Gezocht: Aprilia RSV Mile 2000-2001

ptrb

MF veteraan
3 mrt 2009
1.051
1
Steenwijk
Hallo,

Ik zoek een Aprilia RSV Mile uit de jaren 2000-2001.
Dit in verband met de budgetcup (max bj. 2001) en de bouwjaren daarvoor (van deze 2 specifieke fietsen) bevatten wat meer risico's.

Er zijn genoeg van deze motoren te koop, maar ik zoek een circuitpakket; extra wielen, bokken etc.
Ik verwacht , gezien het circuitfietsen zijn, dat de prijzen niet hoger liggen als een mooie vergelijkbare fiets op marktplaats met kenteken.
Als dit wel zo is graag ook vermelden waarom, wellicht overtuig je mij. :)

Overigens heb ik al enkele verkooptopic/ gevonden, middels de zoekfunctie, en die hebben natuurlijk ook al een bericht gekregen.

Groetjes,
Peter
 
Laatst bewerkt:
Hallo Peter, wat is je email adres? Dan kan ik wat foto's doorsturen. Het betreft een zwarte mille uit 2000, helemaal standaard alleen een two Brothers open uitlaat. Loopt goed, bijna 80k km gelopen. Gr Alex
 
Hallo wat is je budget? Ik heb een straat RSVmille R van 2001 welke behoorlijk gekieteld is t.o.v. een normale RSV.
Ik zit al een poosje te denken om hem wellicht te verkopen. Ik wil eigenlijk een overstap maken naar een Suzuki GSXR1000 K5/K6

Standaard had mijn RSV 118 achterwiel PK maar na de ombouw, dacht uit mijn hoofd 143 PK. En nee hij stond niet op de positieve toverbank van Ruud Fredericks :) Hij is afgesteld bij Powerpoint.

Wat zit er al standaard op de R:
- Lichte OZ wielen
- Ohlins voor en achter vering
- Ohlins stuurdemper
- Diverse carbon delen
- Kort subframe
- Brembo remklauwen met schijven

Wat heb ik toegevoegd:
- RSV 2008 koppen en cilinders
- Uitlaatlijn 2004+ pas laten maken bij Pajic
- Mivv dubbele dempers
- Powercommander 3USB
- Dynojet Quickshifter
- Smaltmoto eprom
- Aanzuigmof model 2000
- Achterlichtunit met geïntegreerde knipperlichten
- Evoluzione koppelingcilinder
- Evoluzione bougiekabels
- Evoluzione ontstekingsunit
- Oliefilter modificatie
- Stompgrip
- 60mm Gasklephuis
- Carbon hooked airbox
- GIpro gearindicator
- Omgekeerd schakelmechanisme origineel Aprilia
- Brembo RCS 19 radiale rempomp
- Hel stalen remleidingen
- Remhendel bescherming

Alle originele spullen heb ik nog. Tevens heb ik echt nog een shit load aan spullen liggen welke wellicht interessant zijn om over te nemen als je een keer schade rijdt :)Ook heb ik nog originele 2004+ factory dempers liggen zodat je minder herrie maakt dan de MIVV`s doen (bij de MIVV`s zitten overigens ook dB killers).

De Brembo RCS19 haal ik er wel af als ik hem verkoop, originele heb ik nog. De RCS19 wil ik namelijk overzetten op mijn volgende motor.

Mocht je interesse hebben dan kan je me eventueel mailen op svdvisch add hotmail punt com of appen, nummer staat in het topic waar ik de spullen verkoop.
Onderhouds historie is bekend vanaf wanneer ik hem in bezit heb (vanaf 2011).
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan