koendd
Die hard MF'er
denk het wel, is al behoorlijk gesloopt maar blok is nog compleet. Zit nu wel even met een verhuis dus kan nog wel even duren voor ik tijd vind ervoor....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die velg past er zo 1:1 in? Of moet je ook de achterbrug overzetten?
Zal vast ook via dealer kunnen maar ;
GPZ 900R Flexible coolant hoses
Hallo iedereen
Ik ben Rah, nieuw op het forum en sinds kort in bezit van een GPZ900r uit 93.
Ik wil deze gaan aanpassen en heb een wishlist wat wel een tijd zal duren.
Op korte termijn wil ik er bredere velgen/wielen van de ZZR1100 in zetten, een achterveer van een ZZR1100D om de achterkant te verhogen, een 4-1 bochtenset met een Yoshimura demper, en een Dynojet kit.
Op terijn wil ik er een ander stuurtje opzetten zodat ik wat rechter op kan zitten, en LED lampen.
Heeft iemand hier al eerder ZZR1100 velgen in een GPZ900r ingebouwd? Ik heb begrepen uit eerdere posts dat hier wat draai en freeswerk voor nodig is ?
Ik heb begrepen dat een zx10 (88/89) 530 voortandwiel zou moeten werken met ZZR1100 velgen en de standaard achterbrug, en dat een langere zijstandaard nodig is, bijvoorbeeld van de GPZ50r Unitrack.
Weet iemand toevallig ook of een bochtenset voor model 84-89 een op een past op een blok uit 93?
Gr
Rah
[afbeelding]
Is je motor nog wat veranderd sinds de laatste foto's in dat topic uit 2013?
Heeft iemand nog een rechterspiegel voor een Gpz900r van 1988 liggen?
Gents,
Ik richt me maar eens tot jullie, omdat hier de experts zitten.
Ik heb al een paar jaar een gpz1000RX in de garage staan. Die heb ik aangepakt om er een naked van te maken.
Dus ook maar eens carbs gereviseerd( nwe ringetjes, veertjes, vlotternaald etc.) , de tank gedicht, nieuwe uitlaatbochten opgezet (4in2 zonder balanspijpje), K&N luchtfilters, nwe bougies ingezet, kleppen gesteld etc.
Maar, hij wil niet (meer) starten! Voor het kleppen stellen liep hij nog wel stationair, maar had geen vermogen beschikbaar. (1 uitlaatklep klep stond zo afgesteld dat hij nooit dicht ging.)
Ik heb benzine in de vlotterkamers, ik heb een vonk op elke bougie, maar niks, nada.
Zijn er soms eigenaardigheden waar ik rekening mee moet houden bij dit blok die ik nog niet ondekt heb?