gezocht wp rcma4800

Veel geluk met zoeken, mar die ga je niet vinden. Je kunt HK proberen, maar ik denk het niet. En als je ze vindt, kosten ze de hoofdprijs.
 
Hoofdprijs dus. Hou er rekening mee dat er geen onderdelen meer voor zijn te krijgen, behalve sliders en keerringen. Ik heb al moeite met mijn ROMA.
 
Heb gelezen dat keerringen per order worden gemaakt.. ik meen ~500 euro voor vier keerringen.
 
Heb gelezen dat keerringen per order worden gemaakt.. ik meen ~500 euro voor vier keerringen.

HK heeft de sliders en keerringen liggen. Wat ik wil zeggen is dat bv een binnenpoot niet leverbaar is, mocht je daar steenslag op krijgen. Het is wel een ontzettend vette vork. Als ik er eentje tegenkom voor een leuke prijs.....
 
Hangt helemaal af van wat er allemaal bij zit. Maar meestal heb je daar niks aan, omdat het niet past. Komt er toch al gauw 1000,- minimaal bij om het in te passen. Dan nog klauwen enz. Dus een kale vork 1000,-/1500,-. Meer vindt ik niet interessant meer, gezien de lack aan onderdelen.
 
Klinkt ambitieus? Het kan wel maar dan moet je er veel voor doen.
 
Ik heb een dergelijke voorvork gemonteerd in mijn Ducati 848. Deze is evt. te koop tegen een goed bod... Mocht je interesse hebben mail mij maar:
njj.janssen@outlook.com
IMG_8575.png

IMG_8574.png
 
Laatst bewerkt:
geen interesse in een 5000...
een setje 'super sport' poten mag eventueel wel of mss nog wat anders leuk van WP...
 
Hallo Bennie,

Ik heb een WP RCMA-4800 liggen. Onderste en bovenste kroonplaten, met verstelbare naloop, ook. Daarnaast heb ik de cnc gefreesde nissin remklauwen die erop heeft gezeten. Als je nog geïnteresseerd bent hoor ik het graag.

Mvg Hugo
 
Mocht hij de klauwen niet willen.. wellicht kun je me een pm sturen met foto, prijs en afmetingen van de klauwen?
 
Hallo Bennie,

Ik heb een WP RCMA-4800 liggen. Onderste en bovenste kroonplaten, met verstelbare naloop, ook. Daarnaast heb ik de cnc gefreesde nissin remklauwen die erop heeft gezeten. Als je nog geïnteresseerd bent hoor ik het graag.

Mvg Hugo
beste Hugo, ik ben geïntereseerd.
stuur je me een berichtje met wat foto's en je prijs?
klauwen heb ik niet nodig.

mvg
 
Ik heb nog een vork in de aanbieding...net bij HK volledig laten reviseren!! Zit wel een Ducati 848 aan vast ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan