Gezocht: Stuurklem tbv LSL superbikestuur

Splayduke

MF'er
11 jul 2012
34
0
Bij demonteren van mijn superbike-kit is één bovenkant van de klemmen gesneuveld. Nu ben ik op zoek naar het bovenste deel zoals op de foto te zien. Natuurlijk heb ik LSL gemaild maar zij geven aan dat er géén losse onderdelen geleverd kunnen worden. Ook niet via Duitsland. Een complete set kost 329 euro en dat vind ik een beetje veel voor alleen zo'n klem :)

Iemand een idee waar ik deze klem kan vinden?
2019-05-20 09.52.15.jpg2019-05-20 09.52.22.jpg
 
Voor een paar tientjes haal toch een setje risers ??? Ik denk dat ik nog wel [ergens] iets heb , even zoeken vanavond
 
Losse risers, goed idee! Alleen dan moet het wel precies passen qua afmeting en gaten. Zal het vanavond eens opmeten
 
idd een paar losse risers of lage maat (10-15mm) stuurverhogers op zijn kop gebruiken ? (dan valllen de boutjes natuurlijk niet meer mooi verzonken weg en zit er een "bultje" aan de bovenkant mee hé, je kan wel weer rijden voor weinug.. ;) )

Dit is iig ook goedkoper als €329 voor een nieuwe en heb je nog een reserve over.. : ≥ LSL Kroonplaat suzuki poot opname 52MM - Onderdelen | Suzuki - Marktplaats.nl

Of zoek een goede metaalbewerker in de buurt ?
 
idd een paar losse risers of lage maat (10-15mm) stuurverhogers op zijn kop gebruiken ? (dan valllen de boutjes natuurlijk niet meer mooi verzonken weg en zit er een "bultje" aan de bovenkant mee hé, je kan wel weer rijden voor weinug.. ;) )

Dit is iig ook goedkoper als €329 voor een nieuwe en heb je nog een reserve over.. : ≥ LSL Kroonplaat suzuki poot opname 52MM - Onderdelen | Suzuki - Marktplaats.nl
Nog eentje : GSX750R GR75A GSXR750 Superbike Umbausatz mit Lenker und Bremsleitung LSL | eBay
De rest van de zooi verkoop je weer voor een paar tienen..

Of zoek een goede metaalbewerker in de buurt ?
 
Losse risers, goed idee! Alleen dan moet het wel precies passen qua afmeting en gaten. Zal het vanavond eens opmeten
Ik heb ze liggen . maar kijk even hoe ze bij jou ''gebout'' zijn . Sommige met twee bouten , andere met een bout .
Op wat voor motor moet het komen ??

Ik heb nog een SBK bovenplaat liggen met risers voor een gsxr 1991 en gsxr 600/750 2004
 
idd een paar losse risers of lage maat (10-15mm) stuurverhogers op zijn kop gebruiken ? (dan valllen de boutjes natuurlijk niet meer mooi verzonken weg en zit er een "bultje" aan de bovenkant mee hé, je kan wel weer rijden voor weinug.. ;) )

Dit is iig ook goedkoper als €329 voor een nieuwe en heb je nog een reserve over.. : ≥ LSL Kroonplaat suzuki poot opname 52MM - Onderdelen | Suzuki - Marktplaats.nl

Of zoek een goede metaalbewerker in de buurt ?
Risers zullen passen , maar de plaat is niet duidelijk voor welke gsxr 1100 , olie of watergekoeld .
 
Ik heb zo'n lsl kroonplaat voor een superbikestuur. Deze zat op een GSX750F, ik weet niet of dat ook past op jouw motor.
 
Wat een klote aftersales zeg.

(De LSL risers zijn met twee bouten en precies mooi pas op de kroonplaat, iets anders zoals universele risers ziet er gelijk een stuk minder net uit vind ik)
 
Ik heb ze liggen . maar kijk even hoe ze bij jou ''gebout'' zijn . Sommige met twee bouten , andere met een bout .
Op wat voor motor moet het komen ??
Het is een TRX850

De klem is 52mm lang
2019-05-22 12.55.37.jpg
hier de klem onder de scanner met op schaal een liniaal ernaast
Knipsel.JPG

Ik heb zo'n lsl kroonplaat voor een superbikestuur. Deze zat op een GSX750F, ik weet niet of dat ook past op jouw motor.
De plaat zal niet passen maar als je hem compleet hebt met de klemmen en hij mag voor weinig weg hou ik me aanbevolen!
 
Ik heb 3 setjes gevonden , waaronder 1 set LSL :z 1 set ABM , andere weet ik niet .

Stuur aub een pb met 06 nummer via pb . Dan ik je wat foto's appen .

Voor eigen gebruik heb ik ze ''wat dikker''
 

Bijlagen

  • platen met stuur 1 .jpg
    platen met stuur 1 .jpg
    181 KB · Weergaven: 7
Terug
Bovenaan Onderaan