Grote Yamaha XT660Z Ténéré topic deel 10

Ténéré rit 2016

  • 3 April - Veluwe

    Stemmen: 2 11,8%
  • 3 april - Brabant

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3 april - Geen voorkeur voor locatie

    Stemmen: 0 0,0%
  • 17 april - Veluwe

    Stemmen: 1 5,9%
  • 17 april - Brabant

    Stemmen: 6 35,3%
  • 17 april - Geen voorkeur voor locatie

    Stemmen: 4 23,5%
  • Ik kan altijd!

    Stemmen: 4 23,5%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.
voor
full

en 50 euro verder
full

full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dip ook gebruikt op mijn BMW 800 gs, het zat er na 2 jaar nog op.
kijk eens op wedipit.nl
snelle levering en goedkoopste !
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er een hele week mee bezig geweest.
Meeste tijd was wachten op mijn bestelling :+
gas BBQ in de garage aangezet, spuitbussen bij de verwarming.
Ruitje demonteren, delen die gespoten moesten worden zuiver maken, en spuiten.
totaal 1 avond echt bezig geweest, 1 uurtje echt spuiten.
En zorgen dat er voldoende lagen opzitten, dat is belangrijk voor als het eraf moet, totaal zo'n 10 lagen gespoten.

De rest, CAMO komt niet zo net, lijkt het alleen maar echter :Y
 
10 lagen spuiten, dat is nogal wat. Best knap dat je dat in een uurtje voor elkaar krijgt. Scheelt wel inderdaad dat camo niet zo heel netjes hoeft. Heb je alle kappen laten zitten bij het spuiten of heb je dat eraf gehaald? Als je alles in een keer meespuit dan kan zo'n kap er niet meer af neem ik aan, of je moet het los snijden.
 
10 lagen spuiten, dat is nogal wat. Best knap dat je dat in een uurtje voor elkaar krijgt. Scheelt wel inderdaad dat camo niet zo heel netjes hoeft. Heb je alle kappen laten zitten bij het spuiten of heb je dat eraf gehaald? Als je alles in een keer meespuit dan kan zo'n kap er niet meer af neem ik aan, of je moet het los snijden.

Plastidip pluk je los met je nagel, waarbij geldt: hoe meer lagen, hoe meer bite je hebt als je het los wil krijgen. :9 Tof spul.

Lees al maanden hier mee, wat is de Tenere toch een schitterende motor :} nog ff doorsparen -O-
 
10 lagen ging goed, hier wat spuiten daar wat spuiten enz enz
Spatbord en steunen van de koplamp partij waren los, de rest van de kappen zou voldoende scherpe overgangen moeten hebben.
Voorlopig hoeft er niets af.
en als het niet meer netjes is, pech, alles eraf en opnieuw.
Ding is om te rijden, de tijd van (te) zuinig zijn is voorbij, de super nette MT01 en Fireblade zijn weg,
Deze moet smerig zijn en :]
 
Juist! Baggeren met dat ding! Bizarre motor trouwens zo'n MT-01. Keer een rondje op gereden, was ronduit indrukwekkend dat koppel.

Dat plastidip is trouwens ook een goede bescherming voor pekel.
 
Even tussendoor,
Nieuwe tenerist. Van een pan european naar een ten 2008 LE Voornamelijk woon werk verkeer.
Ik ben al begonnen de ten te verbeteren:
Condens uit tellers verwijderd
Runninglights gemonteerd
Ruit spoiler besteld
Zadel moet nog.
Plaatje:
Album=FRWPMALV
 
Laatst bewerkt:
Welkom! Mooie motor, in de beste kleurstelling :) Volgens mij hangt de hele touratech catalogus er aan of niet?

Dat je er maar veel plezier van mag hebben en verre reizen op zult maken.

Deze werkt wel denk ik:
Foto-8TN3EHAP-D.jpg
 
Teller gedemonteerd, Open gemaakt, ( mini torque schroefjes ) bramen verwijderd, drogen op de kachel ,vaseline op de pakking, dicht geschroefd en weer gemonteerd. Geen last meer van condens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan