Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

Het samenvoegen van de topics is niets mis mee, in tegendeel.
Ik reageerde alleen wat minder positief op de reactie van Vuurmesje op mijn post met het verzoek om als afvallige in de OP opgenomen te worden.

Joh, je doet het helaas toch nooit voor iedereen goed.
Gewoon lekker doorgaan met de ingeslagen weg.

In het 900 topic postte oud blade rijders ook. Alleen werd er nooit een foto in de op gezet. Wel bij hun post. Niks mis mee. Ik keek bijna nooit in het 1000 topic dus weet niet hoe het daar ging. Om te voorkomen dat er andere motoren dan een blade in de op komen stelde ik mijn reactie misschien wat kortaf. Joep pakte het goed op in mijn ogen. Het is een Fireblade topic en geen Honda algemeen.

Ik pas mij overigens aan want heb de kennis en energie niet op een topic te beheersen of een discussie te houden over wie wel of niet in een topic mag. Zijn allemaal bezig met dezelfde hobby. Maar als je terug wilt kijken naar een vraag of specifiek probleem met oplossing wil ik dat wel bij mijn merk en type doen.

Dit is mijn toelichting. Wil het niet groter maken dan dit.
 
Misschien is de beurs wel interessant om te kijken voor motorkleding voor mijn zoon zodat hij mee kan op de blade.
Hoeft namelijk niet de nieuwste modellen te zijn kwa kleding
 
Misschien is de beurs wel interessant om te kijken voor motorkleding voor mijn zoon zodat hij mee kan op de blade.
Hoeft namelijk niet de nieuwste modellen te zijn kwa kleding
Dagje Nijmegen doen (Termaat); alle tijd en ruimte om te passen en proef te zitten. Mij lijkt t in ieder geval niks om op zo'n beurs 'tussen 20000 andere mensen gepropt' te gaan bepalen of dit t pak is wat ik wil ja of nee..

My 2 cents.;)

Overigens besloten met 2 andere maats om de beurs maar te laten voor wat ie is dit jaar...pff...-O-

Grtz,fRank
 
Misschien is de beurs wel interessant om te kijken voor motorkleding voor mijn zoon zodat hij mee kan op de blade.
Hoeft namelijk niet de nieuwste modellen te zijn kwa kleding
Kijken kan altijd Pedro.
Heb ons dametje ook wat kado gedaan, kijken of we in Utrecht nog een paar laarzen kunnen scoren en dan kan ze er weer even mee vooruit.:t
20180720_200401.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gaan genoeg naar de beurs im een M&G te houden. Of niet soms? Bij voldoende leden wil ik nog wel heen om handje te schudden. Moet er wel bij zeggen dat ik gratis kaartje heb. Kan mij indenken dat je niet naar een beurs alleen om te schudden. Beetje kostbaar dan. Ander keertje zinniger. Maar als je toch gaat.......
 
Present en top Joep! *D

Kijken kan altijd Pedro.
Heb ons dametje ook wat kado gedaan, kijken of we in Utrecht nog een paar laarzen kunnen scoren en dan ze er weer even mee vooruit.:tBekijk bijlage 1351905

Blijft mooi en zo ging ik jaren geleden samen met de kids op de VFR, nu hebben ze het veel te druk en hun eigen dingen dus geniet er maar van!!!
 

Bijlagen

  • 100_1147.JPG
    100_1147.JPG
    619,2 KB · Weergaven: 9
  • 100_1150.JPG
    100_1150.JPG
    317,6 KB · Weergaven: 8
En @Joep ; niks aantrekken van eventueel gezeur. Als het ze niet bevalt blijven ze maar lekker weg.
En allochtonen; wat maakt dat nou uit. Ex blade rijders hebben vaak ook nuttige dingen te melden over de blade.

Uiteindelijk hebben we allemaal dezelfde passie voor een geweldig stukje technisch speelgoed :+
 
En @Joep ; niks aantrekken van eventueel gezeur. Als het ze niet bevalt blijven ze maar lekker weg.
En allochtonen; wat maakt dat nou uit. Ex blade rijders hebben vaak ook nuttige dingen te melden over de blade.

Uiteindelijk hebben we allemaal dezelfde passie voor een geweldig stukje technisch speelgoed :+

Hij wordt over een maand 18, over 2wk afrijden voor de auto.
Wil dan direct de motor ook halen, gelukkig mag hij dan nog niet op de blade.
Iets met teveel kw, anders eerst het vechten _O-
 
Jeej! Breaking the habit, naar het zoeken van het 900rr topig, maar gewoon alle blades bij elkaar :)

nog maar even een sfeerplaatje van mijn pareltjes, opablade en juniorblade;
 

Bijlagen

  • 20180426_144135.jpg
    20180426_144135.jpg
    561,7 KB · Weergaven: 18
Nou is deze prachtig maar niet de opablade die bedoeld is. Zit nu achter de PC en zie dat met de opablade een Honda CB750 te zien is. Heb daar de laatste enkele nokkenasser (de F2) van gehad. Daarna kwam de K-serie met dubbele nokkenasser dacht ik. Maar kan het mis hebben.
 
De cb 750 die de motorwereld op zijn kop zette !! Beetje als toen de eerste blade uitkwam.
En al snel verbouwd werden tot caferacer waar dit een mooi geslaagd voorbeeld van is.
De hayden blade is ook mooi, eerbetoon aan Nicky ??

Zie nu aan het onderschrift dat het een Rickman is , zeldzaam :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan