Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ZondeBen nieuw hier maar ga ook weer weg. Heb een 954 te koop. Voor mij een beest van een machine. Zoals net gezegd, eerst maar ervaring opdoen met wat zwaardere motoren en dan later nog eens kijken.
Voor wie van plan is om met zijn CBR1000RR SP1 op circuit Assen te rijden....
Gisteren werd de marshal van onze groep 2x "black flagged" vanwege overschrijding van de 101 Dba limiet.....
Fiets helemaal standaard, inclusief uitlaat....
Ringetjes kunnen allebei. Zowel koper als aluminium. Had vroeger alleen maar koper maar dat was vroeger. Zit sinds vorig jaar een alu bij mij op.
Voor een filter hoorde ik van een motorzaak dat je beter een OEM filter kunt nemen. Een aftermarket wil weleens vlokken en kan je verstopte kanalen krijgen. Nu is dat misschien anders maar ik neem het risico niet.
En welkom hier. Ja een 954 rijdt geweldig. Denk wel het allerbeste van alle motoren samen maar is mij toch iets te heftig. Zal eerst wat ervaring op moeten doen.
Al eerder gezien op Zolder (in 2003 oid?) met een recht uit het krat Aprilia RSV1000R. Kerel werd in no time 2x zwart gevlagd en kon naar huis. Was witheet, smeet zn helm door de pitstraat van kwaaiigheid. Appie was poeporigineel en vlamnieuw dus dan mocht ie er vanuit gaan dat eea in orde was, toch?Apart; standaard fiets met typegoedkeuring en dan dit .
Vraagje:
Nou ga ik over twee weken met MSL voor het eerst het circuit op, en vroeg me af of er nog dingen zijn waaraan ik moet denken bij het ''klaarmaken'' van m'n 929 voor deze dag? Nou heeft hij net nieuwe sapjes en filters gekregen. De dag ervoor zal ik de spiegels en kenteken verwijderen. Zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten? Alle tips zijn welkom.
Banden die eronder liggen zijn pilot power 3 met nog ruim voldoende vlees erop. Nou zal ik absoluut nog geen Rossi tijden gaan rijden maar ben wel benieuwd hoe deze banden zich houden op het circuit. Dit omdat ik van regelmatige circuitrijders uit mijn omgeving hoor dat zij nooit met michelin zouden rijden omdat deze wel eens zomaar grip zouden verliezen.
Als je voor het eerst gaat, hoef je je daar absoluut geen zorgen over te maken.Vraagje:
Nou ga ik over twee weken met MSL voor het eerst het circuit op, en vroeg me af of er nog dingen zijn waaraan ik moet denken bij het ''klaarmaken'' van m'n 929 voor deze dag? Nou heeft hij net nieuwe sapjes en filters gekregen. De dag ervoor zal ik de spiegels en kenteken verwijderen. Zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten? Alle tips zijn welkom.
Banden die eronder liggen zijn pilot power 3 met nog ruim voldoende vlees erop. Nou zal ik absoluut nog geen Rossi tijden gaan rijden maar ben wel benieuwd hoe deze banden zich houden op het circuit. Dit omdat ik van regelmatige circuitrijders uit mijn omgeving hoor dat zij nooit met michelin zouden rijden omdat deze wel eens zomaar grip zouden verliezen.
Bij MSL keurden wij altijd algehele staat (hoe ziet het eruit, geen loshangende/zittende delen, geen olie/vetten waar het niet hoort), banden (profiel en ventieldopje), remmen (voldoende vlees op de blokjes en schijven goed), ketting (staat en spanning) en geluid.
Bij de cup werd/wordt er strenger gekeken (o.a. kettingbescherming, resonantie kuip, inlaatgeluid etc) maar dat is logisch.
Ga jij nu maar lekker genieten van de dag. Ga je te snel dan wordt je normaal gesproken in een snellere groep geplaatst.
Tenminste, dat doen wij bij 2theexperience zo. En in de langzaamste groep bepaalt de langzaamste het tempo of krijgt een eigen marshall en wordt er 1 op 1 gereden.
cool! is dat een LCR livery?Hey Joep, wil je deze foto plaatsen en de oude verwijderen? Zit nu een zwarte hugger op. En een mooie achtergrond. Bekijk bijlage 1387326
Heb het van ebay. Bodywork Injection White Plastics Fairing for Honda 2002 2003 CBR954RR ABS i055 | eBaycool! is dat een LCR livery?
Haha cool, precies hetzelfde hoe het bij mij is gegaan;Heb het van ebay. Bodywork Injection White Plastics Fairing for Honda 2002 2003 CBR954RR ABS i055 | eBay
Wel een paar aanpassingen zoals het dekje achterop en het voorspatbord. Dat blauw met sterren vind ik niet zo passen. Dus het orginele rode spul erop.
Zag een R1 met een zwarte hugger en vond dat mooier staan. Dus heb mijn oude zwart gespoten. Lukte ook nog. Voor reserve de hugger van Erikje gekocht. Je weet immers nooit of het lukt.
Zo is het maar net. Ik ook blij met resultaat.Haha cool, precies hetzelfde hoe het bij mij is gegaan;
Ook een blauw voorspatbord, geen porem, dus vervangen voor een carbon.
Nieuwe rode Ermax hugger gekocht, zet hem erop, meteen spijt. Toevallig had ik nog de carbon hugger van de 929 brug. Deze aangepast zodat hij netjes pastte op de 954 brug ik ben weer blij
Maar goed dat de jiffy aan de andere kant zit.Vandaag een beroerde modificatie uit moeten voeren...
Ze heeft weer een enorm kanon..
Zonder E keur en killer rijden word niet gewaardeerd door de platte petten
Hey Joep, wil je deze foto plaatsen en de oude verwijderen? Zit nu een zwarte hugger op. En een mooie achtergrond. Bekijk bijlage 1387326