GS 500 E topic deeltje 4

Moeten dames met een gs een foto van zichzelf posten????????

  • jup

    Stemmen: 10 18,2%
  • jazekerrrrr

    Stemmen: 38 69,1%
  • inderdaad

    Stemmen: 2 3,6%
  • helemaal mee eens

    Stemmen: 5 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    55
Status
Niet open voor verdere reacties.
hi speedrock! volgens mij woon je bij mij om de hoek joh..
kan dat kloppen ik woon in de hobbemalaan. zag namelijk laatst een groen staan en vroeg me af of jij dat was

mvg ruben

Dan woon jij zeker in die laatste flat schuin tegenover de driemaster ? ik zie daar namelijk wel eens een gsje staan, maar volgens mij geen MF sticker achterop :9 .
Wel grappig dat je praktisch 300 meter hier vandaan woont, kunnen we samen rijden naar een gs meeting *O*
 
Wicos, Kampen

GS500e uit 1989, import uit VS dus met mijlenteller.
53700mijl gereden inmiddels, lust wel een slokje olie B| en tikkert :X maar rijdt nog steeds, haalt nog 180-190 (op teller), nét mee uit Groningen gekomen.

Kleur: zoals alle Suuzen uit die goede ouwe tijd, wit met een blauwe streep.
Mods: helemaal origineel, alleen een klein stuurkuipje gemonteerd.

Pic:
full


Was nog zonder stuurkuipje. Die zonneklep staat haar beter maar heb er geen piccies van bij de hand
 
om maar meteen met de deur in huis te vallen in dit nieuwe topic:
Hoe zit het met de blokspoilers/bellypans??
Of is dat gewoon ieder voor zich geworden?
 
Dennis, kom uit Enschede!
Heb een rode gs 500, bj: 1991, 59000 km
-Kleine knipper's
-ruitje boven koplamp
-zelf gemaakt demper met zeer mooi geluid!!! :9

Binnen kort op de motor:
Belly pan (motors spoiler)
andere spiegels

ps. foto's volgen nog, digi camera defect. |(
 
Jups ga ook de 27e, komt uit de buurt van alphen aan den rijn, beetje ver om over veendaal te gaan ;)

Mja inderdaad.... :P

Zondag maar proberen alle GSjes naast elkaar te zetten. :9
Hopelijk sneeuwt het zondag niet. :X (er word sneeuw verwacht)
 
Sorry voor die test maar ik moest even uitvinden hoe dat je hier foto's kan plaatsen.

Maar ik ben Marcel ben 21 jaar oud,
kom uit de buurt van Nijmegen.

En ben Suzuki gs500e eigenaar sinds begin september dit jaar, toen was hij nog helemaal orgineel, heb hem gekocht met maar 12000 km op de teller (niet alleen op de teller, zo zag hij er ook uit)

Heb er ongeveer 1,5 maand aan gewerkt, had tijd zat omdat ik nog geen rijbewijs had, en dit is het resultaat 8-)

Ben er zelf erg blij mee, rijd echt super!! *O*

full


Dit is er zoal aan gedaan:

- Andere koplampunit gemonteerd (ghostrider-style, ik zat naderhand de film te kijken toen viel het me pas op)
- Tailrisers ingekort
- Kont vervangen door die van een r6 *O* *O*
- Andere uitlaat, 75euro op marktplaats!!!! :Y die man wist duidelijk niet wat de waarde van die paar buisjes was!
- 40mm lange kunststof bussen in voorvork, wat n verschil :}
- Achterveer op zn strakst
- Andere voetsteuntjes
- Spiegels eraf, komen misschien nog andere op :o
- Volgens mij was dat het wel zn beetje...

Vind het wel klote dat ik net voor de winter mn rijbewijs heb gehaald, ben nu ook aan het kijken voor n mooi puchje om de winter mee door te komen; pekel is niet goed voor mn Yamazuki :P

Groeten!!
 
damn nog een senda sm kapje! :W
En die ronde achterlichten gaan de mijne ook wel wat op lijken, ophogen was ik ook van plan.
Ze gaan wel op elkaar lijken :P

Maar de jouwe ziet er goed uit, kontje staat hem ook niet verkeerd!
Alleen wat heb je voorkapje gek bevestigd? Wat zijn die dikke "grijze panelen" aan de zijkant zeg maar.
Bij mij paste hij prima op de originele koplamp-oren, of heb je dat express niet zo gedaan en heeft het een functie?

smkapje6jz.jpg
 
Ja door die plaatjes heb ik alle bevestigings punten van het kapje kunnen gebruiken, ik dacht dat het kapje door de rijwind erg zou gaan bewegen, dus beetje uit voorzorg gedaan. Maar misschien dat ik ze nog zwart ga spuiten, vind ze eigenlijk iets te groot, en in het zwart vallen ze minder op.

Heb trouwens wel het idee van dat kapje bij jouw motor afgekeken... sorry! maar vond dat t erg mooi stond, is nu ongeveer 2 maanden geleden dat ik dat zag.
Maar ghostrider is er ook fan van!! Op zn Suzuki turbo hyabusa(hoe schrijf je dat ook al weer) heeft hij hem ook!! ....en op zn bmx

Groeten!
 
Ja die van n ducati kan er ook op, weet alleen niet welk type, met van die vierkante achterlampen.
Knippers voor en achter = 100 euro
Nummerplaatbev. = homemade
Alu onderplaat = 20 euro + hoop uren werk
Achterkap = 50 euro 2ehands
Undertray = 100 euro nieuw
Spuiten = afvankelijk van wat je wilt spuiten, en of dat het al voorbehandeld is. Spuiten van koplampunit en alle 3 achterkappen was 300 euro

Maar t zijn vooral de uren dat je er aan werkt die tellen, bij mij zijn dat er echt veel, je moet eerst een nieuw "frame" over je bestaande frame maken, een plaat waar je de bevestigings punten van de nieuwe kap op kunt maken.

Mn volgende motor is er een die af is... hopelijk heb je nu een idee hoeveel bloed, zweet en tranen er in mn achterkantje verwerkt zitten :) *D maar ben wel erg blij met t eind resultaat!

full
 
ja als ik dit zo zie dan denk ik dat mijn home-achterlichtje ook wel mooi gaat staan :)

Check mijn project maar's als je wilt, misschien heb je nog tips :P
 
btw, voor in de gallerij:

full


gs-je '90, 25kw, wp progressief voorin en voor de rest niks bijzonders

blijft zo totdat hij weg gaat en er wat anders komt, wil geen geld uit geven aan een fiets waarvan ik al weet dat hij er over een dik jaartje al weer uit gaat :)
 
@ MpSuzuki: :} very nice!!!!

euhm, de kont van een duc 996 schijnt ook passend te maken, ohwjah, en de tank van een ducati monster ook ( als dummytank )... maar lijkt me niet erg gemakkelijk, om dat dan ook nog eens degelijk/zonder rammelen te maken...
wel ruig zo, zwarte velgen, ander voorspadbord, andere tank, andere koplamp, andere uitlaat, andere remschijv voor, wat is hier nog standaard aan behalve het frame en het blok...?

46378.jpeg
 
Laatst bewerkt:
om maar meteen met de deur in huis te vallen in dit nieuwe topic:
Hoe zit het met de blokspoilers/bellypans??
Of is dat gewoon ieder voor zich geworden?

Geen idee eigenlijk hoe het met die actie staat. :?
Wat was het adres van de winkel waar die dingen besteld konden worden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan