Hét grote Suzuki DR topic (350 t/m 800)

Heb goeie schik met me Dr350..
Ben nu zelf bezig met het maken van een RVs demper :)

73440278.jpg
 
Zander, waar heb je dat kontje voor de DR 350 vandaan? :O Hij staat gruwelijk :) Iemand anders misschien nog een idee wat makkelijk zou passen? Ik wil van die oude flap achter af :P
 
Hee Z ander. Bekende omgeving voor mij, zie de Yara Sluiskil op de achtergrond.
In de buurt gaan wij regelmatig rondje crossen/offroaden. (Mosselbanken)

Hey! dat heb je goed gezien ja!

Is op de axelse vlakte, daar zijn we vaker met n hele groep aan het knallen op de racers door die lange flauwe bocht die daar ligt, en af en toe pak ik mn DR wel eens mee om wat te raggen etc. mooie hele lange rechte weg waar je lokkr lange wheelies kan zetten en zo goed als geen verkeer.

De mosselbanken benik ook wel eens geweest met n echte crosser om wat te rijden, maar meteen wat gezeik gehad met die dikke security kerel van de dow.
 
Zander, waar heb je dat kontje voor de DR 350 vandaan? :O Hij staat gruwelijk :) Iemand anders misschien nog een idee wat makkelijk zou passen? Ik wil van die oude flap achter af :P

is een kont van t eerste model rmz450, met daaronder een led achterlicht van acerbis
 
Ja, die dikke van de Dow is ook al eens bij ons komen zeiken. De rest v an zijn collega's doen niet zo moeilijk. Dus als hij geen dienst heeft zie je meestal niemand.
Ik zou ook niet weten wie er last van zou hebben. Je zit daar ongeveer aan het eind van de wereld.
 
-Z-ander, past het achterspatbord van de RMZ450 uit 2005 zonder aanpassingen op de DR 350 (1991)?
En zijpanelen eventueel ook?
 
iemand die me kan helpen? ik moet het snel weten, tot het einde van de maand heb ik 10% korting bij Optitune.nl, die verkoopt deze spatborden!
 
Oprotten oma :W

Hier is ook lang niet gepost.. Rijden de DRtjes nog allemaal? of is overal de winterslaap ingegaan? :P Mijne ligt uit elkaar :) ben hem aan het reviseren (nieuwe nokkensasketting + spanner)
 
Net gekocht, staat nu stil... B|
Accu was leeg na een weekje stilstand en na het opladen is't enkel tiktik...
Startmotortje lijkt het... niet leuk... heb em al 2 weken...
 
Kickje ;)

De mijne staat ook even op non actief.
Na mn koppeling gedemonteerd te hebben om de distr kett. te vervangen wil hij niet meer vrij komen. Ik zou dit karweitje met mn ogen dicht moeten kunnen onderhand, maar toch iets te gehaast gewerkt denk ik. B|
Hij moet wel weer aan de bak binnenkort op de offroadrit in Staphorst. Dus vandaag of morgen nog even in orde maken.
 
met dit winterse weer rijd ik juist extra vaak op mn DR, beetje zonde om mn z1000 de pekel in te sturen.ft er een


ben vorige week nog wat aan het spelen geweest op mn dr500, een maat van me heeft nog een filmpje gemaakt ervan :]

 
Emiel, heb je een foto er van? Denk niet dat je zo veel animo krijgt...
 
Hier de foto's van mijn eerste "grote" moto; suzuki dr350 '99.
Ondertussen xtx in plaats gekomen maar heb de dr ook nog in mijn bezit.







 
Ben sinds een week ook een trotse bezitter van een DR 350.

Vindt hem super rijden, alleen vindt ik de voorvering niet echt bijzonder.

Wie o wie heeft de voorkant goed aan het veren en hoe???
 
Weer een DR topicje....
Heb mijn ouwe DR650RSE nog steeds, inmiddels met 2000 km op de teller....en dus 102000km gereden.

Plaatje(s) voor het OT

bikepics-237927-full.jpg


bikepics-450896-full.jpg


bikepics-452321-full.jpg


:W
 
Hallo :W

Wij (Dennis_B en Starsscream) zijn sinds zaterdag in het bezit van 2 DR's *D
Ik een 400 en hij een 600 :Y

Vandaag ff wezen spelen :9

full

full


En de filmpjes:



8-)

Nu alleen nog opzoek naar een iets leukere plek met een bultje ofzo :+
We hebben allebei de DR's voor de zondagochtendfun erbij gekocht 8-)
 
Ha luitjes.

Ik heb nog een rode DR650RS van 91 die gesloopt wordt. Ik heb zelf alleen het blok, de schokdemper en de wielen nodig. Als iemand iets nodig heeft, laat het dan maar weten. Alles mag weg voor weinig omdat ik het zonde vindt om het weg te gooien als er nog iemand anders blij mee gemaakt kan worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan