Goedkope chopper

mieluh

MF veteraan
15 jun 2006
9.662
1.867
Maasbree
Ik ben opzoek naar een nieuw projectje voor mezelf, de streetfighter is al een tijdje klaar en wil wat anders voor erbij/de hobby

Ik zoek een virago/shadow/intruder achtig iets met minimaal 700-800cc voor weinig, mag (rijdbare) schade hebben als het maar goedkoop is. Lak hoeft niet perse goed te zijn.

Mocht iemand iets hebben staan hoor ik het graag. Liefste regio limburg/brabant maar indien een goede motor ben ik wel bereid NL te doorkruisen.

Dit is mijn uiteindelijke plan qua looks:


 
Laatst bewerkt:
Kou eens kijken naar een Magna, lekkere v4 vlot power en er is heel wat leuks van te maken. Anders de intruders 700/ 800 die zijn nu ook nie duur. En dan heb je een lekkere stroker :-)
 
Maatje van me heeft nog ergens een intruder (ik dacht 700) met lichte brandschade. (niet de fiets zelf die gefikt heeft, maar stond wel in een schuur waar het aan de andere kant heeft gebrand )
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een vt750C2 te koop.
zie mijn beginpost van de honda shadow vt /vtx topic.
 
Magna vind ik qua frame niet zo...

@ manxr heb je daar wat meer info over en prijs eventueel?
 
Ik ben opzoek naar een nieuw projectje voor mezelf, de streetfighter is al een tijdje klaar en wil wat anders voor erbij/de hobby

Ik zoek een virago/shadow/intruder achtig iets met minimaal 700-800cc voor weinig, mag (rijdbare) schade hebben als het maar goedkoop is. Lak hoeft niet perse goed te zijn.

Mocht iemand iets hebben staan hoor ik het graag. Liefste regio limburg/brabant maar indien een goede motor ben ik wel bereid NL te doorkruisen.

Dit is mijn uiteindelijke plan qua looks:
[~[url="http://i239.photobucket.com/albums/ff221/emiel10/intruder2_zps9614ca87.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://i239.photobucket.com/albums/ff221/emiel10/3633927900_92462095f7_zpsbf513825.jpg"]afbeelding~][/URL]
ik ken nog iemand met een virago :+
 
ahahahah, josti, wil gewoon iets op te knappen hebben, en als ie klaar is zien we wel weer.. Heeft volgens mij niks met vakantie te maken of mis ik iets?

en nee, geen HD, die discussie ben ik behoorlijk beu.
 
Laatst bewerkt:
De ontkenningsfase... heel herkenbaar... en uiteindelijk toch een HD... ook met jou gaat het helemaal goedkomen ;-)
 
maareh die groene is wel mooi.. waarom een japanse v-twin? zou voor een gewone twin gaan als je toch japans wilt.. en die lekker tot chopper verbouwen
 
of n magna jah.. viragoblokken vindt ik persoonlijk lelijk en die intruders zijn watergekoeld.... (magna ook natuurlijk maargoed das wel weer een totaal ander blok)
 
voor bovenstaande stijl lijkt me een (oude) magna niet echt een goede basis ivm de afmetingen van het blok, cardan, frame etc. maar goed.. alles kan natuurlijk
 
Het gaat mij erom om van iets lelijks (bijna elke chopper van rond de 20-25jaar oud (no-offense)) iets leuks te maken. Super magna is daar sowieso het model niet voor, is te lang, intruder eigenlijk ook maar is nog wel iets van te maken. Of het V-twin of twin maakt me verder niks uit. Het gaat me om het hobby-en eraan en low budget iets verbouwen. Zal er niet veel mee gaan rijden, gebruik mijn huidige motor voor woon-werk en fun ritjes.

Gaat erom dat mijn huidige motor al 3x verbouwd is door mij en nu naar mijn zin is, dus moet er iets anders komen om aan te hobby-en :+

En omdat ik al 3 streetfighters heb gehad wil ik nu eens wat anders proberen.
 
Laatst bewerkt:
hqdefault.jpg


Mooiste magna die ik ooit ben tegengekomen denk ik... wel wat aan de lage kant maar voor de rest helemaal goed,,, frame flink laten kantelen (of het voor het blok kwaad kan weet ik natuurlijk niet) maar de rake etc is helemaal goed en ik dat je de wielbasis zo ook wel gelijk houdt.

 
[afbeelding]

Mooiste magna die ik ooit ben tegengekomen denk ik... wel wat aan de lage kant maar voor de rest helemaal goed,,, frame flink laten kantelen (of het voor het blok kwaad kan weet ik natuurlijk niet) maar de rake etc is helemaal goed en ik dat je de wielbasis zo ook wel gelijk houdt.


_O-
 
Met die motor kom ik amper mijn oprit af ben ik bang. Heb een blauwe maandag een intruder gehad die zo laag lag, dat was ook alles behalve ideaal met drempels etc..

Maar goed, voorlopig nog niks gezien wat interessant is. Met dit weer wordt en voor een niet lopend/weggerot wrak nog € 750,- gevraagd... Misschien in de herfst eens kijken wat de prijzen doen.
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

Mooiste magna die ik ooit ben tegengekomen denk ik... wel wat aan de lage kant maar voor de rest helemaal goed,,, frame flink laten kantelen (of het voor het blok kwaad kan weet ik natuurlijk niet) maar de rake etc is helemaal goed en ik dat je de wielbasis zo ook wel gelijk houdt.


Ik denk dat het met een 'nieuwer' type magna makkelijker is, ivm ketting,
de magna in het filmpje is zelfs geen magna maar een interceptor, blok is dan wel weer te vinden in de magna's..
Verder is laag stom in de bochten, ik opteer voor een air-ride systeem ofzo, dan kun je nog ietwat door de bocht :+
 
okeej heb me er nooit echt in verdiept,, magna interceptor een honda v4 whatever. het kloterige aan die dingen is die radiateur.. die ziet er niet uit en je bent gewoon min of meer verplicht met een voorspatbord te rijden... das een bellemmering in je vrijheid.
 
Kom op, iets creatiever zijn. Radiateur mooi wegwerken of opvallend kunstig maken kan best. En met een cover erover, heb je geen spatbord nodig bijvoorbeeld. Beetje out of the box denken he!
 
Terug
Bovenaan Onderaan