Goedhart MEGA Motormarkt 2018: 29 & 30 september

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
A

Anoniempje442

Guest
Jaja, de jaarlijkse Goedhart MEGA Motormarkt staat weer voor de deur! Hét niet te missen motorfestijn in Bodegraven, met muziek, eten, drinken, marktkramen vol MEGA-aanbiedingen op kleding, accessoires en onderdelen en uiteraard de MEGA Motormarkt Loterij! Dit jaar vindt de MEGA Motormarkt plaats op zaterdag 29 en zondag 30 september.
MEGA Motormarkt Loterij: dit kun je winnen

Als je MEGA Motormarkt zegt, zeg je ook Loterij. We verloten ook dit jaar weer twee (!) gloednieuwe motoren: de prijswinnaars maken we nog dezelfde dag om 17.00 uur bekend en dat is nieuw. Op zaterdag maak je kans op een KTM 790 Duke en op zondag op een Kawasaki Versys 650. Bovendien gaan er elke dag nog andere heel leuke prijzen de deur uit. Dus wil je weten of je een van de nieuwe motoren of een van de andere leuke prijzen hebt gewonnen? Wacht tot de trekking!

Check hier wat je kunt winnen en hoe je kans maakt.

https://www.goedhartmotoren.nl/mega-motormarkt-2018
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En met een GRATIS lot, net als alle andere die hem hebben toch wel 0,0000000000000000001% kans op een gratis brommert
Waar je dan ook nog gratis op mag proefrijden:cool:
 
En met een GRATIS lot, net als alle andere die hem hebben toch wel 0,0000000000000000001% kans op een gratis brommert
Waar je dan ook nog gratis op mag proefrijden:cool:

Jezus wat een pessimist ben jij zeg.....je kan ook zeggen een kleine kans om een gratis brommert te winnen.:W
 
Flinke korting? ;) Heb echter al een nieuwe dus is voor nu niet meer nodig.
Dus je wacht nog even omdat he er al een hebt of omdat er flinke korting is? Of denk je dat er na de megamarkt nog meer korting komt

Edit: ik denk dat ik t snap. Je wachtte op de megamarkt om iets te kopen ipv nu al
 
Flinke korting? ;) Heb echter al een nieuwe dus is voor nu niet meer nodig.

Er zullen links of rechts echt wel artikelen zijn die goedkoper zijn dan normaal anders krijgt Goedhart het stempel van de Mediamarkt. ;)
 
0,0000000000000000001% kans op een gratis brommert
Je weet 't maar nooit. Voor zelfde geld rijd je volgende week op een nieuwe KTM/ Kawa!

Ooit had ik hetzelfde, met als hoofdprijs een luxe versnelling (trap) fiets na aanschaf fiets voor mijn vrouw.
Een uur lang heb ik bonnetjes van mijn naam voorzien. Ook toen had ik weinig vertrouwen.

Een dag later ineens telefoon: Ik was de winnaar van de prijs!
Toen hadden we allebei een nieuwe fiets!! Soms kan het dus toch.............................!! (maar meestal win ik dus niks)
 
Ga wel voor de Kawa winst, wilde voor de KTM gaan..
Door verandering in planning zaterdag (nu dus richting Assen ipv Bodegraven), wordt het dus effe snel zondag
het winnend lot inleveren, en hopen dat er nog een zwart/witte HJC RPHAtje met de juiste maat op mij ligt te wachten.
(nee niet nodig, maar wel makkelijk om als 2e reserve te hebben liggen. Ze zitten zo lekker, ondanks dat er zonder oordoppen
op de snelweg niet mee te rijden valt O-))
 
En????
Wie zijn de gelukkige????


Ikkie iig niet, heb nog steeds poes in de schuur staan:Y
 
Ik heb een mooie nieuwe bar end spiegel gekocht. Mijn oude was er afgewaaid :')

Ben hier heel gelukkig mee :P
 
'T was sterrefus druk, maar wel even all-season handschoenen gekocht en een pinlock voor m'n heldere vizier...:P
 
Ook even geweest maar meer om er even uit te zijn en nog een mooi dagje mee te pakken voordat de herfst toe slaat.. beetje neuzen en “brommers kieken”
 
precies! met die rede ben ik vanuit alkmaar lekker binnendoor heen en weer gereden!
mooie dag gehad en ik wist niet wat ik zag zo groot!
met mooi weer ben ik er volgend jaar weer.
het was prima geregeld
 
En????
Wie zijn de gelukkigen????
Ikkie iig niet, heb nog steeds poes in de schuur staan:Y
Helaas geen telefoontje gekregen om de Kawa op te mogen halen..............................;(
Idd zoals gemeld 0,0000000000001% kans. Wel geschoten, maar weer mis. (wist ik eigenlijk al wel)

btw Za-middag was akelig druk. Als je 't mij vraagt een beetje té druk.
Nee, daarom ook niets gekocht in het gedrang met daarna half uur voor de kassa.
Goedhart ligt pal naast de snelweg. Ik kom er wel weer eens langs als het rustiger is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan