@King: misschien nog handig om toe te voegen in de OP onder het wat-moet-ik-niet-vergeten-lijstje: reservesleutel van je motor en evt reservekastje van je alarm.
Het is anders zover naar huis duwen als je de originele verliest
Mijn R6 heeft geen alarmDan moeten de grootgrondbezitters wel opletten dat ze het tweede setje van de goeie motor meenemen.Anders wordt het nog duwen. En dan helpt zelfs een gestroomlijnd kapsel niet echt.
Mijn R6 heeft geen alarmdus ik kan hooguit de verkeerde sleutel meenemen
Ik heb hem net bij de dealer opgehaald. Even kleine check voor ik ermee t circuit op ga.
Hij staat nu lekker warm bij mij in de woonkamer
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo dat ziet er goed uit!!Mijn R6 heeft geen alarmdus ik kan hooguit de verkeerde sleutel meenemen
Ik heb hem net bij de dealer opgehaald. Even kleine check voor ik ermee t circuit op ga.
Hij staat nu lekker warm bij mij in de woonkamer
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarschijnlijk omdat ik zo heeel erg graag wilde........... dat ik de realiteit een beetje uit het oog heb verloren.
Aantal vrienden en kennissen, die mij dus regelmatig de afgelopen paar weken zien, verklaren mij voor gek. Ik vertelde dat ik van plan was om dit weekend even te proberen om een stukkie motor te rijden, omdat ik het weekend daarop dus met een toer mee wil................................... Sommigen wilden zelfs m'n sleutels afpakken.....................
Het is reeel gezien ook eigenlijk te link (en voor mij waarschijnlijk niet eens vol te houden) om 3 dagen te gaan rijden. Ik heb (links dan wel te verstaan) slechts ca. 50 % bewegings-mogelijkheid van de arm.
Omdat ik het niet tot het laatste moment wil uitstellen, weet de groep ook waar ze aan toe is..... maar helaas bij deze mijn afmelding (is dus een bedje over)
Ik hoop op begrip, kan beter nog even tijdje wachten, dan allerlei risico's lopen. Stel je voor dat ik door "mijn handicap" een aanrijding veroorzaak.......... moet ik niet aan denken..... en dan heb ik het niet over de gevolgen voor mezelf.
Echt jammer, maar denk dat 't het beste is......
Heel veel plezier, Vaals is een beetje te ver om bij vertrek aanwezig te zijn (auto rijden gaat wel best redelijk), maar mss ook beter van niet ivm m'n 'gemoedstoestand.
Hou alles heel en ik blijf het gebeuren (zoveel mogelijk) volgen.
Wat Sjimmie ook al zei, voor je het weet is het weer tijd voor de volgende!
Doe dus rustig aan zodat je de volgende keer helemaal hersteld mee kan, al is het wel jammer. Zal het geluid van de Aprilia missen.....
bedankt, pilatusmaarre...... er rijdt nog iemand mee met een beter geluid dan een appie hoor
@Kingcoder; you've got mail!
@Maybabe; jammer dat je niet meegaat, maar kan het wel begrijpen. We zullen genieten van de door jou gesponsorde drankjes!
@48th; ook jammer dat jij niet meegaat, maar ook dat is goed te begrijpen. Lijkt me een verstandige beslissing als ik je verhaal zo lees (en vooral de reacties van de mensen om je heen). We zullen ook op jou een toastje maken komend weekend !
Ik word niet snel zatDenk overigens dat wij snel zat (en gelukkig) worden met al die gesponsorde drankjes
Ik heb er zin in
Greetz DW
maak jij je vooral geen zorgen, vrijdag is dat "extra" budget al wel opIk word niet snel zat. Kan een hele hoop in
damnmaak jij je vooral geen zorgen, vrijdag is dat "extra" budget al wel op
aaaahhhh, da's ook weer zielug
aaaahhhh, da's ook weer zielug
[me="Ted"]geeft tazz wel een biertje ALS party-budget op is zaterdag[/me]