Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Hèt MF Motorweekend 2008 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ King: Heb je Excel lijstje gemaild. Mag ik nog bij je komen snurken op donderdagavond?

En nu het daar toch over gaat: wie komen er donderdagavond hier (bij King, Sjimmie en de kids) slapen? Graag ff doorgeven ajb, dan weten wij hier waar we op kunnen rekenen. We hebben 4 luchtbedden en slaapzakken te leen. Zijn het meer mensen dan moet je dat zelf ff meebrengen.
Laat meteen ff weten of je mee wilt eten (eeehhh, Huize Wolters eet rond 18.00 uur i.v.m. de kids).



luchtbedverdeling; wie zich het eerst meldt die heeft mazzel of zo iets ???!!!
 
Laatst bewerkt:

Mag ik een (opgeblazen) luchtbedje lenen!? Slaapzak neem ik zelf mee anders zit er helemaal niks in m'n bagagerol
Heb King gemaild met hoe en wat over het overnachten bij jullie.
tot donderdag!
 

uiteraard weer graag! en voor mij wel handig geen luchtbed+slaapzak mee te hoeven nemen
 
Ik ben een tijdje inactief geweest maar iedereen veel plezier toegewenst volgende week!

Een paar dagen later zit ik op het vliegtuig naar me zusjuhh, door omstandigheden ik vond dat net wat belangrijker
 
ik zou graag alleen een hapje komen eten , maar helaas denk ik dat ik 6 uur niet ga halen omdat ik uit Rotterdam moet komen

Wat haal je wel Taz????

Enneh eerste luchtbedden vergeven aan Flooriz en Pilatus (denk aan nieuw adres, 1 rotondetje verder
 
Wat haal je wel Taz????

Enneh eerste luchtbedden vergeven aan Flooriz en Pilatus (denk aan nieuw adres, 1 rotondetje verder
Euh t was maar een geintje
Maar ik denk een uurtje of 7 want ik heb dan een hoop files onderweg
Al heb ik nog geen afspraken staan dus wellicht dat de R1 een optie is
 


ik denk dat ik ook wel een setje slaapgereedschap wil gebruiken als dat mag
 
Laatst bewerkt:

Heb je gevochten in het vliegtuig Hans? Sjeee! Ik ben benieuwd!

Wat betreft de Pilatus schiet me net te binnen dat we al meer dinngen in het lijstje kunnen zetten:

  • Een Pilatusje: Vertrekken met te weinig rubber terugkomen zonder loopvlak
  • Een Joriske: net voor "het" weekend zó idioot hard fietsen/sporten dat je je blesseerd en je bijna niet mee kunt
  • Een Bochtenkoningkje: net voor je wilt vertrekken voor "het" weekend je kat laten ontsnappen zodat je niet weg kunt

Nog meer suggesties?
 
Laatst bewerkt:
<Knip> heel verhaal

Jammer om te horen dat je dit jaar niet mee gaat , maar is wel te begrijpen

Volgend jaar beter

Ook hier ff een update: Mijn motor is niet langer een CBR600F waar ik mee rijd, die heb ik vandaag verkocht!

Zal dus met de motor van m'n vader het weekend meerijden. Een Suzuki GSX750F



Edit: @King: u heeft mail

Gefeliciflapstaart

Wordt het niet tijd om je avatar aan te passen


Paps en ik verbreken de traditie

Wij slapen donderdagavond in Driebergen, en rijden vrijdagochtend van daaruit naar Vaals. we kunnen langs Oss rijden, om met de rest van de Wolters-crash-clan op te rijden

Hoe laat vertrekken jullie uit Oss


een Dreetje

Iets met een middenbok of zoiets

Originele uitlaat hangt er nu onder, dus daar hebben we iig geen last meer van
 

Vraag het toch maar voor de zekerheid.... voorband heeft nog 2,5 mm, dat zou genoeg moeten zijn toch?? Weet dat ze wel harder slijten als m'n auto....maar voorband valt wel redelijk mee toch? (Na weekend zal ie wel vervangen kunnen worden)
Achterband is zeker in orde trouwens.
(net als de rest zover ik weet....van het controleren)

En nu maar hopen dat een buzzintje niet weer iets met te laat komen te maken heeft....daar ben ik namelijk erg goed in
 
En nu maar hopen dat een buzzintje niet weer iets met te laat komen te maken heeft....daar ben ik namelijk erg goed in
een "buzzintje" : nog te laat komen, ook al weet je van jezelf dat je daar een neiging toe hebt

"Gelukkig" heb jij een zumo, dus ook al ben je te laat, dan nog kan je de route gewoon rijden en zo een van de groepen wel inhalen. (of direct naar eerste pauzepunt/tankstop rijden.....)

qua bandenslijtage is 2,5 wel/niet genoeg ??? Als je er over twijfelt, wellicht niet handiger om dan de voorband voor het weekend te laten vervangen ? (je maakt er immers wel 150 km mee, en grotendeels bochtiger dan in nl)

OK, voorband-slijtage is anders dan achterband-slijtage en het ligt ook erg aan rijstijl, ook heeft het te maken met waar je de slijtage meet....... Sommige voorbanden zijn immers ook geheel op, al is er in het midden nog 1 cm profiel
 
Laatst bewerkt:















 
hanss spreken we weer af in breukelen bij de pomp????

wel zo gezellig
@lowprofile:

Als ik het goed gelezen heb, gaat Hansssss voor een luchtbed in Oss. Zal hij dus niet op vrijdagmorgen even naar Breukelen komen...

Maar wij kunnen wel om 6:30 meeten bij Total Nieuwegein? En vervolgens naar Rosmalen (Mac) rijden om de clan op te halen. Bedoeling is om om 7:00 uur in Rosmalen te zijn.

Ik heb nog maar één wens: dat het vrijdag wel droog is.
 
Mijn achterband (Pirelli Diablo) heeft in het midden nog 1.6mm (na 8500 km), hoop dat ik het daar mee haal tot maandag.

Nieuw zit er 5 mm profiel op. 5-1.6 = 3.4mm versleten op 8500 km. Dat is 8500/3.4 = 2500 km/mm. Dat zou betekenen dat ik er nog 2500*1.6 = 4000 km mee kan rijden....
12.000 km met een redelijk sportieve achterband, ik moet echt meer gas gaan geven

Op hoeveel mm zat jij toen je vertrok pilatus?
 

Oww...zo te horen staat er iemand anders eerder stil als dat ik dat doe

Maar ik bel morgen even motorzaken....als ze nog een nieuwe hebben mag hij erom, ben ik ook meteen van de gecupde band af. Blijft jammer dat ze geen pilot road hebben in mijn maat.....
 
ojee, nu ben ik opeens de gladde-banden-expert hoe zou dat nu opeens komen



maarre.... achteraf gezien was m'n achterband in het midden van het loopvlak mooi vlak, zeg maar..... je kon het profiel nog zien... millimetertje of 2 ofzo.....
Maar dan heb je het wel over een Michelin Pilot Power 2 CT op een dikke twin met een koppel van een dikke 100 Nm.... blijkt gewoon niet zo'n goede combinatie te zijn (zie de beide resultaten ). Als je het uitdrukt in kilometers: met moeite 5000.....

Ik heb nu de Pilot Road 2 CT achterom liggen, en die is veel beter bestand tegen het geweld, met toch noch de voordelen van de zachte compound op de wangen.
 

Bij mij achter zit er nog 2mm op volgens mij, maar de zijkanten heeft nog bijna 2 cm volgens mij.
[me]Vanavond effe nalopen. Ook DB killers niet vergeten[/me]
 
Laatst bewerkt:
Dikke klappen van een twin/singlecyl met een flink koppel en een gretige rechterhand is de ideale combo om een achterband kort te krijgen idd

Kettingen vinden dat ook wel leuk trouwens.
 
volgens mij moet Kingkoder maar even een dealtjuh sluiten met de lokale motorbandenboer daar in Rodalben

[me="Ted"]gaat er vanuit dat zijn banden het wel redden, met nu zo'n 5.500 km met zijn Pilot roads (toch vanaaf maar effe kiek'n )[/me]
 

Pilot Road2 2CT's rock
Maak je geen zorgen Ted, mijn voorband hield het 14.000km uit en mijn achterband 18.000km (en je kent mijn rijstijl )

@all: gladde banden maakt niet zoveel uit als het wegdek lekker droog is, reken in het weekend wel op een buitje of wat: 1,6mm is dan niet veel
 
Vanuit Oss rijden we deze route <klik>

Ik heb alvast twee "aansluitpunten" ingebouwd: De Mac in Rosmalen (FrankFJR in ieder geval) en Tankstop 'Haasje aan de A2 net na Eindhoven. Voorheen sprak ik daar af met Taz en wellicht dat er anderen zijn die daar willen/kunnen aansluiten.

Zoals je kunt zien staat voor deze route 1:50. Ik wil persé om negen uur in Vaals zijn dus rekeninghoudend met een tankstop in Vaals en wat tijdverlies bij eventuele aansluitpunten ziet ons schema er als volgt uit:

6:30 Vertrek uit Oss
6:45 aankomst Mac Rosmalen
7:00 wegrijden uit Rosmalen
7:37 aankomst 't Haasje
7:50 wegrijden bij 't Haasje
8:47 Aankomst Vaals

Geeft ons 13 minuten ruimte om te Tanken. Slag om de arm he want waarschijnlijk rijden we het vlotter maar misschien duren de stops langer.... we zien wel.

Wie wil er aansluiten? Op een ander punt wellicht?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.