Girlyfighter

3f2c15e886fe5eac39670c00e6e2e944.jpg
 
En hey, er is ook een topic van mijn (broer zijn) wrak, dus misschien vervolgen we de discussie beter daar, als we hierover willen doorgaan..

:$ Ik zie het nu ja... Nou moe??! :j

Mwa discussie vervolgen.... :+ ik geloof echt niet dat wij het eens gaan worden. En dat geeft niets ;) Wrak vindt ik wel meevallen jullie zijn aardig onderweg om van zo'n saaie motor iets leuks te maken. En ik ga idd wel eens kijken in jullie topic, vooral naar die linker kant achter het blok. :+
 
:$ Ik zie het nu ja... Nou moe??! :j

Mwa discussie vervolgen.... :+ ik geloof echt niet dat wij het eens gaan worden. En dat geeft niets ;) Wrak vindt ik wel meevallen jullie zijn aardig onderweg om van zo'n saaie motor iets leuks te maken. En ik ga idd wel eens kijken in jullie topic, vooral naar die linker kant achter het blok. :+
Hè, knok ff ergers anders verder wil je. Ik ben nog niet eens aan het slopen begonnen en ben nu al op pagina 2 :+

Test:
Qfp28hx_d.jpg


Yay, heb de foto's voor elkaar. Ook gelijk de startpost aangepast 😊

Mijn vrouw heeft ook wat zitten googlen (o help), zij heeft zoiets in gedachten:
OWayQXz_d.jpg


En hier nu het complete wagenpark:
GWMH03e_d.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het nogsteeds mooi, die TT stickers op de kuipruit. Hoe ik eraan kom is een volgende punt, want die motor heeft nooit een TT camping gezien, vond het zonde om 'm mee te nemen en had de auto toch nodig voor de bagage :D
 
Laatst bewerkt:
We gaan gewoon een beetje door met experimenteren, het echte verbouwen komt pas na de zomer. Even een testje met de neutraalsensor van de div zn grote broertje (FZR 1000):
orXsmUt_d.jpg


jyC8JM0_d.jpg


De gear indicator van de "Koso" is massa gestuurd, dus theoretisch gezien zou de aanpassing van de neutraalsensor en het doorlussen naar de teller genoeg moeten zijn.
AROw3LH_d.jpg


Van t weekend er maar even onder knutselen en als ie werkt ook toepassen op de div 😊
 
ben benieuwd naar de gear indicator.

ben ook aan het rommelen aan een xj600

goed bezig :t
Op de FZR werkt ie bijna helemaal, alleen de 2e versnelling maakt niet helemaal goed contact. De volgende verbouwing (op de div) gaat wel gewoon lukken, ik weet nu waar ik op moet letten 😊
 
Project is inmiddels al een tijdje niet meer. Na de eerste paar kleine ingrepen is de Frau naar mij toe gekomen en heeft laten weten nog niet voor het roze pasje te willen gaan. Aangezien ie mij ook eigenlijk enorm in de weg stond was de keuze vrij snel gemaakt :)

Vorig jaar oktober teruggebouwd naar originele staat en verkocht aan een toenmalige vriend die hem zonder enige aandacht een winter bloot in de achtertuin heeft neergezet en het toen gek vond dat ie niet meer wilde draaien. Maar mijn weten staat ie daar nog steeds....
 
Inderdaad. Laadprobleem en de voorvorkkeerringen hadden hun beste tijd wel gehad, maar dat had evt volgend jaar ook nog gekund.

Hij wilde hem graag als eerste motor maar was nog aan het lessen, dus alvast gekocht voor na het afrijden. Ik heb hem goed voorgelicht over wat er mis was en zelfs nog aangeboden om de dynamo te vervangen en ff helemaal na te lopen voordat hij daar heen ging, maar dat wilde die zelf doen.

In de hele tussentijd heeft hij er dus compleet niks aan gedaan. Niet alleen qua reparatie, maar ook niet laten lopen oid. Toen zn pasje gehaald en in de illusie dat hij op kon stappen en wegrijden. Tsja, daar dachten de platte accu, dynamo, water in de tank en viezigheid in de vlotterbakken/carbs toch iets anders over.

Misschien dat ik hem voor de winter nog wel €100 biedt en terug neem 😋
 
Mocht-ie 'm voor zo'n bedrag van de hand doen, jij toch geen intresse hebben en niet al te belachelijk ver van Zwolle staan, mag je me altijd een seintje geven. Wie weet :P

M'n schoonzus heeft ondertussen heel stiekem alweer een jaar of 3 geen motor meer, eigenlijk moet daar iets aan veranderen natuurlijk :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan