@ King: Heb je Excel lijstje gemaild. Mag ik nog bij je komen snurken op donderdagavond?
En nu het daar toch over gaat: wie komen er donderdagavond hier (bij King, Sjimmie en de kids) slapen? Graag ff doorgeven ajb, dan weten wij hier waar we op kunnen rekenen. We hebben 4 luchtbedden en slaapzakken te leen. Zijn het meer mensen dan moet je dat zelf ff meebrengen.
Laat meteen ff weten of je mee wilt eten (eeehhh, Huize Wolters eet rond 18.00 uur i.v.m. de kids).
luchtbedverdeling; wie zich het eerst meldt die heeft mazzel of zo iets ???!!!
ik zou graag alleen een hapje komen eteneeehhh, Huize Wolters eet rond 18.00 uur i.v.m. de kids).
En nu het daar toch over gaat: wie komen er donderdagavond hier (bij King, Sjimmie en de kids) slapen? Graag ff doorgeven ajb, dan weten wij hier waar we op kunnen rekenen. We hebben 4 luchtbedden en slaapzakken te leen. Zijn het meer mensen dan moet je dat zelf ff meebrengen.
Laat meteen ff weten of je mee wilt eten (eeehhh, Huize Wolters eet rond 18.00 uur i.v.m. de kids).
ik zou graag alleen een hapje komen eten, maar helaas denk ik dat ik 6 uur niet ga halen omdat ik uit Rotterdam moet komen
Euh t was maar een geintjeWat haal je wel Taz????
Enneh eerste luchtbedden vergeven aan Flooriz en Pilatus (denk aan nieuw adres, 1 rotondetje verder
zo,
net terug van een weekje Turkije. Wat een pestpokkeweer als je hier het vliegtuig uit rolHet was geen saai ritje hoor: er brak nog een vechtpartij uit onderweg
Toen ik thuis kwam stonk het naar nieuw rubber in de woonkamer. De nieuwe voorband is binnen en ik zal hem er van de week nog ff op laten zetten (ik heb geen zin in een pilatus)
Voor de rest lees ik de boel van de week nog wel door, ik ga plat: morgen weer vroeg op
<Knip> heel verhaal
Ook hier ff een update: Mijn motor is niet langer een CBR600F waar ik mee rijd, die heb ik vandaag verkocht!
Zal dus met de motor van m'n vader het weekend meerijden. Een Suzuki GSX750F
Edit: @King: u heeft mail
Heb je gevochten in het vliegtuig Hans? Sjeee! Ik ben benieuwd!
Wat betreft de Pilatus schiet me net te binnen dat we al meer dinngen in het lijstje kunnen zetten:
- Een Pilatusje: Vertrekken met te weinig rubber terugkomen zonder loopvlak
- Een Joriske: net voor "het" weekend zó idioot hard fietsen/sporten dat je je blesseerd en je bijna niet mee kunt
- Een Bochtenkoningkje: net voor je wilt vertrekken voor "het" weekend je kat laten ontsnappen zodat je niet weg kunt
Nog meer suggesties?
Wat betreft de Pilatus schiet me net te binnen dat we al meer dinngen in het lijstje kunnen zetten:
- Een Joriske: net voor "het" weekend zó idioot hard fietsen/sporten dat je je blesseerd en je bijna niet mee kunt
- Een Bochtenkoningkje: net voor je wilt vertrekken voor "het" weekend je kat laten ontsnappen zodat je niet weg kunt
Nog meer suggesties?
een "buzzintje" : nog te laat komen, ook al weet je van jezelf dat je daar een neiging toe hebtEn nu maar hopen dat een buzzintje niet weer iets met te laat komen te maken heeft....daar ben ik namelijk erg goed in
Nog meer suggesties?
@lowprofile:hanss spreken we weer af in breukelen bij de pomp????
wel zo gezellig
Mijn achterband (Pirelli Diablo) heeft in het midden nog 1.6mm (na 8500 km), hoop dat ik het daar mee haal tot maandag.
Nieuw zit er 5 mm profiel op. 5-1.6 = 3.4mm versleten op 8500 km. Dat is 8500/3.4 = 2500 km/mm. Dat zou betekenen dat ik er nog 2500*1.6 = 4000 km mee kan rijden....
12.000 km met een redelijk sportieve achterband, ik moet echt meer gas gaan geven
Op hoeveel mm zat jij toen je vertrok pilatus?
ojee, nu ben ik opeens de gladde-banden-expertMijn achterband (Pirelli Diablo) heeft in het midden nog 1.6mm (na 8500 km), hoop dat ik het daar mee haal tot maandag.
Nieuw zit er 5 mm profiel op. 5-1.6 = 3.4mm versleten op 8500 km. Dat is 8500/3.4 = 2500 km/mm. Dat zou betekenen dat ik er nog 2500*1.6 = 4000 km mee kan rijden....
12.000 km met een redelijk sportieve achterband, ik moet echt meer gas gaan geven
Op hoeveel mm zat jij toen je vertrok pilatus?
Oww...zo te horen staat er iemand anders eerder stil als dat ik dat doe
Maar ik bel morgen even motorzaken....als ze nog een nieuwe hebben mag hij erom, ben ik ook meteen van de gecupde band af. Blijft jammer dat ze geen pilot road hebben in mijn maat.....
Dikke klappen van een twin/singlecyl met een flink koppel en een gretige rechterhand is de ideale combo om een achterband kort te krijgen iddojee, nu ben ik opeens de gladde-banden-experthoe zou dat nu opeens komen
[afbeelding][afbeelding]
maarre.... achteraf gezien was m'n achterband in het midden van het loopvlak mooi vlak, zeg maar..... je kon het profiel nog zien...millimetertje of 2 ofzo.....
Maar dan heb je het wel over een Michelin Pilot Power 2 CT op een dikke twin met een koppel van een dikke 100 Nm.... blijkt gewoon niet zo'n goede combinatie te zijn (zie de beide resultaten). Als je het uitdrukt in kilometers: met moeite 5000.....
Ik heb nu de Pilot Road 2 CT achterom liggen, en die is veel beter bestand tegen het geweld, met toch noch de voordelen van de zachte compound op de wangen.
volgens mij moet Kingkoder maar even een dealtjuh sluiten met de lokale motorbandenboer daar in Rodalben
[me="Ted"]gaat er vanuit dat zijn banden het wel redden, met nu zo'n 5.500 km met zijn Pilot roads(toch vanaaf maar effe kiek'n )[/me]
Dat is precies waar ik me zorgen over maak.@all: gladde banden maakt niet zoveel uit als het wegdek lekker droog is, reken in het weekend wel op een buitje of wat: 1,6mm is dan niet veel