Gezocht EZS of EML losse zijspanbak

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luub

Rookie
30 mei 2018
22
0
Mede zijspanrijders,
Ik ben al een tijdje opzoek naar een zijspanbak voor aan mijn EZS/K100. Ik vindt de EZS Tpsl of Rx4 het mooist. Wat ik belangrijk vind is dat er een rem op het zijspan wiel zit, en een klapneus/raam voor een makkelijke instap Voor Een Eml GT2 ? Kan ik ook warm lopen...
Tot nu toe is het nog niet gelukt er een te vinden... Weet je er een te staan/te koop desnoods met een (kapotte)motor er aan, hoor ik het graag...opknapper is ook prima. onderstaande foto’s als voorbeeld...

Wie heeft de gouden tip voor mij ?
Mvg Nico

full

full
 
Modjes zien we in deze hoek niet zo veel, en doen meestal ook niet moeilijk, maar eigenlijk is het dan de bedoeling dat je je 'oude' topic dan omhoog kikt en niet telkens een nieuw topic opent.... :+


Succes met je zoektocht !!
 
Bedankt voor de aanmoediging! Zal volgende keer eens kijken hoe dat moet.. maar wat is een “modje”?
 
Een Moderator. De forum politie en snelrechter in 1.
Dood eng zijn ze.
Maar blijkbaar zijn wij als zijspanners nog enger want ze durven hier maar zelden te komen.
 
Laatst bewerkt:
Ja..!.. dat is hem wel.. fantastisch mooi zo wil ik hem ook, prachtig....moet dan nog wel een jaartje of wat doorsparen..😢
 
Een Moderator. De forum politie en snelrechter in 1.
Dood eng zijn ze.
Maar blijkbaar zijn wij als zijspanners nog enger want ze durven hier maar zelden te komen.

:^ Raar volk. Ze snappen zijspanners niet en dat is wederzijds.
Houden zo trouwens ! *D
 
Ik ga denk ik de boot maar verkopen...pfff met een jaartje red ik het niet !😭
 
Ja..!.. dat is hem wel.. fantastisch mooi zo wil ik hem ook, prachtig....moet dan nog wel een jaartje of wat doorsparen..😢

Dan ben ik wel benieuwd wat jij kwijt denkt te zijn voor een knappe EZS en met alle toebehoren die je sowieso nodig hebt voor aanbouwen? (ook al is die dan tweedehands, die geven ze echt niet voor een prikkie weg)

Zo'n K100 koop je al voor een euro of 1.250 / 1.500, dus dan kunnen we ook uit rekenen wat de rest kost.
 
Laatst bewerkt:
Zijn BMW heeft al schommel enz.

Maar bak vinden valt niet mee.

Ik spreek uit ervaring

Tijden gezocht voor 1,5 persoon bak
 
Inderdaad, ik heb een complete EZS/K100 staan met schoorstangen, schommelvork, kleine wielen, aangepaste snelheidsmeter etc,
Ik zoel alleen nog een los zijspan..en wat mag een gebruikt span kosten ? ergens rond de 2500 euro ?

Maar goed, wie weet er een EZS TPSL of RX4/5 voor mij te koop ? EML is ook en optie ........
 
Inderdaad, ik heb een complete EZS/K100 staan met schoorstangen, schommelvork, kleine wielen, aangepaste snelheidsmeter etc,
Ik zoel alleen nog een los zijspan..en wat mag een gebruikt span kosten ? ergens rond de 2500 euro ?

Maar goed, wie weet er een EZS TPSL of RX4/5 voor mij te koop ? EML is ook en optie ........

Ah, oke, dat was niet geland bij mij
 
Dat is nogal een stap terug. Een VX 800 is een Intruder met een recht zadel. Geen vermogen en zeer matige afwerking.
 
Ik heb zelf ook erg lang naar gezocht
Ik wilde 1,5 persoon bak

Is uiteindelijk vd born geworden

Heb ook de eerste gekocht die ik vond
Anders kan het zo weer tijd duren

Optie is die vx kopen bak overbouwen en verkoop de vx
 
Dat is nogal een stap terug. Een VX 800 is een Intruder met een recht zadel. Geen vermogen en zeer matige afwerking.

Nee, het is een stap voorwaarts: je hebt in ieder geval drie wielen op om te rijden :-)

De optie die KermitRC noemt, had ik ook al bedacht... ;)
 
Dat is nogal een stap terug. Een VX 800 is een Intruder met een recht zadel. Geen vermogen en zeer matige afwerking.

Qua vermogen helemaal eens. De bak is wel de smallere EML versie.
Maar de prijs van de combi is wel erg netjes. Kennis van me gaat er zaterdag heen.
 
Qua vermogen helemaal eens. De bak is wel de smallere EML versie.
Maar de prijs van de combi is wel erg netjes. Kennis van me gaat er zaterdag heen.
Het kan ook een prima combi zijn. Maar als je een K100 met 1,5 bak wil is dit een ander speelveld.
 
Toen ik een grotere zijspan nodig had waren de guldens er niet, en de velorex die ik toen aan de Guzzi had werd te klein voor 2 kinderen.
Toen gewoon de velorex door de helft gedaan en alles met polyester matten en hars breder gemaakt.
Het is sneller verteld dan gedaan, het was een flinke puist werk om netjes strak gespoten weer dienst te laten doen aan de Guzzi.
Maar het was low budget, het meeste materiaal had ik gekregen of op Mn werk in de ijzerbak gevonden.
Dus geen deuken in het huishoud budget en toch een breder span.
Ook het frame vermaken is al een karwei op zich de standaard pijp is te slap dus een compleet nieuw frame werd het uit eigen keuken.

Zo kan het dus ook als je opzoek gaat voor een grotere bak die gewoon niet te koop is of niet binnen je budget.
 
Zo wat een werk.. chapau ! Mijn kinderen willen niet meer mee, en nu duz met mijn vrouw op pad.
Wij zijn beide 50+ en wat zwaar.. een klapneus oid zij zeer fijn zijn. Ik vind prsoonlijk de EZS bakken erg mooi om te zien. Een Rally is mogeljk ook een optie!
 
Ook hier gaan de kids niet meer die hebben alle 4 hun eigen voordeur inmiddels.
Mijn verhaal was zeker een jaar of 30 terug, maar ik had een breder span toen voor weinig.
De laatste zijspan die hier wegging oktober 2017 was een Ezs Summit die gaat helemaal open aan de voorkant.
Er staat nu een gw 1500 met gt3 te koop op Mp, onze was hetzelfde met een Ezs aan en wij zitten in de dezelfde leeftijd hier, zonder zijspan nu gewoon weer solo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan