GS 500 E topic deeltje 4

Moeten dames met een gs een foto van zichzelf posten????????

  • jup

    Stemmen: 10 18,2%
  • jazekerrrrr

    Stemmen: 38 69,1%
  • inderdaad

    Stemmen: 2 3,6%
  • helemaal mee eens

    Stemmen: 5 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    55
Status
Niet open voor verdere reacties.
jha, het moet zeker nogwel een stuk omhoog, maar dit kartonnetje heb ik gemaakt om de omtrek ervan netjes te bepalen.
ben nou bezig om dit kartonnetje over te trekken op een dun alu plaat.
zodat ik hierop met met isolatie schuim( had zelf nogwat pur-schuim staan, maar bedankt voor de tip, ik ga het eerst ff proberen met de pur) kan werken en dat weer kan bewerken,



ik heb ookal over de bevestiging gedacht,
bij mij zitten er als je de plastic plaat bekijkt van je buddy, 1gat langs de zijkant(rond de grens van het duo zit)
ik dacht dat gat daar kan ik wel iets van een clipje ofzo doorheen laten lopen
(zo zit dat bij mij thuis ook bij de zonwering)
zodat je hem der snel op en af kan halen, maar dan heb je wel een gat in je zwarte dekje.

ik weet niet of dit allemaal gaat lukken maar het is wel het proberen waard :)
 
Hey jongens dit is nieuw voor mij,maar toch effe proberen.Bezit natuurlijk ook een GS500 en heb al gezien op het forum dat ik niet de enige ben met roestproblemen.Het probleem is niet het kader maar de vork.Volgens sommige kan het verholpen worden met opschuren en dikkere olie en uiteraard nieuwe dichtingen.Volgens anderen blijven de problemen bestaan op die manier.Kan iemand mij helpen in deze ?Of heeft iemand die der dikkere poten opgezet heeft nog de originele liggen voor een prikje? :} :} Verder is er nogal wat kuiswerk aan,maar ik heb dan ook maar 500€ betaald.En rijden doet hij als de beste. :] :] :]
 
Hey jongens dit is nieuw voor mij,maar toch effe proberen.Bezit natuurlijk ook een GS500 en heb al gezien op het forum dat ik niet de enige ben met roestproblemen.Het probleem is niet het kader maar de vork.Volgens sommige kan het verholpen worden met opschuren en dikkere olie en uiteraard nieuwe dichtingen.Volgens anderen blijven de problemen bestaan op die manier.Kan iemand mij helpen in deze ?Of heeft iemand die der dikkere poten opgezet heeft nog de originele liggen voor een prikje? :} :} Verder is er nogal wat kuiswerk aan,maar ik heb dan ook maar 500€ betaald.En rijden doet hij als de beste. :] :] :]


waarschijnlijk heb je het nu over putjes in de voorpoten die aan het roesten zijn, daar doe je weinig tegen als ze er eenmaal in zitten. Om dat te voorkomen kan je van die beschermplaticjes erop zetten die steentjes en vliegen tegenhouden, of na elk stukje rijden goed poetsen.
 
Zo ben ook weer terug van weg geweest weer even een twee maanden varen en wat is hier weer een hoop gebeurt.

Mijn gs staat nog steeds kaploos in de garage, als ik eens tijd heb moet die tog echt gespoten worden.

Ga vrijdag even voor een gsx-r 750 k2 kijken en als die bevalt ga ik hem zaterdag ophalen.

Hou de gs er voorlopig bij zodat ook de rest van de familie er een beetje op kan schuren.

Moet een hoop bij lezen dus dat ga ik dan maar een beetje doen en ik zie ook een hoop nieuwe namen dus das goed.

Jullie horen later van me :W
 
Dat is wel een behoooooorlijke vooruitgang :Y


Volgensmij wou Basta wel graag een topic openen. Anders doe ik het vanmiddag wel ff.

Ik wil best topic openen, maar ik wil ff een lijst van alle bezitters voorbereiden, ik heb zometeen rijexamen dus dat staat bovenaan mijn prioriteiten. Kan event. vanmiddag nog kijken of ik een nieuwe maak. Maar jij mag het ook doen beunhaas :)

Ciaoo!
Basta
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan