Da's alweer een tijdje geleden........sorry boys and girls! Heb vanavond weer ff bijgelezen, liep onderhand aardig achter !
Heb eigenlijk ook niet echt een voorkeur voor een bepaalde datum, maar zoals jullie al gepost hebben, de optie "maakt niet uit" staat er niet bij, dus heb ik 10 mei gestemd (ienemienemutte tien pont dingetjes etc etc....).
Begreep dat de premiet leuk was? Jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar helaas...2e editie in het noorden lijkt me erg leuk!
Ok, 12 mensen gestemd, 7 voor de 12e april (ik ga mee met de meerderheid, leek me wel handig in dit geval), dus ijs en weder dienende zal dat de datum worden.
Na dit weekend maak ik de datum definitief (dus je hebt nog kans).
je mag drie keer raden om door te gaan voor de koelkast
Gevonden en gestemd 12 april.
En grote kans dat Joris wederom niet meekan zucht.... ik ben een dikke OVB geworden.
ik denk dat je ons gewoon niet meer lief vind. dat je steeds stiekum gaat toeren met met met de hells angels ofzo.
10 meijammer van de afzeggers ....
En diegenen die afzeggen, voor welke dag hadden die gestemd ?
(voor de opkomstinschatting)
10 mei
hmm, ik zeg we doen gewoon nog een keertje gekIk stemde voor 10 mei........
Heej Taz, kunnen wij die dag wel even naar vianden rijden
hmm, ik zeg we doen gewoon nog een keertje gek
ow ja, da's wel handig jaCool! Nou nog de vraag of ons Scammeke er wel is dan...
ow ja, da's wel handig ja
en goed weer mag ook wel weer.
Hmm, iets te snel gelezen; 12 april dus..helaas.
Had op 13 april gestemd. Have Fun!
Wat mij betreft was je van harte welkom.... maar..... zie je niet staan bij de ploeg van 'het weekend' .........Of mis ik iets.......