane sport pijp na helemaal stock.
Maar Ja naast de blade ook vorig jaar een woning gekocht en die trekt de bankrekening wel leeg.
Maar bijna klaar, en dan is de blade aan de buurt.
Als eerste een paar andere schijven voor, zijn niet echt lekker.

Iemand nog toevallig een net gebruikt setje liggen?
 
Al dat gepraat over pimpen, blijf ik wel achter met mijn 2006 op een donker ruitje en een Huricane sport pijp na helemaal stock.
Maar Ja naast de blade ook vorig jaar een woning gekocht en die trekt de bankrekening wel leeg.
Maar bijna klaar, en dan is de blade aan de buurt.
Als eerste een paar andere schijven voor, zijn niet echt lekker.

Iemand nog toevallig een net gebruikt setje liggen?

Heb 1 orginele remschijf nog liggen, recht en in goede staat maar zelf heb ik mijn schijven vervangen door die van Motomaster en ben daar goed over te spreken! *D
Mocht je interesse hebben in de originele schijf graag PB.

20190530_142733.jpg
*D
 
Lees terug en zie dat Patrickf en moto-v een 954 blade hebben gekocht. Mijne staat al poosje te koop zonder een reactie.
Wat doe ik fout dat de mijne niet gezien wordt terwijl er twee ondertussen verkocht worden? Graag tips.
Dank.
 
Hey DiedeRRik, toen ik die van mij kocht kende ik dit forum nog niet eens, het kopen van de Blade was weer één van mijn spontane acties.

Maar daarbij moet ik ook vermelden dat ik persé een blauwe wilde, eigenlijk nog het liefst met witte wielen.
Daarnaast heb ik mijne in Duitsland gekocht, dit vanwege de TÜV die daar op de motoren zit. En was hij na onderhandelen beduidend goedkoper dan jouw vraagprijs. Mijn kilometerstand is overigens 50.000. Dit even ter indicatie.

Verder zou er voor mij geen reden zijn geweest om niet bij die van jou te kijken.
Geen idee maar misschien helpt jouw kilometerstand niet mee.

Overigens van de week mijn AVB gehaald, nu 5 juli AVD en dan hopelijk eindelijk rijden.

Gr. Patrick
 
Ik ben eens voorzichtig aan het rondkijken voor een andere brommert; nieuwer model Blade hoewel een gixxer 1000 ook best lekker is ( nu zal ik wel afgeschoten worden hier :+ ) En het valt me op dat de markt voor supersports erg magertjes is, de vraag naar naked enz schijnt veel groter te zijn.

Dat zal ook best meespelen met de verkoop van je Blade.
 
Dank voor de reacties.
De prijs die ik erbij heb staan is een vraagprijs. Bij een redelijk bod gaat het natuurlijk voor een lager bedrag weg.
En de kilometerstand is ook belangrijk maar ken motoren met een lagere stand die veel slechter zijn dan mijn onderhouden motor. Andersom is ook weer waar. Zijn nagenoeg nieuwe te vinden maar dan moet je geluk hebben. Zelfs met de staat van onderhoud.
Maar wat is een redelijke prijs dan?

Heb de motor op meer sites gezet dan hier. Op alle sites waar je gratis kunt adverteren maar ook op marktplaats voor 20 euro per maand. Maar na 2 maanden 1 belachelijk bod gehad. Dat was ingecalculeerd.
Al met al wel kijkers maar geen kopers. Geen normale benadering. Maar zal toch weleens iemand opduiken neem ik aan.
 
Medeforummers! Ik heb een lichte interesse in het aanschaffen van een 2005 Fireblade, liefst in Repsol of Titanium uitvoering (is die ooit in NL geleverd?). Als iemand een mooie weet te staan hoor ik het graag. Als het even kan met een aantoonbare onderhoudshistorie en laag aantal kilometers!

Reactie het beste via PM, want ik check het forum niet al te vaak. Bij voorbaat dank!
 
@Vuurmesje, reed je vandaag toevallig op Assen? Er reed daar een CBR rond die verdacht veel op die van jou leek!

Heb zelf niet meegereden hoor, zat keurig op de tribune te kijken:+
 
Een vraagprijs is niet een definitieve prijs lijkt mij.
@Vuurmesje, reed je vandaag toevallig op Assen? Er reed daar een CBR rond die verdacht veel op die van jou leek!

Heb zelf niet meegereden hoor, zat keurig op de tribune te kijken:+
Kan zijn. Ben voorrijder bij 2TheExperience en had vandaag de Assendag.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan