Ik weet hoe het voeltGoed zo! Je hebt een eigenaar heel erg blij gemaakt gok ik zo!
p.s. Oproep aan iedereen die dit leest: Staat er een motor in je wijk en weet je niet van wie die is. check direct het RDW register om te kijken of hij wel of niet gestolen staat!
naar het tabblad historie gaanhoe kan je zien dat die gestolen is dan want ik check m via rdw.nl maar ziet nix staan alleen dat die niet verzekert is
hoe kan je zien dat die gestolen is dan want ik check m via rdw.nl maar ziet nix staan alleen dat die niet verzekert is
Dat zouden meer mensen moeten doen!
Na Nightbeat ben...[knip]...gestolen.
Groeten Groetenboer!
p.s. Oproep aan iedereen die dit leest: Staat er een motor in je wijk en weet je niet van wie die is. check direct het RDW register om te kijken of hij wel of niet gestolen staat!
netjes.
maar stond er geen topic dat er een tiger was gestolen,kan het even niet vinden
heb gezocht op gestolen;triumph;en het kenteken...netjes.
maar stond er geen topic dat er een tiger was gestolen,kan het even niet vinden
De politie heeft toch van die wagens met nummerplaatherkenningscamera's/software? Daarmee kunnen ze (zichtbare) nummerplaten onmiddellijk automatisch laten controleren, waarom niet standaard alle wagens laten uitrusten met deze hardware? (zal niet genoeg opbrengen waarschijnlijk, en het zou de burger wel eens kunnen helpen)...
als de motor met het kenteken aan de niet-straatkant staat word dat lastigDe politie heeft toch van die wagens met nummerplaatherkenningscamera's/software? Daarmee kunnen ze (zichtbare) nummerplaten onmiddellijk automatisch laten controleren, waarom niet standaard alle wagens laten uitrusten met deze hardware? (zal niet genoeg opbrengen waarschijnlijk, en het zou de burger wel eens kunnen helpen)
duuh!!Dit doe je alleen maar omdat je ook zo'n stoer onderschrift wil hebben! Waarschijnlijk heb je 'm zelf gestolen ook
Goed zo! Je hebt een eigenaar heel erg blij gemaakt gok ik zo!