Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

Niet poetsen; blijft alles ook lekker vettig van :+ Houd je ook meer tijd over om te rijden.

Siliconen op kuipen e.d. is wel vreselijke drama heb ik mij laten vertellen door een spuiter bij schade/herstel.
 
Opnieuw Hi hier :W

Zal em ook hier even melden; Mocht er een geïnteresseerde zijn in m'n reserve knalpot, zoek dan even op marktplaats naar:
Scorpion Factory Satin Titanium Oval Carbon NIEUW! (CBR929RR)

Voor mede-MFers maak ik er 250 van... verlies er dan ruim de helft op, maarja.. ligt nu weg te stoffen in z'n doosje

Ik heb exact zo'n zelfde op m'n eigen blade zitten en kan dus eventueel beluisterd worden voor de 'klank' 8-)
Tis dat m'n blade nu onder zeil in winterslaap is :$ anders had ik wel ff fototje gemaakt.
 
Welkom Erwin! :W

De motor ziet er zo op de foto zeker niet slecht uit, en ondanks dat hij wat aandacht nodig heeft zoals je beschrijft, hij zal er niet minder om rijden hoor! 8-)O-)

Veel veilige kilometers gewenst op dit fijne model fireblade! :Y

Welkom Er-Win.
Erwin welkom hier *O*

Tnks allen, en hij ziet er zo best Oke uit maar dit is ook z’n mooie foto kant ;) , maar hij rijd er echt niet minder om. Kan niet wachten tot op wat beter weer. Dit weer heeft lang genoeg geduurd. -O-
 
@CBRon Tering. Ben je mooi klaar mee.

Edit; bij nader inzien, ik ga het gewoon weer origineel maken. Heb nog normale goedgekeurde h4/h7 liggen. Lijkt me wel zo veilig. *O*
 
Laatst bewerkt:
Je hebt groot gelijk, het blijft een nadeel feller licht , ook al stel je ze lager af.
Een Blade( en ook andere motoren) heeft de neus toch door het optrekken vaker wat hoger staan dan standaard.
 
Laatst bewerkt:
@M_niek waren we inderdaad, maatje van me heeft bij terugkomst in NL een bezwaarschrift ingediend. Na heel veel mailverkeer heeft hij uiteindelijk na 1,5 jaar nog iets van € 45,- terug gekregen.

Mijn bescheiden mening; ze hebben oog voor je of niet, doet een fellere brander weinig aan af....

Ik heb 't bij mijn 07 blade een module van https://www.doubletronics.com gemonteerd zodat mijn groot licht voor 40% mee brand en de functie van groot licht blijft functioneren, misschien dat je daar iets mee kunt.
20181010_185900.jpg
 
Ik had ook zo'n soort unit in mijn sp gemonteerd, maar vond het niet echt top werken (kan ook aan de module zelf gelegen hebben). Zat ook een functie in die bij het afremmen ervoor zorgde dat de koplampen even een paar keer gingen knipperen, dat was wel prettig als je een stoplicht naderde met van die slapende swypers, werd de aandacht even van hun 7" schermpje afgehaald....
 
Koplampen knipperen bij afremmen als je een stoplicht nadert? Wat is daar de gedachte achter? Jij rijdt daar toch naartoe? Zou liever knipperende achterunit willen voor die swypende hapsnurkers achter mij. Die functie kan ik dan wel begrijpen.

Als mijn koplampen knipperen en die swypers zien dat half in hun ogen heb je zelfs kans dat ze denken dat het licht groen is en optrekken. Moet je nog 1e hulp verlenen ook. 😆
 
@M_niek waren we inderdaad, maatje van me heeft bij terugkomst in NL een bezwaarschrift ingediend. Na heel veel mailverkeer heeft hij uiteindelijk na 1,5 jaar nog iets van € 45,- terug gekregen.

Mijn bescheiden mening; ze hebben oog voor je of niet, doet een fellere brander weinig aan af....

Ik heb 't bij mijn 07 blade een module van https://www.doubletronics.com gemonteerd zodat mijn groot licht voor 40% mee brand en de functie van groot licht blijft functioneren, misschien dat je daar iets mee kunt.Bekijk bijlage 1352975
Dankje hier voor, ga er gelijk 1 bestellen.
Vind het niks dat er maar 1 lamp brand, en de methode om groot licht altijd aan te hebben en dan maar lager afstellen vind ik niks.
Op mijn oude sc33 was het makkelijk een goede stekker voorde 2e lamp regelen en gewoon door lussen.
Werkte prima
 
@M_niek
Mijn bescheiden mening; ze hebben oog voor je of niet, doet een fellere brander weinig aan af....

Klopt inderdaad! Je kunt nog zoveel verlichting voeren of van die high viz kledij gaan dragen. Om je te zien moeten ze überhaupt wel in spiegels gaan kijken. Daar schort het toch geregeld aan...:N

Ik heb zelf wel volledig led op mijn 929 gebouwd. Niet perse voor het zichtbaar zijn. (Zal geen kwaad kunnen) Maar meer voor net even een beetje extra zicht in het donker. :Y Zolang je de boel maar goed afgesteld hebt doe je er niemand kwaad mee. :t
 
Koplampen knipperen bij afremmen als je een stoplicht nadert? Wat is daar de gedachte achter? Jij rijdt daar toch naartoe? Zou liever knipperende achterunit willen voor die swypende hapsnurkers achter mij. Die functie kan ik dan wel begrijpen.

Als mijn koplampen knipperen en die swypers zien dat half in hun ogen heb je zelfs kans dat ze denken dat het licht groen is en optrekken. Moet je nog 1e hulp verlenen ook. 😆
Als die slapers al voor het stoplicht staan, zien ze (mogelijk) wat flikkeren. Vond ik wel een prettiger (voor zover je het zo kan noemen) idee als ik tussen de koekblikken naar voren reed. Ook met filerijden geen verkeerde optie....
Heb de module er nu niet meer in zitten ivm de endurance topkuip.
 
Als die slapers al voor het stoplicht staan, zien ze (mogelijk) wat flikkeren. Vond ik wel een prettiger (voor zover je het zo kan noemen) idee als ik tussen de koekblikken naar voren reed. Ook met filerijden geen verkeerde optie....
Heb de module er nu niet meer in zitten ivm de endurance topkuip.
Aha, gaat om zichtbaarheid tussen de auto's door. Nou snap ik het. Goede optie dus. Kan je het ook andersom monteren? Bedoel dat je achterlicht gaat knipperen? Handig voor circuittraining lijkt mij.
 
Opnieuw Hi hier :W

Zal em ook hier even melden; Mocht er een geïnteresseerde zijn in m'n reserve knalpot, zoek dan even op marktplaats naar:
Scorpion Factory Satin Titanium Oval Carbon NIEUW! (CBR929RR)

Voor mede-MFers maak ik er 250 van... verlies er dan ruim de helft op, maarja.. ligt nu weg te stoffen in z'n doosje

Ik heb exact zo'n zelfde op m'n eigen blade zitten en kan dus eventueel beluisterd worden voor de 'klank' 8-)
Tis dat m'n blade nu onder zeil in winterslaap is :$ anders had ik wel ff fototje gemaakt.


$_86.JPG


voor de liefhebber(s) :9
 
Ik ga zaterdag naar de beurs, zijn er nog meer die dan gaan?
Wil kijken of er nog leuke aanbiedingen zijn van kleding voor mijn zoon, moet een volledige outfit hebben.
Gebruikt zal in sommige gevallen ook kunnen, behalve de helm.
Of weet iemand nog een leuk adres voor goede goedkope kleding, hoeft niet de nieuwste modellen te Zijn.
 
Ik ga zaterdag naar de beurs, zijn er nog meer die dan gaan?
Wil kijken of er nog leuke aanbiedingen zijn van kleding voor mijn zoon, moet een volledige outfit hebben.
Gebruikt zal in sommige gevallen ook kunnen, behalve de helm.
Of weet iemand nog een leuk adres voor goede goedkope kleding, hoeft niet de nieuwste modellen te Zijn.
Heb kaartje. Weet niet zeker of ik ga. Hoelaat ben je daar ongeveer? Mocht ik gaan bel ik je wel als jouw 06 nog steeds op 24 eindigt.
 
Ik ga zaterdag naar de beurs, zijn er nog meer die dan gaan?
Wil kijken of er nog leuke aanbiedingen zijn van kleding voor mijn zoon, moet een volledige outfit hebben.
Gebruikt zal in sommige gevallen ook kunnen, behalve de helm.
Of weet iemand nog een leuk adres voor goede goedkope kleding, hoeft niet de nieuwste modellen te Zijn.
Je zou misschien hier kunnen kijken Pedro:
Motorkleding | Top merken voor goedkope prijzen | MotorkledingStore.
Oh en wij gaan zondag naar Utrecht op verzoek van dochterlief....
 
Laatst bewerkt:
Bedankt Ron,
Ze hebben leuk spul, maar ik woon in Almelo dus ze zitten nogal ver van mij weg.
Zondag ga ik naar Houten daar is een Militaria beurs.
Ga de beurs ook gebruiken om hem wat te laten passen, heb ik ook een beter idee voor maten.
Dan is het ook gemakkelijker om wat online te bestellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan