Gilera Nexus 500

Ja maar zijn dan de trillingen ook weg of een stuk minder? Ook heb ik een 6 rollen vario weet dus niet of ik dan eerst een 8 rollen vario moet kopen voordat ik aan dr pulley begin
 
Je kan niet zomaar een 6 rollen vario voor een 8 vervangen. Ook ik heb een vervanging set gebruikt van Malossi en trillingen zijn weg.
 
Ik heb die van mij omgebouwd naar 8 rollen en achterin ook dr pulley. dat trillen is niet vreemd als je nagaat dat die 500cc door maar 1 cilinder wordt veroorzaak. Dat is een flink ding die zuiger. Maar om sterk te verminderen hoef je niet veel poespas uit ga halen of te kopen. Laat je alles origineel en koop je gewoon lichtere rollen dan merk je al een wereld van verschil.
 
Ik zag ze ja maar passen ze op een nexus 500 en vooral...ik heb de rechter nodig!


Oh ja, net binnen...helm besteld voor mn vriendin bij luis.nl
Nolan N902 systeemhelm voor €159!!
WTF
 
stekkers zijn om te zetten kun je om pinnen of solderen enz maar koplampen van de nexus 125 t/m 500 zijn allemaal het zelfde

ik heb zelf destijds bij mijn X9 sl 500 een engels unit er opgezet de engels versie had 2x dim 2x grootlicht en nee motor koplampen zijn anders dan autokoplamp unit motoren hebben een rechte lijn autokoplampen hebben \____ \____ en engelse autokoplampen _____/ _____/
 
Toen ik mn Gilera SR300 nog had, heb ik toen een Engelse linker koplamp besteld zodat ik 2 x dimlicht had, maar miste toch mn groot licht.

Nu bij mn nexus 500 is mn reflector niet goed
 
Iemand een idee hoe ik aan een nieuwe/tweedehands windscherm houder kan komen, of heeft iemand die het toevallig heeft liggen. Door storm van 2 maanden geleden is motor van standaard geduwd en os dit afgebroken. Als je voor de motor staat is het de rechter steun
 

Bijlagen

  • IMG_3640.jpeg
    IMG_3640.jpeg
    279,6 KB · Weergaven: 4
Helaas is nieuw alles uitverkocht en wordt niet meer gemaakt. Nu flink aan zoeken in de tweedehands sector.
Lijmen is ook geen optie omdat het PP matriaal is.
 
nieuw zijn ze nog te leveren hoor
Adv. verkoopprijs:180,86 €
Prijs:111,21 €

Piaggio Artikelnummer: 935119
Voorraad:Op voorraad
Aantal:
1
Bestellen
Grotere hoeveelheid bestellen?
Vraag een offerte
 

Bijlagen

  • windscreen assembly.jpg
    windscreen assembly.jpg
    44,3 KB · Weergaven: 4
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan