Gsx 1400 Topic Deel 17 :Vat de Bull bij de horens

Mooie motor Jordi, zit blauw in, altijd goed. Helemaal blauw is nog mooier maar dat terzijde. 😉. De gear indicator waar BbigMac het over heeft, had ik ook laten doen door deze meneer woonachtig in Engeland. In totaal was ik volgens mij, inclusief verzenden, €250,- kwijt. Binnen 2 weken had ik hem alweer terug. Ik vond het zeker meer dan waard.
Zie ook dat je nog de oude rem en koppelingsleidingen erop hebt zitten, deze aanpassen naar HEL stalen leidingen is zeker geen overbodige luxe.
 
Winterslaap.
20181205_154448.jpg
 
Helemaal mee eens. Boven de 15 graden en alleen s'nachts regen.... Ben wel toe aan een flink aantal motorkilometers... Pekel is een NOGO.
 
Ik heb nog diverse onderdelen liggen voor de GSX 1400: een tank (zonder deuken of krassen),brandstofpomp/vlotter, nieuwe originele uitlaten (2 dempers) een heel mooie banner (vlag) voor degene die wat grotere onderdelen bij mij koopt. Een stevig kofferrekje en noem maar op. Heb je iets nodig, laat het mij weten.
Ik heb plaats nodig en diverse onderdelen mogen voor kleine prijsjes weg. Graag per E-mail.
 

Bijlagen

  • DSCN2497.JPG
    DSCN2497.JPG
    2,5 MB · Weergaven: 8
  • DSCN2468.JPG
    DSCN2468.JPG
    1,8 MB · Weergaven: 8
Heren,

ik heb onlangs mezelf verwend en een te gekke fiets aangeschaft!
Had die vorig jaar al zien te koop staan maar had het mezelf uit me hoofd gepraat...jaartje later stond die nog steeds te koop.
Een leuk bod gedaan en ik het was de mijne *O*
Ik denk niet dat dit een onbekende fiets is voor sommigen ?

:]

1550146882868.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan