GT 750 digger - Scheffers #12

scheffers

MF veteraan
7 jul 2003
16.037
85
Zelfs in dit godvergeten deel van de aardkloot kom je nog wel eens wat parels tegen. Morgenavond ga ik 'm halen!
full
 
Tot nu toe beleef ik het als een dream come true! Stond erg hoog op m'n lijstje zo'n GT750. Na een half jaar intensief zoeken op het net om hier in Noorwegen een leuk project te kopen zag het er steeds somberder uit... TOT DIT WEEKEND! Eerst een GTS gekocht met Noorse papieren (1000km verderop B| ), dag erop kwam deze GT tevoorschijn, op maar 70km !
 
Laatst bewerkt:
23 jaar geleden gedemonteerd voor nieuwe lagers en oliekeerringen rond de krukas... Lagers heeft ie als het goed al nieuw nu. Alles netjes ingeolied volgens zeggen van de verkoper. Ik ben erg benieuwd!
 
Weet nog niet, dikke racer misschien, zit ook te denken aan zo'n hardtail geval met kuip..
Waar ik het meeste naar uit kijk nu is het maken van de uitlaten! die kunnen natuurlijk niet gewoon saai onderdoor lopen.... :+

Mvc-003l.jpg
 
Laatst bewerkt:
jaagt goed de beren weg zeker _O- _O-

ook nog een gts erbij ? :?
ik zit ook op een nieuw projectje te broeden (dan maar zelf ns een topic starten)
mijn dochter is bezig met haar rijbewijs en moet natuurlijk een papa special bij
 
jaagt goed de beren weg zeker _O- _O-

ook nog een gts erbij ? :?
ik zit ook op een nieuw projectje te broeden (dan maar zelf ns een topic starten)
mijn dochter is bezig met haar rijbewijs en moet natuurlijk een papa special bij

Cool John, ben benieuwd!

Ja GTS met Noorse papieren... dus puur voor het frame/nr denk ik... denk niet dat ik er nog een wil verbouwen... dus grote kans dat de rest gewoon in delen weg gaat...
 
ja slim roel
als je een voorrem schijf weg doet moet je pm,en
neem ik gelijk van je over
succes
je bent al aardig aan het inburgeren in noorwegen *O*
 
Die schijf heb ik sowiso één over van m'n vorige GTS! :) komt in september mee naar NL haha.. dan komen m'n ouders hier met de camper ( met groooote laadruimte ;) )
 
Ik ga deze volgen ( ik zou toch stiekum voor een hardtail met kuip gaan :) ).
 
Toevallig al gezien dat er mooie bronzen voor zijn ook haha ;)
Zag ook dat keerringen en pakkingen etc. allemaal niet eens gek duur zijn! Leuk klusje om het blok netjes in orde te maken dus!
 
Waar ik het meeste naar uit kijk nu is het maken van de uitlaten! die kunnen natuurlijk niet gewoon saai onderdoor lopen
Maar zo langs je linkerbeen? 2 takt met koud vuur?
 
Lijkt me idd ook niet de meest praktische oplossing, maar ziet er wel vet uit!
 
Ik kon deze man wel kussen! 21 jaar geleden weggezet, alles flink in het vet! :}
full
 
Nu maar eens even lezen over het hoe en wat als het aan komt op vervangen van de twee middelste keerringen van de krukas..... :? *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan