Groningen en Drenthe deel 35 het echt eeuwige topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
voor mij de nordschleife..

maar dan eigen tempo, en zonder alle andere idioten..

Lijkt mij opzich wel leuk om op te rijden, maar wel link met al die auto`s en dergelijke 8)7. Dat heeft mij er altijd van weerhouden daar te rijden. Een keer een circuitdag doen op het TT-circuit is dan veiliger.

Dat hoef je dan niet meer op de landelijke motordagen te doen. Ik heb mij vorig jaar ingeschreven in de "snelle groep". Ik dacht, het is wel eens mooi met de MT-07 de baan op te gaan. Dat heb ik geweten. Schoot niet op en je mocht niet inhalen. Maar liefst 140 km/h op het rechte stuk 8)7. De organisatie heeft de opzet verandert. Het jaar daarvoor kon je nog lekker doorrijden/eigen tempo aanhouden in de snelle groep. Nu dus niet meer :X.

Al snap ik het aan de andere kant ook wel. Heb wel eens met mijn racer in de de sterrijders groep gereden en ben toen bijna op iemand geknald die met 140 richting de Ramshoek reed :X. Dus vol in de remmen - achterwiel omhoog geremd - en na het lossen van de remmen er voorbij gestuurd. Hart stond in de keel :X.
 
140 richting de ramshoek..
bij sterrijders kun je dat ook verwachten

maar zo iets kun je op de nordschleife niet hebben, dat gaat niet goed daar
 
140 richting de ramshoek..
bij sterrijders kun je dat ook verwachten

maar zo iets kun je op de nordschleife niet hebben, dat gaat niet goed daar

Is ook zo hoor. Vaak zijn het mensen die heel weinig op het circuit rijden, of denken dat ze in de sterrijders groep thuis horen. Heb één keer op mijn racer met de landelijke motordagen meegedaan, maar daarna nooit meer. Niveau/snelheidsverschillen waren gewoon veel te groot..... .

Op de Nordschleife moet je dat idd helemaal niet hebben. Linke soep daar!
 
Die van mij staat met 2 nieuwe sloffen te wachten op christelijk weer 😈😅😂
 

Bijlagen

  • IMG-20190125-WA0011.jpg
    IMG-20190125-WA0011.jpg
    188,3 KB · Weergaven: 6
motorbeurs is te doen als je iets zoekt, kleding of helm of zo..
(maar dan is de afdeling overjarig van elke motorzaak ook een idee)

of als je gitaar wilt spelen 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan