Groningen en Drenthe deel 35 het echt eeuwige topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo hier nog een nieuw lid wonend in Assen. Sinds een week in het bezit van mijn eerste motor een Suzuki Gsx750F uit '99. Benieuwd naar het komende motorseizoen! Probeer nu nog even de uurtjes die goed zijn mee te pakken en lekker te rijden

Welkom :W.

Met deze temperaturen is het idd nog wel goed rijden, afgezien van de regen dan. Heb mijn Yammie MT-07 in de kerstvakantie naar zijn stalling gebracht. Daar kan ie wat droger staan dan in mijn garage. Wil mijn garage nog isoleren.
 
ze waren deze week flink aan het zout strooien :r

die van mij blijft lekker binnen

Ai, pekel is funest idd. Ik haal de mijne wel weer uit de stalling als dat gedoe weg is ;). Voor de rest zit ik elke (werk)dag wel op de andere tweewieler. Degene waar je op moet trappen (nee, geen elektrische fiets :X).
 
Lekker hoor, gister nog even klein rondje gereden omdat het weer kriebelde maar het weer was niet echt je van het. Hopelijk gaat de winter snel en komt het voorjaar nog veeeel sneller!
 
Lekker hoor, gister nog even klein rondje gereden omdat het weer kriebelde maar het weer was niet echt je van het. Hopelijk gaat de winter snel en komt het voorjaar nog veeeel sneller!

Ah, netjes ja! Was gister wat regenachtig toch? Hele dag binnen op het werk gezeten, dus niet zoveel van meegekregen. Wel motregen gehad op de 10 km heen - en de 10 km terugreis op de fiets. Dus ben toch nog ff buiten geweest :t. Viel gelukkig mee!
 
Dacht dat ik mij al in dezs had voorgesteld, maar er zijn blijkbaar meer groepen Drenthe/Groningen.

Ik ben Reanne 24 jaar uit Assen.
Ik rij op een sv650s uit 2004
 

Bijlagen

  • 04779F2D-3E43-4644-AEBB-9C53CF0134F9.jpeg
    04779F2D-3E43-4644-AEBB-9C53CF0134F9.jpeg
    104,7 KB · Weergaven: 19
Mijn fiets blijft ook binnen met de pekel.. brr veel te koud ook

De mijne ook hoor. Eind maart/april mag de MT wel weer naar buiten.

Weer mooi in de Eifel en dergelijke toeren:
Klik

Dacht dat ik mij al in dezs had voorgesteld, maar er zijn blijkbaar meer groepen Drenthe/Groningen.

Ik ben Reanne 24 jaar uit Assen.
Ik rij op een sv650s uit 2004

Welkom :W. Er zijn idd meer groepen Drenthe/Groningen. Al is deze groep niet meer zo actief als "vroeger". Ik heb trouwens ook een SV650S gehad. Twee zelfs. Het oude model en het model waar jij op rijdt. Leuke fietsen :t:].
 
Hoi Reanne , het is hier niet zo druk maar wel gezelliger en geen vaste clan waar je niet inmag voegen met een bepaalde meening 😂😂😅 gisteren de drz maar weer wat aandacht gegeven de eerste OTR (Offroad rit) staat weer gepland in Eext voor zondag 10 Februari altijd leuk om bij de zandafgraving in gieten even te gaan kijken als je op zondag niets te doen hebt.... luchtfilter was aardig zwart ondanks 2x rijden vant zomer in de stof en de rest van de tijd op supermoto banden....
 

Bijlagen

  • IMG-20190113-WA0010.jpeg
    IMG-20190113-WA0010.jpeg
    455,3 KB · Weergaven: 6
luchtfilter is goed gebruikt.. :}


er zijn inderdaad een paar meer groningen/drenthe of drenthe/groningen topics..
zo gaat het in deze wereld, iedereen begint gewoon zijn eigen groepje..
en iedereen heeft een mening O-) 8-)


helaas niet zo mooi weer, is niet zo gek in de winter..
maar tussen de buien door is het droog, en met deze temperatuur is het wel te doen

is de opwarming van de aarde toch nog ergens goed voor..
 
Mijn wegmotor blijft ook lekker nog even binnen heb al wel een tt middag gereserveerd voor zondag 7april onder begeleiding te rijden met tips and tricks... ben benieuwd heb voor voo het eerst nu ook een weg motor een geen opgevoerde brommer waar je werkelijk alles mee kon doen wat je wou.... van 48 pk 1 cilinder naar 150 pk twin...
 
*O* vrienden oude bekenden en nieuwe leute. ich bin wieder dah :) inmiddels via wat rondzwerven weer terug in het Noorden. de rsv is er nog steeds, maar er is nu ook een caponord naast:) voor een ieder die mij niet meer kent of nog niet kent, of niet wil kennen :P Roddy inmiddels 30+ verdere vragen verneem ik wel :) groetnis en op naar het mooie weer
 
*O* vrienden oude bekenden en nieuwe leute. ich bin wieder dah :) inmiddels via wat rondzwerven weer terug in het Noorden. de rsv is er nog steeds, maar er is nu ook een caponord naast:) voor een ieder die mij niet meer kent of nog niet kent, of niet wil kennen :P Roddy inmiddels 30+ verdere vragen verneem ik wel :) groetnis en op naar het mooie weer

Denk je alles gehad te hebben.....
 
*O* vrienden oude bekenden en nieuwe leute. ich bin wieder dah :) inmiddels via wat rondzwerven weer terug in het Noorden. de rsv is er nog steeds, maar er is nu ook een caponord naast:) voor een ieder die mij niet meer kent of nog niet kent, of niet wil kennen :P Roddy inmiddels 30+ verdere vragen verneem ik wel :) groetnis en op naar het mooie weer


val ook ik bijna van mijn stoel.. :X 8)7 :YY
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan