Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

GESTOLEN! Rotterdam: Suzuki GSX-R1000 '04 [56-MB-KB]

y0ur1

MF veteraan
Lid geworden
12 dec 2011
Waarderingsscore
0
KLOTE..!! M'n motor is gejat..!!
Houden jullie alsjeblieft een oogje open voor een Suzuki GSX-R1000 uit '04 met kenteken 56-MB-KB?
Hij is gejat in de nacht van 8 September op 9 September vanaf de Statenweg in Rotterdam.

Mocht je iets gezien hebben graag reactie op yourihavenaar@gmail.com

Dank alvast.

succes Youri bij het terugvinden!

Staat nu ook op gestolenmotoren.nl

Zorg even dat ie in het overzicht van gestolen motoren komt.

En kijk goed rond in de directe omgeving, wie weet staat ie gewoon ergens verdekt opgesteld.

Alweer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! las het op Fb ,Sterkte met afhandeling .

440V op de motoren zetten dat zal ze leren

Heel erg bedankt voor de aandacht en het verspreiden van het nieuws mensen! Ik ga nu aangifte doen!

Gaat weer lekker de laatste tijd

tyfuslijers!

Hoop dat je goed verzekerd bent, succes met de afhandeling!

Succes G.I. Zal 't in de gaten houden en erachteraan gaan! (:

Zo damn! Da's wel heel erg in de buurt van mij! Ik zal er ook op letten!

Zonde man!

Hoe hebben ze je bike meegenomen? Stond je bike wel vast?

damn dat is al de derde motor die waarvan ik weet in 1.5 jaar op de statenweg is gejat ;o

Bedankt voor het medeleven guys.. Filgom: thanks, wordt zeer gewaardeerd!
flexiboy/racemichel: waar wonen jullie ongeveer dan? Ik zou de boel inderdaad maar goed vastzetten ja.. Nja, heeft dus geen zin. Had een kettingslot door de achtervelg en om een paal, startonderbreker, stuurslot, schijfremslot en een zware motorhoes met een hangslot er doorheen. En nog pakken ze 'm mee hè..

Ik woon in Dordrecht en had een k3. Met m-f sticker en bekend kenteken zal ik ook hier in Dordt de oogjes open houden!
sterkte en succes!!!

Ik woon in Dordrecht en had een k3. Met m-f sticker en bekend kenteken zal ik ook hier in Dordt de oogjes open houden!
sterkte en succes!!!
Heel erg bedankt! Elk paar ogen dat meekijkt is mooi meegenomen..