GS 500 Topic Deeltje 10 "Het mijlpaaltje"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Circuit Maniac

MF veteraan
4 apr 2006
8.000
1
31
Lint, antwerpen
euh jongens, ik heb slecht nieuws :/

ik ga waarschijnlijk de meeting niet meerijden om bepaalde redenen die jullie wel duidelijk zal worden in eind maart/april.

kvin het spijtig dat ik er niet bij zal zijn '(

BenjaminABR

Die hard MF'er
5 mei 2005
818
37
29
Bovenkarspel
Kan in de startpost ook in Provincie-en ingedeeld worden
kan je een beetje zien wie waar vaak is te vinden.

Lijk me wel handig.
Nog meerderen die het een goed idee vinden?
jah ey! het kan ook teveel zijn he
weetje hoe lang ik bezig ben geweest met alle namen linkend maken naar mf profiel van diegene, was net echt leuk werk,

maarja, als je dus op iemand klikt, kanje ook zien waar hij of zij vandaan komt,
misschien ga ik er binnekort nog wel het een en ander bijzetten, woonplaatsen enzo :+

youriVLD

MF veteraan
17 mrt 2006
30.073
0
32
Vlaardingen
jah ey! het kan ook teveel zijn he
weetje hoe lang ik bezig ben geweest met alle namen linkend maken naar mf profiel van diegene, was net echt leuk werk,

maarja, als je dus op iemand klikt, kanje ook zien waar hij of zij vandaan komt,
misschien ga ik er binnekort nog wel het een en ander bijzetten, woonplaatsen enzo :+
Misschien een stukkie maken voor de ex GS rijders die hier nog komen O-)

En woonplaatsen is niet echt nodig vind ik als je al bij iedereen het mf profiel hebt gelinkt want daar staat het ook in bij de meeste dan.

ThaGaruda

MF veteraan
2 aug 2007
8.314
0
Tilburg
zet ff bij elke gebruikersnaam waar ie woont.. Kan je meteen zien wie er in de buurt is mocht je ff snel wille toeren zoals ik nu gaan doen over de dijkenroute :)

BenjaminABR

Die hard MF'er
5 mei 2005
818
37
29
Bovenkarspel
zet ff bij elke gebruikersnaam waar ie woont.. Kan je meteen zien wie er in de buurt is mocht je ff snel wille toeren zoals ik nu gaan doen over de dijkenroute :)
Hebje wel goed gelezen? :+

k had al gezegd dat k dat binnekort zou doen, en datje ook kan zienw aar iemand woont als je op ze naam klikt :Y

gaje ook over de lelydijk? bij enkhuizen, dan benje vlak bij mij :+

of bedoel je niet zulke dijken? :+

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.