Gezegend het seizoen in.

Zondag 14 april a.s. in Grubbenvorst motorzegening. In de buitenlucht . Al voor de 27 keer. Ieder jaar een mooie happening met na afloop zegening , eventueel een toerrit. De berijders en motoren worden na de H. Mis stuk voor stuk gezegend als ze door een soort fuik wegrijden. Koffie en thee is er gratis. Bijna ieder jaar ruim 1500 motoren in het centrum. En niet te versmaden ijssalon Clevers die al diverse keren het beste ijs van Nederland had. De gouden ijsspatel. Grubbenvorst ligt bij Venlo. Begint rond half 11 's morgens . Echt de moeite waard... De organiserende club heet MC ut Murke. Hebben een site. Wie weet zien we mekaar. greetz: Cardanfreak
 
Oei, zondag 14 april, dan kan ik niet, dan moet ik gelukkig een verstandskies laten trekken. (Lassus tandartsen - zondagen open, fantastisch.)
 
Even uit het grappige meuk topic geleent...
dontpray-for-me-lau-hing-your-god-made-mean-atheist-8684975-2-png.1384926


Ohja.
Zondag 14 april is de Truckrun Horst dus even rekening mee houden in Grubbenvorst.
 
Da’s dan ook niet handig.
Maar wat die lui betreft, ze gaan hun goddelijke gang maar. Mij zitten ze er niet mee in de weg.
Ik ben atheist, getrouwd met een hindoe. Kan raar lopen in het leven. Of zoals ze in de kerk zeggen, God's wegen zijn ondoorgrondelijk :+
 
Voor de niet gelovigen of anders gelovigen. Betreft de motorzegening Grubbenvorst. Je hoeft je niet te laten zegenen of de H. Mis bij te wonen met bikermuziek... Gewoon een mooie happening en het weer is volgens de berichten goed. In ieder geval droog. Bikers van allerlei pluimage ieder jaar. Zoals geschreven hierboven is er altijd gratis koffie en thee. Er zijn ook diverse snacks te verkrijgen. Voor de luxere eters is er ook een friture. Alles in het centrum van Grubbenvorst. Aanstaande zondag 14 april dus vanaf rond half 11.
 
Kan dit hele epistel niet beter in het "geloof je wel of niet topic" worden verplaatst? Je motor laten zegenen...mijn god..._O-
Dat het een leuke happening is geloof ik best, maar kom op...

Wanneer twee motoren tegelijk bij een ongeluk betrokken raken, hoe maakt God dan de keuze in wie HIJ wel en niet helpt als ze allebei gezegend zijn? Of hoe bepaalt HIJ welke motor wel wil starten bij koud weer en welke niet? Gewoon even wat vraagjes, zodat ik het straks hopelijk ook begrijp.

Nee, antwoorden hoeft niet...;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan