Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Grote Harley-Davidsontopic deel 7: de hoed van Murph

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anoniempje313
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een baggersite voor documenten zeg
Kun je de pdf's niet uploaden op de server van Mf, bij je documenten?
En dan als image hier neerzetten, wordt het van zelf een plaatje in je post.

wat een kutsite.....

heb je hier nog wat aan?

krijg je kopkleppers moet er gelijk een twee inch duurdere voorvork in

Laatst bewerkt:
nog nooit van problemen gehoord van die site..

maar hoeveel gig aan pdfjes kan ik plaatsen bij MF?

zijn 9 verschillende sheets..
vandaar 9 losse pdf files..

wat is er kutjenogabef aan die site? misschien ligt het aan mij..
verkeerd gelinkt ofzo..
als ik klik kom ik gewoon bij een mapje met de files kan dan de files aanklikken en hij download het..

anders probeert men deze link. http://www.mediafire.com/toxic-garage

duurde erg lang, moest meer dan twee keer klikken.....

En op MF kun je redelijk veel en grote bestanden kwijt.

Je kunt dan vanuit je documentenlijst makkelijk pdf's en plaatjes posten mbv de 5e knop van rechts boven het reactieveld.

Dit bestand is te groot. Je mag maximaal 204800 bytes uploaden. Het bestand wat je probeert toe te voegen is 449292 bytes.

bij mij krijg ik heel vaak de melding dat een fotobestand veel te groot is
wat moet ik dan doen ?
duurde erg lang, moest meer dan twee keer klikken.....

En op MF kun je redelijk veel en grote bestanden kwijt.

Je kunt dan vanuit je documentenlijst makkelijk pdf's en plaatjes posten mbv de 5e knop van rechts boven het reactieveld.

Laatst bewerkt:
Solex gaat binnenkort naar de RDW .Gaat op kenteken.Murph gaat legit!!

Tevens ben ik een karretje aan het maken voor achter den Solex.Voor een kratje Pils of als een Rottweiler naar de DA moet.

Updates volgen.

Ivo thanks!!!

Iemand ervaring met ebay ?

Ik heb een aankoop gedaan en op betaalwijze op creditcard aangevinkt (andere optie is Paypal en dat heb ik niet). Nu staat dat ik met de creditcard moet betalen, maar er staat totaal geen informatie naar wie of bankrekening etc.
Hoe gaat dit nu verder ?

als het goed is *teminste via paypal* moet je gegevens invullen en als het goed is wordt dan meteen de verkoper betaald, krijg je bevestiging.
ik koop eigenlijk alles via paypal en dat is letterlijk maar een paar klikken werk.

Ebay, ja.. ik had een paar keer op ebay gekocht en betaald met creditcard.. geen enkel probleem. Je hoeft het rekening en naam van de verkoper niet te weten, want de creditcard maatschappij staat garant voor je inkopen (volgens mij binnen 31 dagen). Dus mocht je de goederen niet ontvangen laat je de Credit card maatschappij weten dan boeken zij het geld terug.

Maar er wordt ook nergens gevraagd naar mijn credit card nummer?

edit:L het kwartje valt. Ik moet natuurlijk onder mn ebay account mn credit card gegevens invullen.

Laatst bewerkt:

Je eigen gegevens intikken (card nr, naam, cvc, tht datum), en de rest gaat gewoon vanzelf

Dit bestand is te groot. Je mag maximaal 204800 bytes uploaden. Het bestand wat je probeert toe te voegen is 449292 bytes.

bij mij krijg ik heel vaak de melding dat een fotobestand veel te groot is
wat moet ik dan doen ?

Oh.

Kleiner maken.

Je eigen gegevens intikken (card nr, naam, cvc, tht datum), en de rest gaat gewoon vanzelf

haha nee dus.
kreeg mail van de verkoper. Die doen niet creditcard via ebay. Ik moet ze bellen.

-edit-
gedaan. Haha ik moest bijna lachen, super zwaar amerikaans accent, born to be wild als wachtmuziek. =)

Laatst bewerkt:
hier krijg ik iedere keer weer kippevel van ,...wat een talent , daar in leeuwarden ....

Bitsje laat met een reactie, vakansie nou. Mooi stikkie muziek, ik had der nog nooit van hoort. Super!

Status
Niet open voor verdere reacties.