GS1000 Turbo

Gewoon een lekkere dikke big-bore van maken goed afstellen en karren met dat ding , vooral niet omkijken naar het turbo-verhaal.
 
Ik wil er een boost controller tussen maken, niet dat zonodig de boost omhoog moet, maar met zo'n controller (het type met het kogeltje en veertje komt de boost er sneller in omdat de wastegate niet langzaam aan open gaat.

MISSION ACCOMPLISHED! :+
 
Hopelijk rijdt ie snel weer! Hier in NL zitten we vanaf volgende week in de verplichtte Weekers-Winterstop met onze klassiekers...
 
Zo dat is zonde zeg. Ook van al je tijd die je in het turbo gebeuren hebt gestoken om alles goed werkend te krijgen.
Wel goed om te horen dat je hem iig wel weer rijdend gaat maken ook al is het zonder turbo setup.
 
Zelfs met een complete stock motor kun je zonder veel moeite de krukas al torderen. Doorlassen is wel degelijk nodig.
 
Ik bedenk trouwens nu net dat ik volgens mij misschien nog een doorgelaste krukas heb liggen. Wel met een afgebroken eindtap voor het vliegwiel maar die kun je overzetten van je bestaande krukas.
Ik zal van het weekend eens graven in de garage.
Is wel een GSX1100 krukas.
 
Hey reinhoud,

Wat jammer om te lezen man dat t zowat eimde verhaal is...
Vond t altijd wel leuk om je bevindingen te lezen.

Goed dat je toch weer verder gaat zonder turbo.
Succes ermee!
 
Reinhoud,

Ik denk dat je een hele schare volgers hebt die niet schrijven maar wel volgen, ik ben daar een van en namens ons allen bedankt voor het Turbo verhaal en veel succes met het vervolg en vooral niet stoppen met posten. Wie weet hoe het in de toekomst gaat want ik lees op dit forum dat turbo's een verslavende werking hebben dusss....
 
Sjeeezzzz....weet niet wat ik lees hier, jij bent degene die 120x is opgestaan na 119xop de platte bek te zijn gegaan, respect voor al je technische kunnen...,ben nog wel benieuwd naar de foto's
 
Laatst bewerkt:
Reinhoud,

Ik denk dat je een hele schare volgers hebt die niet schrijven maar wel volgen, ik ben daar een van en namens ons allen bedankt voor het Turbo verhaal en veel succes met het vervolg en vooral niet stoppen met posten. Wie weet hoe het in de toekomst gaat want ik lees op dit forum dat turbo's een verslavende werking hebben dusss....



:^

Vooral technisch een mooi project om te volgen omdat je heel veel zelf maakt.
 
Laatst bewerkt:
-O-
heel erg zonde, ben wel een liefhebber van zo'n fluittoontje op een oude fiets.

Heb ooit de zwarte streep gevolgt van een gs1000 met turbo.
Mooie lange streep met kleine onderbrekingen van het schakelen :+
 
Vind dit echt balen voor je...... zeker omdat je al zo vaak bent gevallen en weer opgestaan. Ik had zelf allang de handoek in de ring gegooid.....
Succes met het verdere verloop en ik blijf meelezen!.

Gr Jelle
 
Terug
Bovenaan Onderaan