Groningen en Drenthe deel 35 het echt eeuwige topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
full


.. koekje had ik bewaard.
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond...
lang, nee heeel lang geleden alweer dus uit fatsoen zal ik me maar weer voorstellen dan.

wiebe is de naam, woonachtig in Assen (dat ligt volgens mijn bekrompen topografische kennis al een poosje in drenthe ) In het dagelijks leven parttime werkzaam voor een baas en doe daarnaast nog iets in motoronderhoud. Rij met zowel 2, 3, 4 als 6 of meer wielen.
Wellicht ben ik bij enkelen nog wel bekend, zo niet dan komt dat vanzelf wel weer.
Mocht deze vernieuwing niet gewenst zijn dan hoor/lees/merk ik het vanzelf wel...

(en nu maar koffie...)
 
is inderdaad al een tijdje geleden.
alles in orde daar in assen?

leuke gezellige mensen zijn altijd welkom hier..
 
mooi weer vandaag

moet ik net weer werken.. B|


en dit weekend weer minder weer weer

gelukkig dan wel de sbk-tjes aan het spelen *O*
 
Goedenavond...
lang, nee heeel lang geleden alweer dus uit fatsoen zal ik me maar weer voorstellen dan.

wiebe is de naam, woonachtig in Assen (dat ligt volgens mijn bekrompen topografische kennis al een poosje in drenthe ) In het dagelijks leven parttime werkzaam voor een baas en doe daarnaast nog iets in motoronderhoud. Rij met zowel 2, 3, 4 als 6 of meer wielen.
Wellicht ben ik bij enkelen nog wel bekend, zo niet dan komt dat vanzelf wel weer.
Mocht deze vernieuwing niet gewenst zijn dan hoor/lees/merk ik het vanzelf wel...

(en nu maar koffie...)

Moi!
Ben je nog niet vergeten hoor haha :W
 
ik ook *O*

beetje dan.. :X


gister nog even gezellig met timmeh staan te praten

weer helemaal op de hoogte.
en ook over zijn avonturen met de appie..

ook een beetje dan 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan