Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Hèt MF Motorweekend 2008 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
@King: misschien nog handig om toe te voegen in de OP onder het wat-moet-ik-niet-vergeten-lijstje: reservesleutel van je motor en evt reservekastje van je alarm.
Het is anders zover naar huis duwen als je de originele verliest

@King: misschien nog handig om toe te voegen in de OP onder het wat-moet-ik-niet-vergeten-lijstje: reservesleutel van je motor en evt reservekastje van je alarm.
Het is anders zover naar huis duwen als je de originele verliest

Dan moeten de grootgrondbezitters wel opletten dat ze het tweede setje van de goeie motor meenemen. Anders wordt het nog duwen. En dan helpt zelfs een gestroomlijnd kapsel niet echt.

Dan moeten de grootgrondbezitters wel opletten dat ze het tweede setje van de goeie motor meenemen. Anders wordt het nog duwen. En dan helpt zelfs een gestroomlijnd kapsel niet echt.
Mijn R6 heeft geen alarm dus ik kan hooguit de verkeerde sleutel meenemen

Ik heb hem net bij de dealer opgehaald. Even kleine check voor ik ermee t circuit op ga.
Hij staat nu lekker warm bij mij in de woonkamer

KingCoder: formulier ingevuld en verstuurd.

Ben er nu echt helemaal klaar voor.

@King: Ik neem mijn tomtom niet mee, was even vergeten dat ik die aan mijn ouders beloofd had voor hun motorvakantie deze week

Wat Sjimmie ook al zei, voor je het weet is het weer tijd voor de volgende!
Doe dus rustig aan zodat je de volgende keer helemaal hersteld mee kan, al is het wel jammer. Zal het geluid van de Aprilia missen.....

Laatst bewerkt:
Ook hier ff een update: Mijn motor is niet langer een CBR600F waar ik mee rijd, die heb ik vandaag verkocht!

Zal dus met de motor van m'n vader het weekend meerijden. Een Suzuki GSX750F

Edit: @King: u heeft mail

Laatst bewerkt:
Wat Sjimmie ook al zei, voor je het weet is het weer tijd voor de volgende!
Doe dus rustig aan zodat je de volgende keer helemaal hersteld mee kan, al is het wel jammer. Zal het geluid van de Aprilia missen.....

ben ik het helemaal mee eens; rustig aan, heel verstandig, René!

maarre...... er rijdt nog iemand mee met een beter geluid dan een appie hoor

@King: Ik heb Maybabe even in t Breda topic gevraagd of ze hier even wil reageren of ze nou meegaat of niet.

Goedemiddag lieve mensjes van het mf motorweekend.

Zal me is melden aangezien er al 3 oproepen gehad heb. Doen jullie me zo erg missen?

Maar goed ben beetje drukjes laatste tijd ook met leuke dingen, maar dan schiet er mf af en toe welis bij in. Laatste tijd nogal veel dus.

Meldt me helaas ook af. Maar je kan me volgend MF motorweekend al op de lijst zetten. Want dan moet het zeker gaan lukken!

Vind zelf gewoon dat het rijden nu eindelijk weer lekker gaat, maar nog niet goed genoeg om mee te kunnen. Lijkt me heel vermoeiend aangezien dus ook nog beetje gespannen zit. En dan ga ik weer fouten maken en zie het al gebeuren dat Mirandaatje het bergje of iets af rijdt en ja wil mezelf en natuurlijk me motor heel houden.

Vorige week zondag was ik dus ook naar de Megameeting en dat is ook heel de dag rijden. Rijden ging lekker, maar had wel hoofdpijn en voelde me nogal zwaar gebroken halverwege de middag al. Dan merk ik gewoon dat ik nog niet 100 procent ontspannen zit op me motor. En dat is niet prettig en zo n motorweekend hoor ik van te genieten ook al is het dan een leermoment. Ik rij liever even nog een jaartje rond zo in Nederland zodat meer vertrouwen krijg en ervaring en dan kan ik is naar het buitenland met me bike.

Hoop dat jullie dat kunnen begrijpen.
En voor de mensen die wel gaan: Have Fun en doe allemaal voorzichtig natuurlijk.

Heel jammer, maar wel te begrijpen.
Als je inderdaad het hele weekend gespannen moet rijden.
Ik zal heeeeeel voorzichtig doen en de FUN zal ook wel lukken denk ik.

Zo, ik ben al half onderweg naar de Eiffel.
lees: mn brommer staat in Eindhoven

Was bijna vergeten mn ori kachelpijp er onder te hangen. Wat is dat ding verschrikkelijk lelijk en stil zeg

@ CBRFanatic R1Fanatic
Was jij van plan om vrijdag vanaf thuis te vertrekken, of kom je donderdagavond op je gemakkie hier heen?
Kun je vrijdag een uur langer in bed blijven liggen (moeten we alsnog om 7 uur eruit, maargoed...)

Laatst bewerkt:
@Kingcoder; you've got mail!

@Maybabe; jammer dat je niet meegaat, maar kan het wel begrijpen. We zullen genieten van de door jou gesponsorde drankjes !

@48th; ook jammer dat jij niet meegaat, maar ook dat is goed te begrijpen. Lijkt me een verstandige beslissing als ik je verhaal zo lees (en vooral de reacties van de mensen om je heen ). We zullen ook op jou een toastje maken komend weekend !

Denk overigens dat wij snel zat (en gelukkig ) worden met al die gesponsorde drankjes
Ik heb er zin in

Greetz DW

Laatst bewerkt:
[me="Stefan--"]heeft de hele avond zitten poetsen, maar voor het eerst sinds 2,5 jaar ziet de motor er toonbaar uit![/me] Komende week nog ff de routes in de garmin proppen, en mijn tas in pakken...

Ik heb er echt zin in! Hoeveel minuten moeten we nog?

zo,

net terug van een weekje Turkije. Wat een pestpokkeweer als je hier het vliegtuig uit rol Het was geen saai ritje hoor: er brak nog een vechtpartij uit onderweg

Toen ik thuis kwam stonk het naar nieuw rubber in de woonkamer. De nieuwe voorband is binnen en ik zal hem er van de week nog ff op laten zetten (ik heb geen zin in een pilatus )
Voor de rest lees ik de boel van de week nog wel door, ik ga plat: morgen weer vroeg op

Status
Niet open voor verdere reacties.