grappig en zijspanrijders

Ik heb Drei wel eens een paar keer zien rijden, en geloof me, dat gaat hard.
Geloof niet dat je dat in een keer kan.
Moet ook zeggen dat het me wel heel gaaf lijkt, je kan het niet vergelijken met solorijden met de bijhorende lean-angles, maar gaaf is het zeker.
 
Vorig jaar (13 juli) heb ik op Zolder gereden. Daar waren er ook 2 met een BB met EML speedline rond aan het jakkeren. Die gingen toch erg hard rond.
 
Ga maar eens in zo'n bakkie zitten, dan weet je dat die charme helemaal niet verkeerd is :)
Maar 'k wil nie in dat bakkie zitten! Ik wil een zadel onder m'n kont :)
Lijkt nogal vreemd als je hard door een bocht gaat namelijk, omdat de motor rechtop blijft staan. Ga je er dan vet naasthangen ofzo?
 
Vorig jaar (13 juli) heb ik op Zolder gereden. Daar waren er ook 2 met een BB met EML speedline rond aan het jakkeren. Die gingen toch erg hard rond.
Waren het deze twee?
misc.php


Bijlage: zolder 4.jpg
 
Tsja, eerder genoemde kameraad heeft met de Sidebike op Assen gereden, moest hij bij een of ander evenement een paar veteranen / hoogwaardigheidsbekleders of weetikveelwat rondrijden.
Verder is hij op TV geweest bij de 1,2,3 show (zoiets) met Henny H. en Cindy Pylstrom in de span.
 
Zeg Gizzmo, ik heb nog meer foto's van mezelf van Zolder, als je die wilt zien dan kan ik ze wel rechtstreeks naar je mailen.
:P :P :P
 
Op dinsdag 19 maart 2002 21:16 schreef twisted Paul het volgende:Heb op 'blik op de weg' een keer een aflevering
gezien van een zijspanrijder die er ook geinige
dingen mee kon. Ik geloof best dat je er dingen
mee kan doen die op een gewone motor niet kunnen,
maar je moet er ook dingen voor laten...net die
mooie dingen in mijn ogen..

Yep, heel veel leuke dingen. Ik heb zelf een span combinatie naast een "gewone motor" met 2 wielen.
(om van 2 walletjes te eten)

Het spannetje is eruggg leuk om mee te rijden alleen in de file is het wat lastig. 8-)

Ik zoek alleen nog een boekje met afstel gegevens van het Bakkie tov de motor. ( als iemand die heeft, mail me als je wilt).
 
Ik wil nog steeds een zijspan maar ben nog steeds even blut. Lijkt mij echt gaaf vooral omdat ik dan eens fatsoenlijk met mijn neefje naar de schapen kan gaan kijken, en de eendjes voeren. *D
Dus ik ga eerst ff de lotto winnen en dan schaf ik er een aan :)

Hee mad2, hij is nog steeds te koop hoor!! ;)
 
Deze staat te koop op marktplaats :) .

Hayabusa met zijspan! Dat die zijspan dan niet los scheurt als je eens flink gas geeft :}

8692.jpg
 
Laatst bewerkt:
Yep, heel veel leuke dingen. Ik heb zelf een span combinatie naast een "gewone motor" met 2 wielen.
(om van 2 walletjes te eten)

Het spannetje is eruggg leuk om mee te rijden alleen in de file is het wat lastig. 8-)

Ik zoek alleen nog een boekje met afstel gegevens van het Bakkie tov de motor. ( als iemand die heeft, mail me als je wilt).

Het standaard derde wiel boek.
ik weet niet of ik daar nog kopieën van heb wil ze evt wel mailen als ik ze heb MAAR koop het hele boek is goed voor de club en er staat geneog nuttige info in !
 
Het standaard derde wiel boek.
ik weet niet of ik daar nog kopieën van heb wil ze evt wel mailen als ik ze heb MAAR koop het hele boek is goed voor de club en er staat geneog nuttige info in !

Hoe bestel ik het boek? wil hem wel graag heben ivm afstelgegevens en natuurlijk om de club te steunen.

je kan me mailen petophetnet@hetnet.nl
alvast bedankt. :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan