Groningen en Drenthe deel 35 het echt eeuwige topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal me hier ook even melden. Ik ben Jannes, 31 jaar oud uit Grijpskerk en heb een Suzuki GSX-R 600 K6 en een Kawasaki ER6N in de schuur staan.
De kawa is eigenlijk voor het vrouwtje, maar die is pas net begonnen met lessen, dus daar zal ik vast nog regelmatig een rondje mee gaan te spelen :]🤭
 
Ik zal me hier ook even melden. Ik ben Jannes, 31 jaar oud uit Grijpskerk en heb een Suzuki GSX-R 600 K6 en een Kawasaki ER6N in de schuur staan.
De kawa is eigenlijk voor het vrouwtje, maar die is pas net begonnen met lessen, dus daar zal ik vast nog regelmatig een rondje mee gaan te spelen :]🤭
welkom :W

grijpskerk is bij mij om de hoek :Y
 
grijpskerk is bij iedereen om de hoek 8-)

en dat willen we ook zo houden _O-


wel weer een paar snelle optochten in spanje gister..
 
Ligt er heel erg aan waar.. ik zag mezelf juist nooit in een dorp wonen, 4 jaar geleden toch verhuisd naar een dorp en bevalt me prima. Maar ik woonde dan ook in het mooiste en rustige gedeelte van de stad :P
 
Ook afhankelijk van waar je kijkt..
haha, je geeft niet snel op hea..

In Vinkhuizen, Selwerd, Beijum of Leeuwenborg lukt dat misschien wel, maar daar wil ik dood nog niet gevonden worden _O-

Ik heb nu een 2 onder 1 kap woning met 300m2 grond en een garage van 38m2. Dat vind je in de Stad (met uitzondering van hierboven genoemde wijken) niet voor onder de 180k.

maargoed, ookal was het wel te vinden in de Stad, dan ging ik er nog niet heen :)
 
Zijn er nog een beetje stuurbochten id buurt waar iemand mij aan kan tippen? Het stukje aduard-denham etc ben ik bekend. Nog meer tips?
 
goedemiddag, welkom hier.

grijpskerk naar zoutkamp..
wel uitkijken voor flitsers..

winsum naar garnwerd..

zoutkamp naar lauwersoog, de b-weg..


om te beginnen..
 
crazy weet een boel leuke weggetjes in de buurt.. :}

en ook verderop: harz, eifel, sauerland.. :]

en nog verder weg.. 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan