GS500-riders do Luxemburg III

Status
Niet open voor verdere reacties.

-Dré-

MF veteraan
6 jan 2004
12.474
8
Geneve
GS500-rijders:

MiniFoto-NGGXDCMW.jpg


Het land van:
- Weinig verkeer;
- Goedkope benzine;
- Strak en schoon asfalt;
- Prachtige bochten in overvloed.

*O* Al met al een goede reden om dit jaar ook weer naar Luxemburg te gaan *O*





Na een succesvolle eerste editie in 2008 en 2e editie in 2009 is het tijd voor een 3e Luxemburg-tocht.

En bij deze is het dan ook officieel:

*O* GS500-riders do Luxemburg again *O*



Wanneer gaan we?
18 t/m 20 Juni

- Vrijdagochtend over de binnenwegen naar Luxemburg toe vanuit het zuiden des lands; *O*

- Zaterdag een rondrit in Luxemburg;
rijdenc.gif


- Zondag weer binnendoor terug naar Nederland. -O-

Waar gaan we heen?:
http://img168.imageshack.us/img168/9474/campingdelourie1.jpg (Camping de L' our in Vianden).
3 route de Bettel
L-9415
Vianden
Luxembourg

Verblijf:
Als je heel ver moet rijden om al naar het beginpunt toe te komen, is het aan te raden om donderdagavond te gaan overnachten op Camping In den Hof. Hier zal ik zelf donderdagavond ook al verblijven.

Wil je geen tent achterop de GS binden dit weekend, dan is er de mogelijkheid om bij camping In den Hof de nacht door te brengen op de hooizolder ( €28 per nacht, incl. lakenpakket en ontbijt).

In Luxemburg kun je de nacht doorbrengen in het http://www.hotelnagel.lu/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1 (hotel) wat bij de camping hoort ( http://www.hotelnagel.lu/nl/tarifs/index.php (prijzen) variëren)

Wil je op de hooizolder op camping in den Hof en/of in het hotel van de camping verblijven, dien je dit zelf te regelen.

Wat is handig om mee te nemen?
Tent, luchtbed, slaapzak, kleren voor 3 dagen, regenkleding.

Eventueel wat eten en drinken voor onderweg (we zullen ook stoppen bij restaurantjes en café's onderweg), geld en de gebruikelijke documenten.

Avondeten kunnen we daar ter plekke regelen, evenals het ontbijt. Bij de camping zit een benzinestation waar je drinken en ontbijtspullen, inclusief vers brood, kunt halen.

Vertrekplaats en tijd:
Het vertrek is vanaf de Mac op het Vrijthof in Maastricht.

Verzamelen doen we om 10 uur zodat we eerst nog even rustig een bakkie kunnen doen, vertrekken doen we om 10.30 uur!!

Routes:

Heenrit:



Rondrit:

klein rondje er bij aangeplakt m.b.t. bovenstaande rit, maar ga hem nu niet weer aanpassen :P

Terugrit:


Routes zijn http://www.filedropper.com/gsluxemburgfinalfixed (alhier) te downloaden in .itn (TT).

De route op papier is hier te downloaden.
Rechtsonder ff klikken op "Save file to your PC: click here"



Mocht je nog twijfelen:

Filmpjes van de avonturen van -Dré- in Luxemburg:

http://video.google.nl/videoplay?docid=-6242569785764138886 (MF Luxemburg 2006)

http://video.google.nl/videoplay?docid=-1700797306413904463 (MF Luxemburg 2007 voorrijden)

http://video.google.nl/videoplay?docid=-4178590730972740695 (MF Luxemburg tour 2007 part I)

http://video.google.nl/videoplay?docid=-6610590572666978364 (MF Luxemburg tour 2007 part II)

Foto's GS500-riders do Luxemburg I

Foto's GS500-riders do Luxemburg II van -Dré-


Foto's GS500-riders do Luxemburg II van Squishy

Hopelijk ben je dat nu wel :]



Natuurlijk zijn er zoals altijd een aantal dingen die goed geregeld moeten zijn.

Daarom zijn de volgende afspraken van toepassing op "GS500-riders do Luxemburg III":​






• De volgorde die bij het vertrek of na een stop ontstaat is de volgorde waarin we rijden, er word niet ingehaald. Weet wie er voor je rijd maar ook wie er achter je rijd, wacht op ieder punt in de route waar twijfel kan zijn over de te volgen richting (kruisingen, splitsingen, rotondes) op de rijder achter je. Op deze manier raken we niemand kwijt.
• Houd je zoveel mogelijk aan de maximum snelheid. Ga niet jagen om de rijder voor je bij te sloffen want dat betekend dat de rijder achter je nóg harder moet en daarachter... Vertrouw erop dat men wel op je wacht.
• Laat je niet verleiden de bocht nét zo hard door de bocht te gaan als de rijder vóór je, rij je eigen snelheid
• Rijd baksteensgewijs
• Iedereen die meerijdt in deze toerrit gedraagt zich als een nette motorrijder. Ook jij bent het visitekaartje van MF :W

Aansprakelijkheid bij "GS500-riders do Luxemburg III":
Initiatoren aanvaarden geen enkele aansprakelijkheid voor ongevallen en/of gebeurtenissen waarbij personen en/of voorwerpen zijn betrokken, zowel van deelnemers als derden. Elke deelnemer(-ster) rijdt geheel voor eigen risico en verantwoordelijkheid en dient tenminste WA-verzekerd te zijn (dit geldt voor zowel de persoon als de motor). Door uw inschrijving verklaart u nimmer de initiatoren aansprakelijk te zullen stellen voor handelingen door derden en/of schade voor, tijdens of na "GS500-riders do Luxemburg".




*O* De inschrijvingen zijn geopend *O*

Voorrijder:
-Dré-

Deelnemers (OVB):

Arnold-D

kapiteinkoek

krhilbil

pimmoto1991

Rugtert

Timple


Afmeldingen:

Roel'

G-Dercks

Vuile Beunkoe

Update 13-06-2010: Rondrit-route uitgebreid met plm. 35 kilometer asfalt

Update 14-06-10: Rondrit-route aangepast met 1 routepunt, om de route goed te laten verlopen. Met dank aan kapiteinkoek
 
Laatst bewerkt:
Klinkt als een heel goed idee, had alleen wel een vraag. Moet jij ergens van te voren reserveren oid? want ik weet niet 100% zeker of ik meekan en dit zal waarschijnlijk pas last minute beslist worden
 
Klinkt als een heel goed idee, had alleen wel een vraag. Moet jij ergens van te voren reserveren oid? want ik weet niet 100% zeker of ik meekan en dit zal waarschijnlijk pas last minute beslist worden

Als je in zowel Heerlen als in Vianden in een tentje wilt overnachten hoef je niets te reserveren. Wil je in Heerlen en/of Vianden in het hotel / slaapzaal verblijven, dan moet je dit wel van tevoren reserveren.

EDIT: Ik heb je alvast toegevoegd in de OP ;)
 
Laatst bewerkt:
Jeej, dit jaar proberen er wel bij te zijn. Weet al niet meer wat er vorig jaar tussen kwam ma ik ga m'n best doen :Y
 
ook hier onder voorbehoud, dit valt gewoon tussen de colleges en niet veel voor de tentamens.
maar ik ga mn best doen :P
 
Wat nemen jullie meestal mee aan bagage eigenlijk?
Nemen de meeste een tent mee?

Dus Kleding etc
tent/slaapzak/matje en wat drinken/eten en geld?


Heb al wel vrij gevraagd op mijn werk voor dit weekend. :)
 
Jeej, dit jaar proberen er wel bij te zijn. Weet al niet meer wat er vorig jaar tussen kwam ma ik ga m'n best doen :Y

Ik heb ook geen idee wat er tussen kwam, maarik heb je toegevoegd in de OP :)

ook hier onder voorbehoud, dit valt gewoon tussen de colleges en niet veel voor de tentamens.
maar ik ga mn best doen :P

Top :)

Wat nemen jullie meestal mee aan bagage eigenlijk?
Nemen de meeste een tent mee?

Dus Kleding etc
tent/slaapzak/matje en wat drinken/eten en geld?


Heb al wel vrij gevraagd op mijn werk voor dit weekend. :)

Bagage:
Tent, luchtbed, slaapzak, kleren voor 3 dagen, regenkleding.

En inderdaad wat drinken en eten voor onderweg, geld en de gebruikelijke documenten.

Avondeten kunnen we daar ter plekke regelen, evenals het ontbijt. Bij de camping zit een benzinestation waar je drinken en ontbijtspullen, inclusief vers brood, kunt halen.

Ik zal maandag eens kijken of ik de vrijdag van dit weekend vrij kan krijgen. Zal geen probleem zijn, tenzij mijn afdelingsmanager ook toevallig op dezelfde dag vrij heeft. Maar dit check ik nog wel ff.
 
Hmmmm, mijn rijbewijs is wel geldig, alleen mijn IDkaart is in afgelopen 2008 verlopen.. nooit geen zin om weer 40e uit te geven voor een nieuwe.
Ik zal de ID wel nodig moeten hebben of niet :+


Dan moet ik alleen nog even een tentje zien te regelen, ID-kaart denk ik dan maar, en even iets van een bagage rekje lassen ofzo. altijd handig.
 
Laatst bewerkt:
Hmmmm, mijn rijbewijs is wel geldig, alleen mijn IDkaart is in afgelopen 2008 verlopen.. nooit geen zin om weer 40e uit te geven voor een nieuwe.
Ik zal de ID wel nodig moeten hebben of niet :+


1. Dan moet ik alleen nog even een tentje zien te regelen,
2. ID-kaart denk ik dan maar,
3. en even iets van een bagage rekje lassen ofzo. altijd handig.

1. Is wel handig
2. Is ook wel handig
3. Op zich is alles goed in een tanktas te houden, en kun je je tent slaapzak en matje goed op je duozitje houden :Y

Zo doe ik het elk jaar tenminste. Heb dan wel allemaal klein spul :Y
 
Laatst bewerkt:
Ga je weer dezelfde route rijden?

Alleen de route op de heenweg hebben we vorig jaar gereden.

Zaterdag's reden we met een verspoelde Tomtom, en hebben we niet de hele route zoals gepland gereden, en op zondag hebben we de terugreis op een kaart uitgestippeld.

Daarom leek het me wel handig om de routes van vorig jaar weer gewoon te rijden :Y
 
Alleen de route op de heenweg hebben we vorig jaar gereden.

Zaterdag's reden we met een verspoelde Tomtom, en hebben we niet de hele route zoals gepland gereden, en op zondag hebben we de terugreis op een kaart uitgestippeld.

Daarom leek het me wel handig om de routes van vorig jaar weer gewoon te rijden :Y
Zal ik m'n navigatie maar gewoon meenemen dan? :+
 
UPDATE:

[me="-Dré-"][/me]heeft vrijdag 18 juni vrij gekregen, dus de datum staat vast.
 
Laatst bewerkt:
Heenreis:
50eu benzine
40eu eten
12eu camping

Reken gewoon op 100-150 eu ;)

:^

Met 100 euro kom je wel een eind voor het weekend (rit vanaf thuisbasis naar In den Hof/Vrijthof + terugreis vanaf Vrijthof naar huis niet meegerekend).

Lijkt me wel een goed idee, als we dan samen die kant op gaan als jij zeker kan.
Maar ik moet wel op de vrijdag ochtend gaan denk ik.

Just FYI: Verzamelen doen we bij de McDonalds op het Vrijthof in Maastricht (McDonalds stond nog niet in de OP, maar bij deze :) )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan